HackerAttackjpg

До уваги споживачів!

Повідомляємо, що через технічні негаразди, пов’язані з хакерською атакою, яка відбулась 27 червня поточного року, деякі банки не мали змоги своєчасно надати інформацію по оплаті за спожиті послуги.

В зв’язку з цим, можливі випадки, коли в розрахункових квитанціях за червень місяць, які Ви отримаєте найближчим часом, може бути не врахована оплата за попередній період. Перш за все це стосується споживачів, які оплачували послуги в Ощадбанку, але подібна ситуація могла скластися і при оплаті в деяких інших банках.

Просимо Вас, при виявленні неточностей в отриманій розрахунковій квитанції та для коригування стану абонентського рахунку, з’явитись до абонентського відділу нашого підприємства, маючи при собі сплачену розрахункову квитанцію за попередній період та фактичні показники лічильників.


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгорода»

2 коментарі до теми “До уваги споживачів!

  1. Чому немає водопостачання з 21 години на вул. Канальній, зокрема, в будинку № 35 ?

    Жодних попереджень про відключення водоканал не робив! Коли буде відновлено водопостачання? Коли водоканал компенсує нанесені збитки ?

    • Те, що Ви пишете – не правда.
      Попередження про тимчасове відключення, в зв’язку з профілактичними роботами, висить на сайті з ранку 4 липня, тобто підвішено за півтори доби до відключення (http://voda.uz.ua/?p=6629).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *