Повідомляємо, що через технічні негаразди, пов’язані з хакерською атакою, яка відбулась 27 червня поточного року, деякі банки не мали змоги своєчасно надати інформацію по оплаті за спожиті послуги.
В зв’язку з цим, можливі випадки, коли в розрахункових квитанціях за червень місяць, які Ви отримаєте найближчим часом, може бути не врахована оплата за попередній період. Перш за все це стосується споживачів, які оплачували послуги в Ощадбанку, але подібна ситуація могла скластися і при оплаті в деяких інших банках.
Просимо Вас, при виявленні неточностей в отриманій розрахунковій квитанції та для коригування стану абонентського рахунку, з’явитись до абонентського відділу нашого підприємства, маючи при собі сплачену розрахункову квитанцію за попередній період та фактичні показники лічильників.
З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгорода»
Чому немає водопостачання з 21 години на вул. Канальній, зокрема, в будинку № 35 ?
Жодних попереджень про відключення водоканал не робив! Коли буде відновлено водопостачання? Коли водоканал компенсує нанесені збитки ?
Те, що Ви пишете – не правда.
Попередження про тимчасове відключення, в зв’язку з профілактичними роботами, висить на сайті з ранку 4 липня, тобто підвішено за півтори доби до відключення (http://voda.uz.ua/?p=6629).