dsc_0161

Інформація щодо відновлення водопостачання

До уваги абонентів КП «Водоканал м. Ужгород»!

Станом на 9:00 завершено основні роботи по переключенню нової лінії каналізаційного колектора замість старої, непрацюючої його ділянки. Після чого розпочався поступовий запуск Минайського водозабору та НФС-ІІ.

sk2

sk3

sk4

Відновлення роботи системи водопостачання буде здійснюватися з поступовим нарощенням тиску протягом 4-х годин. В цей період службою експлуатації водопровідних мереж проводитиметься регулювання запірної арматури з витісненням повітря з мереж та виходом на режим стабільного водопостачання близько 13:00.

Прохання до споживачів:

• з відновленням водопостачання, по-можливості, пропускати воду через систему змивних бачків, для її швидшого освітлення;
• не вживати воду в сирому вигляді до повного її освітлення.

У разі виникнення аварійних ситуацій, звертайтесь в диспетчерську службу КП «Водоканал м. Ужгород» за телефонами: (0312) 64-06-56 та (0312) 64-38-55.


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

57 коментарі до теми “Інформація щодо відновлення водопостачання

  1. Дякуємо!!! На майбутнє, якщо ще виникне необхідність такого ремонту, дуже велике прохання: попереджайте людей за 2-3 дні.

  2. Дай бог здоров’я тим людям, які всю ніч працювали на місці аварії. І нехай втопляться у власних нечистотах керівництво і чиновники, які довели мережу до такого стану.

    • Проводиться регулювання запірної арматури

  3. Зря хвалите! Воду дали, но повредили сеть Уктелекома, телефоны не работают, интернета нет. БРАВО!!!! Одно чиним – другое ломаем.

  4. Тепер чекаємо коли на водоводі почнуть роботи, разом не можна було.

    Так скажуть.

  5. Когда на О.Хиры будет вода? Диспетчер сказала, что у нас вода есть. А ВОДЫ НЕТУ Повторяется ситуация.

    • Уважаемая Катя, Вы определитесь, пожалуйста, Вы на Загорской или на Хиры? Вода подаётся постепенно и в полном объёме будет только к часу дня. Сейчас еще нет и 11-ти

      • А може в неї два будинки????чи заборонено? Ти лише хамити вмієш і все,ти гроші за то шо тупо строчиш тут отримуєш і ще хамити смієш??бидло набрали на роботу і ще буде вказувати кому з чим визначатися і шо є доцільним. Тебе би лишити без води зовсім і тобі почати патякати шо недоцільно везти воду бо десь колись вона появиться,а ти подихай з дітьми без води.

        • Шановна Руслано, Вам було надано вичерпну відповідь по суті. Ви хочете сварок? Будь ласка, влаштовуйте їх десь у інших місцях. Всього найкращого.

          • Сварок?то ти мені будеш вказувати шо де робити?? Ти за мене платиш за такі еослуги?чи ти годуєш моіх дітей? Так шоди собі на задн ці і дихай тихо,бо повір нарвешся своім хамством.задрало вже,я питала хто буде компенсуаати всі непередбачені витрати?!шось я вичерпноі відповіді не бачу.

        • ко би говорив про бидло і хамство) Руслана, випейте валеріанки, бо ви щось зовсім психована. Люди всю ніч для вас в гівні працюють, а вам все не добре

  6. А вам какая разница где я. Не у всех есть интернет. Вот и узнаю инфо не только для себя, но и для пожилых людей. Вас улицы должны интересовать, а не моё местопроживание. А ваш диспетчер… просто нет слов. Сейчас вообще откл. Тел. Это ее работа отвечать на тел звонки

    • Дождитесь, пожалуйста, 13-ти часов, а после предъявляйте претензии. Спасибо.

      • Наші предявлені претензіі щось змінять?вам ще похер на нас,одне відписує аби що,інші курять і ніхреня сутками не роблчть,а ви люди з річки черпайте і істи варіть і радуйтеся ,нашунікальний водоканпл шось робить. Блін сил на вас нема.

  7. На Л.Толстого потихоньку льется вода, без напора, но уже есть.

  8. Ответьте, пожалуйста, планируется ли еще отключать воду? Стоит ли запасаться водой и насколько?

    • Если возобновление водоснабжения пройдёт без эксцессов, то отключений не будет.

  9. По городу разносится инфа, что воду дают на 2 часа, а потом отключат до понедельника …

    Водоканал, пжлст, подтвердите или опровергните эти слухи !

    Надеюсь, что это “утка” и воду НЕ отключат больше.

     

    • Уважаемая Светлана, Вы написали свой комментарий под статьей, в которой УЖЕ этот слух опровергнут.

      • Ваш ответ и мой вопрос появились одновременно, так что я не могла знать, что вы ответили, но все равно спасибо, всего вам хорошего.

    • Эта информация неверная и ее источник, на данный момент, не известен.
      Если не произойдет никаких непредвиденных эксцессов, вода будет подаваться стабильно.

  10. Дякуєм, мікрорайон “радванка” вода є. Всім чудового, позитивного дня!!! З днем міста нас Ужгородці!!! Будьте терпиміші одне до одного, і буде нам щастя!!;

  11. Окончательно ли произвели ремонтные работы или нет? Чего ожидать?

  12. Дякую тим людям, які всю ніч працювали в гівні і тим, які тут старалися нам – злим від ситуації, відповідати. Ситуація дійсно неприємна, постарайтеся на майбутнє краще проінформувати населення, щоб не виникало таких колапсів. Розробіть якийсь план повідомлення населлня, в тому числі через електронні змі і через зовнішню рекламу, оголошення. Подумайте про можливість забезпечення водою мобільними засобами. повідомте після цього як саме ви будете в майбутньому повідомляти нас провідключення води. ми усі з нетерпінням чекаємо від вас відповіді.

    • Дякуємо за розуміння, ми врахуємо Ваші пропозиції

      • В цьому і є основна причина злості людей – до нас поставилися не як до клієнтів, яким надається послуга, а як до бидла. “Ми сповістили як нам було зручно! Не побачили повідомлень – ваші проблеми!” Шановний коментатор від водоканалу, ви не маєте права так розмовляти з мешканцями міста. Оповіщення про масштабне відключення має бути всеохоплюючим. Не треба вибирати ЗМІ, які всі читають, бо нема таких. Треба сповістити через ВСІ можливі канали: газети, телебачення, радіо, ФБ, розсилка СМС, оголошення на під’їздах. І організувати машини з водою на всяк випадок: якщо роботи затягнуться, або якщо хтось все-таки не отримав інформації про відключення. І все. Кожен зрозуміє і буде терпляче чекати закінчення робіт. Тому що тоді ми будемо знати, що водоканал про нас потурбувався, що водоканалу не байдуже благополуччя мешканців  міста. А ви огризаєтеся і не виконуєте належним чином таку нескладну роботу, як оповіщення населення невеликого міста про відключення води на тривалий період. Бажаю вам удачі наступного разу.

        • Шановна Мар’яно, як ми вже неодноразово Вам (і не тільки Вам) відповідали, сповіщення йшло через усі доступні ЗМІ. Щодо розсилки СМС, підписку на новини нашого сайту, то ці побажання прийняті до уваги. Що ж до того, як ми спілкуємось з мешканцями міста, то як Ви могли помітити, незважаючи на безкрайній наплив коментарів (в тому числі, відверто хамських), ми стараємось тримати себе в рамках пристойності та не хамити своїм клієнтам.
          Дякуємо Вам за побажання успіхів. 🙂

          • І ще воду в машинах – обов’язково. Для тих хто все-таки всі повідомлення провтикав. 🙂

  13. Дякуємо працівникам і керівництву Водоканалу. Дві важкі ночі і один день… Маємо воду! Спасибі, і нехай щастить.

    • При возникновениях аварийных ситуаций – если это будет необходимо для проведения ремонтных работ, естественно, будут коротковременные приостановки водоснабжения.

  14. Вкрай дивують відклики громадян, які пишуть про те, що водоканал не намагається змінити ситуацію з загальним станом мереж та рівнем обслуговування клієнтів на краще.

    20 років після проголошення незалежності України на стан мереж (в тому числі водоканальских) всім було начхати. Коштів на оновлення не виділялось ніяких, відповідно і роботи проводитись не могли. А зараз, коли проводяться хоч якісь роботи, щоб покращити ситуацію – всі дивуються, що для серйозних ремонтів, доводиться відключати півміста.

    • Дивуються не тому, що приходиться відключати півміста. А тому ЯК це робиться. без належного сповіщення та без зебезпечення підвозу води. А також іще і тому, що за ту брудну воду, яка зараз тече у мене з крану і яку я повинна пропустити через туалет я повинна заплатити повну вартість.

  15. будь ласка. опубликуйте реальную инфу о состоянии водоводной системы по городу на сегодняшний день. создается впечатление, что город находиться в аварийном состоянии – те что обьемы водопроспусков на соответсвуют эксплуатируемым. поэтому и проводятся постоянные работы. если мое предположение соответствует действительности, то отключения будут постоянно

    • Шановні Фока та Світлана, водопостачання запустили ще з 9:00. На даний момент, воно вже мало повернутись до звичайного режиму. Але, можливо, що повністю система ще не наповнилась. З приводу проблем за окремими адресами, звертайтесь будь-ласка до диспетчерської служби Водоканала, за телефонами: 64-06-56 та 64-38-55.

      • Йшла звонити,і чую пішла водичка !Ура!Люди,бережіть та економте воду,бо без неі капець!

  16. Господи,СПАСИБО! Спасибо всем ребятам,которые не спали,но спасали.Спасибо!

  17. …перечитала всі коментарі до цього поста і попередніх. Дійсно, з частиною так званих коментаторів ганьба жити в одному місті. Краще б вони не вчили букви в школі. Адже не тільки тут гадять, а і в інших місцях також. Звідки вони такі взялися? Руслано і компанія, агов!

  18. А мені здається, що модератору сайта “Водоканалу” повинні надати після цих двох днів додаткову оплачувану відпустку…за пережитий стрес))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *