Stop_water01

Можливе тимчасове призупинення водопостачання, в зв’язку з аварійними роботами

Повідомляємо, що бригадою дільниці водопровідної мережі проводитимуться аварійно-відновлювальні роботи на магістральному водогоні діаметром 500 мм, на перехресті вулиць Тельмана і Краснодонців.

У випадку, якщо ліквідація аварії виявиться неможливою без пониження тиску в системі – можливе пониження тиску подачі води з водозабору “Минай” і НФС №2 (насосно-фільтрувальна станція №2). В такому випадку, тимчасова відсутність водопостачання відчуватиметься по всій лівобережній (в тому числі, у населених пунктах Коритнянської сільради) і, частково, правобережній (район вулиць, Загорська, Закарпатська, Гвардійська, Щедріна, І. Франка, Довженка, набережна Незалежності) частинах міста.

Подачу води, у випадку призупинення водопостачання, буде відновлено одразу ж по виконанні робіт. Приносимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за порозуміння.

З відновленням водопостачання, необхідно, по-можливості, пропустити воду через систему змивних бачків, для її швидшого освітлення та не вживати воду в сирому вигляді до повного її освітлення.


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

40 коментарі до теми “Можливе тимчасове призупинення водопостачання, в зв’язку з аварійними роботами

  1. На жаль, обійтись без пониження тиску в системі – не вдалось. Станом на 9:55 подачу води призупинено.

    Водопостачання буде відновлено одразу ж по завершенні робіт.

    • О котрій годині, приблизно, буде відновлене водопостачання?

    • Доброго дня, скажіть будь-ласка на Капушанській теж призупинено водопостачання?

      • Доброго дня, шановна Ганна!
        Водопостачання призупинено на всій лівобережній частині міста, в тому числі і на Капушанській.

  2. Знову аварійне відключення води… У Вас аварійне відключення води мало не щодня. Уже води більше немає ніж є, страшно починати будь яку справу з водою, немаючи поряд відра про запас. Аварійне відключення, вибачте – це один, максимум два рази, на місяць, а це уже неналежне надання послуг, за яке ми платимо. І порада пропускати воду до повного освітлення, за яку ми платимо повний тариф, також не є наданням послуг відповідного рівня. Адже я плачу за воду належної якості. Скажіть, будь ласка, як можна зробити перерахунок тарифу через неякісне надання послуг?

    • Ваше ствердження не відповідає дійсності. Протягом минулого тижня, було лише одне відключення, пов’язане з аварійними роботами. Крім того, нещодавно ми почали публікувати звіт по виконаних протягом дня роботах. І можна побачити, що переважна більшість із них обходиться без призупинення водопостачання.

      • Якби ж то була правда, але лукавите Ви. Так саме тому, що тепер все публікується, Ви можете самі впевнитись, що відключення води (аварійне, планове, лівосторонньої частини  міста або локально)явище регулярне. За невеликий період відключення були 30.07, 04.08, 06.08, 10.08 і 16.08. Я думаю це досить регулярно.

      • А щодо “пропустити до освітлення” і повного тарифу за це – ви вдало вирішили “не помічати”. Враховуючи теперішній тариф – це не такі вже й копійки..

    • Наталія права, відключення водопостачання мало не кожні 3 дні. Пів Ужгорода сидить без води, планувати якісь справи з водою дійсно нереально, бо її в будь який момент можуть вимкнути без попередження, посилаючись на екстренні роботи. Дякуємо водоканлу за чудову якість послуг!!!

  3. А чому відсутнє водопостачання з 00:00 до 6:00 кожної ночі? Прошу звернути увагу, комунікації будинку справні. А тариф передбачає цілодобове водопостачання

    • Шановний Славко, на це питання вже неодноразово відповідали.
      Публікаця від 15.09.2015 “Відбувся перехід Ужгорода на безперервну подачу води” – http://voda.uz.ua/?p=2303
      У тексті публікації говориться – “через певні технічні особливості процесу водозабезпечення міста, вночі, після 12-тої години тиск буде меншим ніж вдень, але на ніч труби не осушуватимуть.”
      Тобто, у зазначений Вами період, подача води відбувається з пониженим тиском. Це може бути особливо відчутно в будівлях де давно не мінялась водопровідна система або на високих поверхах.

      • Що таке “певні технічні особливості процесу”? Це якась абстракція, за якою ховається реальна причина, чому тиск практично відсутній.

      • Всього-навсього 3-ій поверх. Із повністю заміненими трубами. Але тиск такий, що витягає максимум перший-другий поверхи. То чому я маю сплачувати за “цілодобове водопостачання”, коли фактично вода відсутня 25% часу доби? За те, що у трубі повітря? Послуга водопостачання фактично відсутня. Де диференціація тарифу? Ніхто б не звертав увагу на це, але вибаче, при таких шалених тарифах в Ужгороді…

  4. Скажіть, будь ласка, як можна зробити перерахунок тарифу через неякісне надання послуг?

  5. По-перше, коли буде вода?

    По-друге, я неодноразово питав, ви ігнорували – чи є в планах модернізація водогону таким чином, щоби не виключати воду у півміста?

  6. Протягом минулого тижня, було лише одне відключення – тобто кожен тиждень відключати воду то нормально??? 

  7. Питання як компенсується куб води, який кожний з нас пропускає після ваших відключень?

    Щоб вода була природня для використання?

  8. Коли з’явиться вода на Лівобережній частині міста? Без води як без рук!

  9. Це якийсь треш !!! 4 години чекати щоб появилася вода! Весь день в одному місці! Коли буде вода???

  10. Повідомляють, що подачу води з водозабору “Минай” починають відновлювати. Через деякий час тиск відновиться до нормального рівня.

  11. Скажіть, будь ласка, як можна зробити перерахунок тарифу через неякісне надання послуг?

  12. Тарифи ростуть, якість обслуговування падає.

    Та як на рахунок неякісних послуг, де компенсації???

  13. А “через деякий час” це коли? Будьте ласкаві, дайте чітку відповідь. Люди повинні знати на що розраховувати. Дякую!

  14. Доброго дня! Надайте інформацію хоч за прогрес в проведенні аварійних робіт. Якось пів місту треба знати коли орієнтовно очікувати воду при такій жаркій погоді.

  15. Ліквідація аварійного витоку на трубі діаметром 500 мм – успішно виконана. Для цього необхідно було провести зварювальні роботи, які, на жаль, і вимагали значного пониження тиску в системі.

    Через це, відновлення тиску в системі потребує тривалого часу. Але на даний момент, він вже практично вийшов на нормальний рівень.

  16. Можливе тимчасове відключення? Вже 12 годин як нема води

    • Подачу води почали відновлювати близько 14:30. Якщо у Вас після цього протягом 2-3 годин вода не з’явилась, зверніться в диспетчерську службу.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *