Зважаючи на численні побажання споживачів послуг, які надає наше підприємство, було прийнято рішення, виділити окремий телефонний номер спеціально для отримання SMS-повідомленнь.
Відтепер, Ви можете передавати дані Ваших засобів обліку, відправивши SMS-повідомлення на номер (095) 3077125.
Звертаємо Вашу увагу на те, що передаючи показник, слід надавати наступну супроводжуючу інформацію:
- Особовий рахунок, у форматі: 70ХХХХХ (всього 7 цифр);
- Адреса: назва вулиці, номер будинку та квартири;
- Дані лічильника, у форматі: № лічильника – показник 00ХХХ (цифри, помічені на циферблаті червоним кольором, до уваги не беруться).
Приведена вище інформація необхідна для уникнення можливих помилок, при внесенні даних з SMS-повідомлення.
З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгорода»
Прохання, після відправлення SMS-повідомлення з даними лічильника – не передзвонювати з метою уточнити чи занесли його в базу даних!
Усі коректно передані SMS-повідомлення оперативно обробляються.
Будь-ласка, не відволікайте операторів від роботи.
настройте смс рассылку о отключении воды или аварийных ситуациях.так будет эффективней
З якого і по яке число місяця можна передавати покази лічильника?
З 25 по 1.
Якщо 1 число припадає на вихідний день, то до 2-го, або навіть до 3-го числа.
Також, Ви можете передавати показники через інтернет: https://my.voda.uz.ua/
дякую
будь ласка налаштуйте врешті роботу електронної абонетської книжки бо це неможливо набивати смс а вам їх вносити вручну
Шановна Ірина, електронна абонентська книжка працює в нормальному режимі. Можливо Ви заходили за її старою адресою. Зараз вона знаходиться за адресою: https://my.voda.uz.ua/
ні, не працює. При спробі зареєструватися – повідомлення –
У Вашого постачальника послуг тривають регламентні роботи
Дивне співпадіння – роботи тривають якраз в період передачі даних лічильника
Шановний Михайло, сайт протягом дня працював. Можливо Ви попали в момент пікового навантаження.
Не працює ососбистий кабінет по рахунку №7034971, поясніть будь-ласка
Шановний Володимир, сервіс працює. Можливо Ви неправильно вводите ім’я або пароль.
Ваш сервіс пише: Доступ до інформації що до цього особового рахунку через даний сайт заборонен постачальником комунальної послуги. Для з’ясування причини блокування доступу, будь ласка, зверніться до свого постачальника послуги.
Дійсно, доступ до рахунку тимчасово закрито через те, що Ви не допустили контролера до лічильника.
Нагадуємо, що абонент зобов’язаний допускати контролерів до приладів обліку.
Шановний п.Карташов С.
Якщо це у Вас називається сервісом(нижче приведене),то я промовчу.
Факти: ні на одному телефоні так званоі абонентськоі служби не піднімають трубок.
Особовий рахунок заблокований,на всі звертання по даному питанню нуль результату.
В SmS-повідомленнях :добре що день і дату народження не треба вказувати і ще дещо.
Якщо Ви добиваєтесь своєчасноі оплати,то результат відомий наперед.
З повагою О/р 7002225
Шановний Геннадій, на жаль, відповідати на усі дзвінки щодо показників лічильників технічно неможливо, адже це робиться паралельно з безпосереднім прийомом клієнтів, а організовувати окремий відділ, який би займався лише показниками – це додаткові кошти.
Особовий рахунок по Вашому рахунку дійсно заблокований. Пов’язано це з тим, що Ви заносите показники, які не відповідають фактичним (наперед).
В СМС-повідомленні, в принципі, достатньо вказати особовий рахунок та показники. Але, оскільки в наборі цифр доволі легко допустити механічну помилку, бажано також вказувати адресу, щоб можна було точно ідентифікувати абонента при занесенні показника.
Щодо своєчасної оплати, то затримуючи її, Ви, в першу чергу, шкодите собі. Адже потім, накопичену заборгованість сплатити складніше, ніж своєчасно вносити поточні платежі.
Вперше бачу,щоб за попередню оплату блокували рахунки.В моєму випадку,коли попередньо відомий спожитий об”єм сплачувалось “на автоматі”.І основне:коли буде розблокований особовий рахунок?
