G2A17751

Відбувся перехід Ужгорода на безперервну подачу води

Як Ви знаєте, до сьогоднішнього дня, водопостачання більшості помешкань ужгородців, забезпечувалось за графіком.

КП «Водоканал м. Ужгорода» повідомляє, що відтепер, вода в усіх помешканнях міста Ужгорода, які мають централізоване водопостачання, буде без графіку.

Єдине, через певні технічні особливості процесу водозабезпечення міста, вночі, після 12-тої години тиск буде меншим ніж вдень, але на ніч труби не осушуватимуть.

Технічну перевірку готовності до можливості постачання води без графіку, підприємство провело в тестовому режимі 5-6 вересня, свідками якого були ужгородці. А завдяки виділеним з місцевого бюджету коштам, вдалось частково провести необхідну технічну підготовку та переобладнання підприємства, а також зняти питання щодо оплати підвищених витрат на електроенергію, пов’язаних з переходом на безперервну подачу води.

Пам’ятайте, що з метою запобігання аварійних ситуацій просимо слідкувати за станом запірної арматури (вентилів, кранів) у Ваших помешканнях. В разі виникнення проблем з внутрішньобудинковими мережами, необхідно звернутися до відповідних ЖРЕР-ів, що обслуговують Ваші будинки.

У разі ж виявлення аварійних або потенційно аварійних ситуацій на зовнішніх мережах водопостачання та водовідведення, неодмінно звертайтеся в диспетчерську службу КП «Водоканал м. Ужгорода» та повідомляйте про них. Телефони диспетчерської служби – (0312) 640556 та (0312) 643855.

Саме Ваша пильність та своєчасне сповіщення дає нам можливість оперативно реагувати та ліквідовувати несправності, що можуть виникнути на мережах водопостачання та водовідведення. А це в свою чергу дає змогу, як мінімізувати можливі незручності населенню так і втрату питної води (а значить і коштів) через можливі витоки.

Також, нагадуємо Вам, про необхідність своєчасної оплати спожитих послуг. Адже тільки завдяки цьому буде забезпечено стабільну роботу підприємства!


Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгорода»

33 коментарі до теми “Відбувся перехід Ужгорода на безперервну подачу води

  1. На жаль, все це не відповідає дійсності. Подача води була тільки до 24 години і все. Далі з кранів і не капало, хоч зазначено, що після 24.00 тиск подачі води буде нижчим, але вночі труби не осушуватимуться. Навіть на перших поверхах у 9-поверхівках (де вода цілий день із 6.00 до 23.00) води вже не було. Так само було і при тестуванні цілодобового режиму. Тобто “цілодобова подача води” – це просто піар акція, фейк, але жодним чином неправда. Збільшили подачу води на одну годину, а шуму наробили… Дзвонила на зазначені номери диспечерів, щоб поцікавитися вже чи відбувся перехід на цілодобове постачання, розказала, що води на перших поверхах, навіть нема. 64-05-56 – взагалі не відповідав. На іншому сказали, що поки тоді тільки до 24.00 буде, раз нема і на перших поверхах.

    • Доброго дня!

      Вкажіть, будь ласка, Вашу адресу, щоб ми могли з’ясувати причини відсутності у Вас води.

      • Щодо адреси, то це вулиця Міцкевича. Аналогічно було у всьому новому р-ні. Якщо вдень у резервуари у нашому р-ні докачують воду і тому і є вода цілий день, то вночі можна зробити висновок, що ці резервуари були порожні.

    • Аналогічна ситуація на вулиці Шопена 6. Після 12 ночі, води нема взагалі.

    • За адресою м. Ужгород вул. Перемоги №189 води цілодобової не було жодного разу. Прохання, якщо є винятки у цій процедурі подачі (боржники в будинку, несправність мережі тощо), то не слід декларувати, що вирішилось питання цілодобової подачі води, бо це, м’ягко сказано – не відповідає дійсності. Моя квартира на 1-му поверсі, боргів нема, води цілодобової станом на 22 вересня 2015 року – нема. Прошу роз’яснити.

  2. Абсолютно підтримую вищенаписане, після 24ї години води зовсім немає, не те, щоб вона ледь текла, її нема взагалі, ані краплі. Виходить це не цілодобове постачання, а просто зміщення відключення води на одну годину пізніше. Тому або не називайте це цілодобовим постачанням, або вирішить ситуацію. Бо й справді, галасу нарболи багато, а результат не змінився, нажаль.
    Моя адреса – Можайського 34.

  3. Інформація по вказаним Вами адресам передана у відповідні служби для перевірки стану тиску води з метою виправлення ситуації.

    Дякуємо за звернення.

  4. вул. Заньковецької, будинок 7. 00:08 17.09.2015 вода вимкнулася і це не є зменшенням тиску а взагалі відсутній тиск у стояку з холодною водою.
    Диспетчер повідомила хибну інформацію, що Ужгород й далі обслуговується за графіком, зважаючи на заяву на Вашому сайті, однак вона мала рацію щодо реальної картини. В такому випадку Ви, Водоканал м. Ужгорода, зобов’язані повідомляти мешканців про відсутність води в часових рамках заздалегідь із зазначенням причин(в зв’язку з переходом на цілодобове водопостачання).
    Чекаю обгрунтованої відповіді, дякую.

  5. Повідомляємо, що по кожній названій адресі ведеться окрема робота. Але також необхідно зазначити, що для того, щоб наше підприємство мало змогу виконувати свої обов’язки належним чином, споживачі мають своєчасно сплачувати за спожиті послуги. Між тим, заборгованість по згаданим адресам складає (з урахуванням тільки злісних неплатників):
    – вул. Заньковецької, 7: 57 боржників, сума їхнього боргу – майже 242 тисячі гривень;
    – вул. Заньковецької, 9: 61 боржник, сума їхнього боргу – майже 248 тисяч гривень;
    – вул. Міцкевича: 135 боржників, сума їхнього боргу – майже 204 тисячі гривень;
    – пр-т Свободи, 2: 52 боржника, сума їхнього боргу – майже 74 тисячі гривень;
    – пр-т Свободи, 48: 25 боржників, сума їхнього боргу – майже 37 тисяч гривень;
    – вул. Можайського, 34: 39 боржників, сума їхнього боргу – майже 54 тисячі гривень;
    – вул. Шопена, 6: 17 боржників, сума їхнього боргу – майже 15 тисяч гривень.

    Тому, звертаємось ще раз до наших шановних споживачів з проханням вчасно сплачувати рахунки за отримані послуги, а при наявності великої заборгованості Ви завжди маєте можливість скласти договір реструктуризації.

    • >> – вул. Можайського, 34: 39 боржників, сума їхнього боргу – майже 54 тисячі гривень;

      Власне, яке мені особисто діло до якихось там боржників? Я сплачую за водопостачання завжди і вчасно, тому те, що Ви написали зовсім не аргумент. Відключайте від водопостачання/водовідведення окремо тих споживачів хто не сплачує (і чомусь я думаю, що тоді вони швиденько знайдуть кошти), от якраз тих 39 споживачів по Можайського 34. Чому із-за таких люедй мають страждати решта 79 квартир з Можайського 34?

    • Шановні представники водоканалу, от ви нам навели борги по вулицям і будинкам для чого? Для того, щоб аргументувати відсутність цілодобового водопостачання? У мене, наприклад, заборгованості перед вами немає. До того ж я, наприклад, проживаю у будинку, де більшість – це учасники бойових дій в Афганістані, які сплачують тільки 25 %, а решту 75% вартості їм компенсовують і надсилають вам регулярно на рахунки. Так що від жителів мого будинку вам надходять кошти регулярно. А те, що у вас така висока дебіторська заборгованість свідчить про відсутність будь-якої продуктивної роботи із дебіторами, відсутність будь-якого ефективного управління дебіторською заборгованістю. Так виглядає, що ваша організація і не особливо зацікавлена, щоб ці кошти надійшли на рахунки. Із боржниками потрібно працювати, вони самі не прийдуть і від бездіяльності коштки на рахунках не з”являться. Ви самі можете обирати методи роботи з дебіторами, для цього у вас, напевно, є фінансовий менеджмент на підприємстві. По всій країні боржникам регурярно блокують каналізацію (а не подачу води), можна прийти до боржників і пропонувати прямо на місті укласти договір про реструктуризацію під загрозою обмеження водопостачання чи блокування каналізації тощо. Ну не прийде сам боржник укладати договір такий. На це у вас є на підприємстві юристи, фінансисти, щоб підказати вам дієві і законні заходи по боротьбі з неплатежами. У вас договір заключений із конкретною особою, а не з будинком і я, наприклад, не несу відповідальності за неплатежі мого сусіда, тому не варто дорікати вашими боргами тим, хто сплачує за ваші послуги, а тим більше пояснювати нам цим відсутність цілодобового постачання. Десятиліттями у водоканалі не велася ніяка робота ефективна із подібними неплатежами, а тепер виходить винні ми. Не можете забезпечити цілодобове постачання, то не потрібно було просто про це гучно заявляти. От тоді можна було аргументувати це високим рівнем неплатежів. А тепер не потрібно корити тих, хто платить високими скмами боргів. До речі, у мене по Міцкевича 5А вчора вперше вода десь була до 2.00 ночі. Це всвже позитивна динаміка, за це можна подякувати (правда, не знаю чи так буде і в наступні дні). А загалом хотілось би вам порадити толерантніше писати відповіді на відгуки ваших дописувачів, споживачів ваших послуг.Тому що ті, хто пише, якраз вчасно сплачують і просто хочуть від вас виконання оголошених зобов”язань щодо цілодобового постачання води, і не більше. Не заявляли би ви цього, то не було би і цих відгуків на подію. А так, раз заявили, то і відповідайте за свої слова. Наш обов”язок у цьому випадку – сплачувати вчасно за надані послуги, а ваш – надавати якісно ці послуги.

  6. Самое обидное, что Вы это всегда пишете тем, кто платит вовремя и безупречно. Должники, скорей всего, даже боятся сюда заглянуть. Так вот отключите их и жить станет легче всем.

  7. 17 вересня, а обіцяної цілодобової води досі немає! Чітко повідомте КОЛИ вода в Ужгороді буде 24 години на добу і безперервно? Ми відрізняємо слабий напор води від її відсутності, тому не вигадуйте відмовки, а робіть щось!!
    Мешканка Можайського 32

  8. Доброго дня, Проспект свободи 37 після 24ї вода відсутня, серед дня теж бувають перебої

  9. На жаль, стан внутрішньобудинкових систем водопостачання та водовідведення не дозволяє відключати кожного боржника окремо, не завдаючи шкоди сумлінним платникам, яким ми, звісно, щиро вдячні за відповідальне відношення до сплати за спожиті послуги.
    Просимо, по можливості, проявити терпіння до роботи нашого підприємства, яке робить усе можливе і намагається внести позитивні зміни у наші відносини зі споживачами.
    В цілому, технічний стан мереж, які були прокладені декілька десятків років тому, не дає нам змоги зробити перехід до належного водопостачання за “один день”. 10-15% найпроблемніших ділянок, до яких відносяться і ваші будівлі, стоять у плані робіт у першій черзі.
    Дякуємо за розуміння.

  10. Ви отримали 3 млн 150 тис грн, зараз заявляєте про боржників і т.д. Боржників можна всередині квартири відключити, і не треба “заливати” читачам і громадськості, що Ви – підприємство яке обслуговує м. Ужгород, не здатні цього зробити – це нонсенс, якщо це так, то яким чином Ви можете забезпечити належним чином і належної якості водою у зазначені терміни? В такому випадку звідки до Вас має бути повага і довіра? В такому випадку для чого мені, споживачу Ваших послуг, вчасно сплачувати і взагалі сплачувати, якщо Ви не маєте змоги мене відключити і воду, якою я користуюся, після 12 відключатимете – це невелика втрата. Черговий розпил бюджету на нову машину директора, чи яблофон 6 плюс для працівників керівництва?
    Майте повагу до людей, відповідально працюйте і ставте реальні терміни виконання своїх зобов’язань, цитую: “Ніяких серйозних проривів не відмічено, лише у кількох місцях були виявлені витоки, що ліквідувалися власними силами підприємства.” та “Незважаючи на те, що в мережі водопостачання є місця, що потребують комплексної заміни, можна бути впевненими, що 15 вересня, місто можна переводити на безперервне постачання води населенню.” ( http://voda.uz.ua/?p=2258 ).
    Також звертаю Вашу увагу, що Ваші диспетчери(зокрема та людина, яка працювала в ніч з 16 на 17 вересня 2015 року не володіє інформацією про перехід на цілодобове водопостачання – це пряма заява диспетчера за телефоном 64-06-56).
    Я, разом з рештою обурених споживачів ваших неякісних послуг з нетерпінням очікую на відповідь з логічним і обґрунтованим поясненням ситуації та зазначенням реальних термінів реалізації переходу на цілодобове водопостачання.

    • Шановний Інокентій!
      Якщо вже Ви цитуєте статтю, то не виривайте речень з контексту. У наступному ж реченні з приведеного Вами посилання вказано, що “Проблемні місця буде включено в плани реконструкції і питання винесено на сесію міської ради”.
      Те ж саме стосується і пасажу про виділені кошти. В статті написано, що “Підприємству виділили 3 млн. 150 тис. грн., які підуть на покриття додаткових витрат електроенергії, що виникнуть при цілодобовій роботі устаткування”, але ніяким чином не на погашення заборгованності неплатників за спожиті послуги. Споживання електроенергії зросло майже на 35%, про це ми також повідомляли.
      Тому, або Ви просто неуважно читаєте, або навмисно перекручуєте і фантазуєте. Наше підприємство намагається сумлінно виконувати свої функції у межах поточної технічної можливості, тому, будь ласка, давайте кожен буде займатися своєю справою і не доходити до безпідставних обвинувачень та образ.

      З повагою, КП “Водоканал м. Ужгород”

      • >> В статті написано, що “Підприємству виділили 3 млн. 150 тис. грн., які підуть на покриття додаткових витрат електроенергії, що виникнуть при цілодобовій роботі устаткування”, … Споживання електроенергії зросло майже на 35%, про це ми також повідомляли.

        Споживання електроенергії зросло, гроші отриманні якраз для цього, а де вода вночі? Чим відрізняється перша-друга година ночі від 11 вечора, що вже неможливо подати воду при наявності виділених коштів?

        • Ви не враховуєте, що в окремих районах міста раніше графік був: з 6-ї до 9-ї, з 12-ї до 14-ї та з 18-ї до 23-ї. Для усуненння цих проміжків тепер обладнання працює значно довше, в тому числі і у нічний час, на наповнення резервуарів, що забезпечують достатній обсяг води для безперебійного водопостачання вдень. І саме про це, до речі, і наголошувалось у статті, під якою тут точаться баталії: “Єдине, через певні технічні особливості процесу водозабезпечення міста, вночі, після 12-тої години тиск буде меншим ніж вдень, але на ніч труби не осушуватимуть.” В деяких районах цього тиску вистачає, а в деяких (із-за загального технічного стану системи) поки що ні. Але ми працюємо над випраленням ситуації!

          • >> Ви не враховуєте, що в окремих районах міста раніше графік був…
            враховую

            >> після 12-тої години тиск буде меншим ніж вдень, але на ніч труби не осушуватимуть…
            мова зараз йде якраз про водопостачання після 12ї години, де тиску немає взагалі, а не просто він менший

            >> Але ми працюємо над випраленням ситуації!
            Якщо це й справді так, тоді це чудово.

            Те, що хочемо Вам сказати тут всі, це те, що не називайте це водопостачання “цілодобовим”, бо це брехня, називайте його “на годину довшим”. В будь-якому випадку це вже краще, ніж відключення води об 11й годині. І якщо Ви дійсно працюєте над тим, щоб вода таки справді була цілодобово – то це чудово, напишіть про це так само в новинах, бо зараз новини виглядають “ай яй, які ми молодці, забабахали воду цілодобову”, і на фоні передвиборчої команії це виглядає жахливо.

            Чесно, навіть плюс та одна година ввечері – це класно, люди раді, і якби Ваші новини звучали якраз в цьому ключі, що просто трохи подовжиди водопостачання, то коментарі були б зовсім інші, все би виглядало “класний Водоканал”, а наразі все виглядає “знову набрехали”, нажаль.

            Сподіваємось, Ви розумієте чому ужгородці так обурились цій ситуації, і бажаємо Вам якнайшвидше владнати всі питання з тиском, технічними особливостями і т.п.
            Дякую за те, що відповідаєте.

  11. Знаючи, що наші будівлі відносяться до “найпроблеиніших” навіщо було так афішувати/рекламувати/постити про цілодобове водопостачання ще й у конкретний строк? Водоканал починає нагадувати наших політиків.

    • Тому що проблемні ділянки складають тільки 10-15% від загалу.

      • Враховуючи, що цілобового постачання немає майже в усьому місті, за виключенням деяких будинків, де воно було завжди, то виходить, проблемними є не 10-15%, а всі 95%

  12. Извините, но тех, кто не платит, можно отключить банальнейшим образом. Закручиваете вентиль, который подает воду в квартиру и после него флексом вырезаете кусок трубы сантиметров 5. Срываете свою пломбу. И я буду очень удивлена, если эти же люди через неделю не побегут срочно оплачивать свои долги за водоснабжение. А если не побегут – оно им попросту не нужно.
    И, если, Вы действительно не можете вот так брать и отключать людей, то ЧТО ИМЕННО и КОНКРЕТНО должно помешать мне таким же подобным образом перестать платить за Ваши услуги? Вода ж будет и так, и так, а на всевозможные штрафы и решения суда, я посмотрю, люди спокойно себе закрывают глаза.
    Поймите, мы, как пользователи, уже устали слышать одно и то же. У Вас же сотрудники, умы, технари и все прочие. Дак сядьте и придумайте логическое решение и правила. И все станет на свои места.

    …как минимум, Спасибо за обратную связь…

    • Уважаемая Оксана!
      К сожалению, действительно, согласно законодательству Украины, воду мы отключать, даже самым злостным неплательщикам, не можем. Можем только ограничить объём подачи до санитарного минимума, а, как уже было описано несколькими комментариями выше, это затронет и непричастных к должнику потребителей (и идти на такие несправедливые меры мы не хотим).
      Отключить полностью мы можем только канализацию. Где существует техническая возможность отключить канализацию, мы её отключаем, работа ведётся еженедельно.
      Основным средством воздействия на неплательщика, в таком случае, остаётся суд. И передачей дел должников в суды мы так же занимаемся планомерно и постоянно. Однако это процесс растянут во времени.
      Таким образом, на Ваш вопрос “ЧТО ИМЕННО и КОНКРЕТНО должно помешать мне таким же подобным образом перестать платить за Ваши услуги?”.. кроме как, дать банальный ответ “Ваша совесть и то же самое законодательство”, нам сказать, к сожалению, нечего. Вода – это обычный товар, как хлеб, к примеру, а его Вам никто не продаст в долг.
      Ознакомиться с выдержками из нормативных актов можете на нашем сайте по ссылке http://voda.uz.ua/?p=2345.

      • В таком случае отключайте неплательщикам канализацию, по утрам выносить горшки к соседям или на улицу вряд ли кто-то захочет, и процентов 70 должников оплатят свои долги.

        Дело в том, что Вы перекладываете на нас ваши проблемы: вам не платит какой-то пользователь а по шапке получать должны те, кто платят? А еще и аргументируете какими-то неплательщиками отсутсвие у меня воды?
        И да, цитируя Вас же “Вода – это обычный товар, как хлеб, к примеру, а его Вам никто не продаст в долг.” – я покупаю товар (воду), а кто-то не покупает но так же пользуется, так какой смысл тогда мне платить? Таким отношением к неплательщиками Вы сами же мотивируете других ставать неплательщиками.

        “Где существует техническая возможность отключить канализацию, мы её отключаем” – отпилили кусок трубы и до свиданья, уверена, отсутсвие в квартире канализации мотивирует.

  13. Йшов 2015 рік… NASA довели, що на Марсі є вода. В Ужгороді запустили цілодобове водопостачання.
    То я так, просто…)

  14. Доброго дня!! Якби ви люди пожили з почасовою водою, то зрозуміли, що таке чекати води) А тепер, коли в мене є цілий день вода – радості немає меж) Дякую!!!

  15. Доброго дня! По вулиці Заньковецької 25, проблеми з водопостачанням. Почали вночи виключати воду. Кожен ранок немає тиску води у крані, (вибиває насос по Грушевського 39) Доки не зателефоную у водоканал воду не подають, і так вже приблизно місяць. Допоможіть будь ласка вирішити проблему на рівні міста, щоб не звертатись, за допомогою у Київ та не залучати до цієї справи державне телебачення та міністерство.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *