Зважаючи на критичну ситуацію, що склалась на підприємстві з оплатою споживачами за використані послуги (на сьогоднішній день загальна заборгованість абонентів КП «Водоканал м. Ужгород» становить більше 50 млн. грн.), звертаємось до абонентів, які впродовж тривалого часу мають значні обсяги заборгованості за спожиті послуги з водопостачання та водовідведення і відмовляються їх погашати або укласти договір реструктуризації заборгованості.
Повідомляємо, що у випадку подальшого уникання від сплати своєї заборгованості, в наступному році КП «Водоканал м. Ужгород» буде вживати заходи по відключенню боргуючих абонентів від надаваних нами послуг з водопостачання та водовідведення.
Звертаємо Вашу увагу, що повторне підключення послуг з водопостачання та водовідведення можливе лише після повного погашення заборгованості та оплати рахунку за роботи по відключенню та перепідключенню до мереж водопостачання та водовідведення.
Задля уникнення неприємних ситуацій та негативних наслідків для тих, хто має заборгованість за спожиті послуги, наполегливо просимо не зволікати із вирішенням даного питання і звернутися для отримання роз’яснень, проведення звірок та укладення договорів на реструктуризацію боргів до абонентського відділу. Наше підприємство завжди готове розглянути кожну ситуацію окремо та з порозумінням і повагою поставитись до кожного свого споживача.
Для проведення звірки та уточнення даних, Ви можете звернутись, зателефонувавши за будь-яким з номерів:
- 050 200 18 19
- 050 200 19 19
- 050 302 27 70
- 050 432 72 27
- (0312) 64-31-05
- (0312) 64-06-98
або ознайомитись зі станом Ваших розрахунків в особистому кабінеті електронної абонентської книжки, у Viber- або Telegram-боті.
Після проведення звірки, просимо терміново здійснити оплату за спожиті послуги. У разі неможливості провести повний розрахунок за боргами одним платежем, Ви можете укласти договір про реструктуризацію (розтермінування) заборгованості.
З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»