Voda-Dengy

Звернення до боржників

Шановні абоненти!

Звертаємось до тих із Вас, які мають значні обсяги заборгованості за спожиті послуги з водопостачання та водовідведення, та вкотре  пропонуємо Вам звернутись до комунального підприємства з метою проведення звірки та уточнення сум боргів, які накопичились за тих чи інших обставин, які склались у Ваших родинах.

Для проведення звірки та уточнення даних Ви можете звернутись до абонентського відділу підприємства у зручний для Вас час за адресою вул. Митна, будинок 1, перший поверх. Режим роботи підприємства з 8.00 до 17.00 за київським часом, проте і під час обідньої перерви, яка встановлена з 12.00 до 13.00 години, працівники абонентського відділу проводять прийом абонентів.  В разі відсутності можливості особисто відвідати підприємство, Ви маєте змогу провести звірку в телефонному режимі, зателефонувавши за номерами 64-31-05, 64-06-98, 44-39-31, 44-03-42 або надіслати запит на електронну адресу підприємства info@voda.uz.ua чи за допомогою Особистого кабінету на сайті http://www.mega-billing.com/. Відповідь за Ваші запити щодо уточнення боргів, нарахувань, оплат тощо Ви гарантовано отримаєте у встановлені терміни.

Після проведення звірки, просимо терміново здійснити оплату за спожиті послуги. У разі неможливості провести повний розрахунок за боргами одним платежем, із Вами за Вашою особистою заявою може бути укладено договір про реструктуризацію (розтермінування)  заборгованості.

Повідомляємо Вам, що наше підприємство постійно проводить претензійно-позовну роботу із боржниками, шляхом направлення до суду судових наказів та позовних заяв, з метою примусового стягнення  боргів за спожиті послуги. При цьому, доводимо до Вашого відома, що звернення на стягнення боргів можливо не тільки на грошові кошти, які Ви отримуєте у якості заробітної плати, пенсії тощо. Можливе звернення і на Ваше майно, як рухоме так і нерухоме. Вже становляться реальністю випадки, коли за рішеннями судів  у деяких містах України за борги з житлово-комунальних послуг почали примусово реалізовувати майно боржників, включаючи їх помешкання, про що систематично повідомляється у засобах масової інформації.

Задля уникнення неприємних ситуацій та негативних наслідків для тих, хто має заборгованість за спожиті послуги, наполегливо просимо не зволікати із вирішенням даних проблем та звернутися для отримання роз’яснень, проведення звірок та укладення договорів на реструктуризацію боргів. Наше підприємство завжди готове розглянути кожну ситуацію окремо та з порозумінням і повагою ставиться до кожного свого споживача.

Очікуємо на Вас, і пам’ятаймо, що від платіжної дисципліни залежить не тільки добробут кожного з Вас, а й порядок і законність у державі.


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *