Шановні мешканці міста Ужгорода та району!
Просимо Вас своєчасно розрахуватись за спожиті послуги, згідно виставлених рахунків за грудень 2017 року. Нагадуємо, що оплата за спожиті послуги повинна проводитись не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим.
Отримувачам субсидій нагадуємо, що з 19 серпня змінено порядок призначення та надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги. Згідно цих змін, у разі отримання структурними підрозділами з питань соціального захисту населення інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг, загальна сума якої перевищує двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, субсидія на наступний строк не призначається.
При виникненні будь-яких питань щодо оплати, для проведення звірки та уточнення даних по стану оплати Ви можете звернутись до абонентського відділу підприємства, за адресою вул. Митна, 1. Тут же, у випадку необхідності, можна провести і оплату за спожиті послуги через платіжний термінал “ПриватБанк”. Режим роботи підприємства з 8.00 по 17.00 за київським часом.
Також, Ви можете проводити оплату через свій особистий кабінет на сайті ukrbilling.
Якщо Ви не маєте можливості особисто відвідати підприємство, то провести звірку можна, зателефонувавши за одним із номерів 64-31-05, 64-06-98, 44-39-31, 44-03-42, (050) 302-27-70, надіславши запит на електронну адресу підприємства info@voda.uz.ua або за допомогою електронної абонентської книжки в особистому кабінеті на сайті ukrbilling. Відповідь на Ваші запити щодо уточнення заборгованості, нарахування, оплати тощо Ви гарантовано отримаєте у найкоротший термін.
Задля уникнення неприємних ситуацій та негативних наслідків для тих, хто має заборгованість за спожиті послуги, наполегливо просимо не зволікати з вирішенням проблем із заборгованістю та укласти договір на реструктуризацію боргу.
Наше підприємство завжди готове розглянути кожну ситуацію окремо та з порозумінням і повагою ставиться до кожного свого споживача.
З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»