7002225
Шановний Геннадію, Вам було заблоковано доступ до Абонкнижки за надання неправдивої інформації щодо Вашого споживання, що є порушенням законодавства. Сплачувати наперед також не потрібно, але якщо Ви маєте таке бажання, Ви можете робити це на будь-яку суму, без прив’язки до неіснуючої, неспожитої Вами кількості кубів. Ви маєте надавати інформацію про своє споживаня чітко згідно показників Ваших приладів обліку.
Розблокування рахунку відбудеться після того, як Ви допустите нашого контролера для перевірки стану лічильників та зняття контрольних показників.
Відносно Ваших відповідей влучно сказав відомий байкар:
Беда,коль пироги начнет печи сапожник,
А сапоги тачать пирожник,
И дело не пойдет на лад.
Залишилось лиш трохи зачекати: контролер або буде Вами допущений, або ні. І не потрібно перекладати свою відповідальність на когось іншого.
Ну що ж, шановний Геннадію, є зафіксований факт: перебуваючи вдома, контролера Ви у п’ятницю не допустили для огляду стану лічильників, що є також грубим порушенням Законодавства. Тому, згідно Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, якщо за 3 місяці з моменту недопуску Вами нашого контролера, Ви так і не надасте йому змоги зняти контрольні показники, Ви будете переведені на розрахунок по нормі споживання, що, у Вашому випадку, складає 32 куб.м. на місяць.
В даному моменті я (власник житла) був відсутній на досить значній відстані,що можу підтвердити документально.Людина,що відповіла Вашому агенту не уповноважувалась ні на які інші діі,крім поливу квітів.Але як я зрозумів перед п.Шипляк Т. стояло конкретне завдання,яке вона з честю виконала не дослухаючись до ніяких пояснень.З такими людьми комунізм би будувати,але не склалось.
А реальні цифри і відповіді ми постараємось дізнатись з других джерел.
Шановний Геннадію, з Вашого допису випливає тільки те, що Вам, ймовірно, є що приховувати від представника Водоканалу. В інакшому випадку, Ви б не докладали стільки зусиль аби він не міг попасти до Вашого помешкання. А завдання у контролера було тільки одне: зняти контрольні показники, яке вона намагалась виконати, бо це її посадовий обов’язок.
Ви мене розкрили!!!В мене в туалеті (коло лічильника водоканалу)було таємне місце для передачі інформаціі своїм.Тепер …..?А взагалі першим питанням(згадується ,як в тумані),було своєчасна оплата за надані послуги.Вам би,шановний інкогніто,романи писати,а не в якомусь водоканалі працювати!.
Добрый вечер, я тоже не могу занести показания в электронную абонкнижку. Я уезжала с 2.07 по 12.о7, но в конце месяца не смогла занести, все время пишет ошибка. Напишите, пожалуйста, почему, приехав пыталась дозвониться, ничего не получается, ни один телефон не отвечает
Здравствуйте, уважаемая Ольга!
Возможно, Вы пробовали занести показания в электронную абонкнижку, по старому адресу. Сейчас она находится по адресу: https://my.voda.uz.ua/.
Если Вы заходили по правильному (вышеуказанному) адресу, то в моменты пиковых нагрузок на сервер, он мог выдавать ошибку. В таком случае, нужно было просто попробовать позже (можете и сейчас занести показание через нее 🙂 ).
По телефону, увы, не всегда есть возможность принять вызов, так как, если в текущий момент ведется прием клиента, он является более приоритетным.
Альтернативно, можете переслать показание СМС-сообщением. Номер телефона для СМС-ок указан в публикации, под которой Вы оставили комментарий.
Доброго дня! Вже декілька місяців намагаюся внести показники лічильника у електронну абонентну кжнижку за адресою https://my.voda.uz.ua. Але невдається, сисистема видає “Доступ до інформації що до цього особового рахунку через даний сайт заборонений постачальником комунальної послуги. Для з’ясування причин блокування доступу, будь ласка, зверніться до свого постачальника послуги”. Я неодноразово зверталася у абонентський відділ для розблокування, де мене запевнили, що сторінку розблоковано. Проте доступ до особового рахунку 7031576 так і залишається заблокованим.
Доброго дня, шановна Наталія!
Доступ до рахунку заблоковано в зв’язку з тим, що Ви надавали не вірні (завищені) показники. Для вирішення цього питання слід звернутись за електронною поштою: info@voda.uz.ua.