99ee80

Нагадуємо про необхідність своєчасного розрахунку за спожиті послуги

Шановні мешканці міста Ужгорода та району!

Просимо Вас своєчасно розрахуватись за спожиті послуги, згідно виставлених рахунків за травень 2018 року. Нагадуємо, що оплата за спожиті послуги повинна проводитись не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим.

При виникненні будь-яких питань щодо оплати, для проведення звірки та уточнення даних по стану оплати Ви можете звернутись до абонентського відділу підприємства, за адресою вул. Митна, 1. Тут же, у випадку необхідності, можна провести і оплату за спожиті послуги через платіжний термінал “ПриватБанк”. Режим роботи підприємства з 8:00 по 17:00 за київським часом.

Також, Ви можете проводити оплату через свій особистий кабінет на сайті my.voda.uz.ua.

Якщо Ви не маєте можливості особисто відвідати підприємство, то провести звірку можна, зателефонувавши за одним із номерів 64-31-05, 64-06-98, 44-39-31, 44-03-42, (050) 302-27-70, надіславши запит на електронну адресу підприємства info@voda.uz.ua або за допомогою електронної абонентської книжки в особистому кабінеті на сайті my.voda.uz.ua. Відповідь на Ваші запити щодо уточнення заборгованості, нарахування, оплати тощо Ви гарантовано отримаєте у найкоротший термін.

Задля уникнення неприємних ситуацій та негативних наслідків для тих, хто має заборгованість за спожиті послуги, наполегливо просимо не зволікати з вирішенням проблем із заборгованістю та укласти договір на реструктуризацію боргу.

Наше підприємство завжди готове розглянути кожну ситуацію окремо та з порозумінням і повагою ставиться до кожного свого споживача.


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

13 коментарі до теми “Нагадуємо про необхідність своєчасного розрахунку за спожиті послуги

  1. Гулака-Артемовського 14 немає води з ранку, коли буде?

  2. Добролюбова нема води. В чому справа? Ніяких повідомлень нема, а відключення майже кожен день.

  3. Фіг вам, а не сплата рахунків. Де вода знову??? Як же ви дістали!!!!

  4. Перебої водопостачання відбувались, в зв’язку з короткочасним призупиненням водозабору “Минай”. Це було необхідно, для виконання аварійних робіт.

    Повідомити про це ми, на жаль, не встигли, оскільки поки ця інформація до нас поступила, подачу води відновили.

  5. Відновили. І зараз знову нема. Так буде цілий день?

    • Шановна Мар’яна, в данному випадку – вибило електроживлення. Водозабір після цього одразу ж перезапустили.
      Яким чином, на Ваш погляд, ми могли би про таке повідомити заздалегідь?

      • Нема води в Сторожниці. Коли буде відновлено постачання?

  6. чому так часто непрацює my.voda.uz.ua.       ? Треба по декілька разів “добиватись” до сайту, щоб занести показники, коли вже сайт буде не не реконструкції?

     

    • Шановний Юрій, не розумію про які проблеми йде мова. Особисто мені, без усіляких проблем вдалось занести показники першого липня через my.voda.uz.ua/.

  7. Сьогодні 1 липня. Як передати показання лічильників? Невже так важко зробити, щоб особистий кабінет працював?

    • Шановна Олена, особистий кабінет працює в нормальному режимі. Можливо Ви шукаєте його за старою адресою. Зараз він знаходиться за адресою: https://my.voda.uz.ua/.

    • Сервер сервiсу перенавантажено кiлькiстю запитiв. В таких випадках, просто спробуйте пiзнiше.
      Зараз сайт знову робить.

Leave a Reply to КП "Водоканал м. Ужгорода" Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *