mitna-franka2

Пониження тиску водопостачання, в зв’язку з аварією на прехресті вулиць Митної та Івана Франка

Повідомляємо що, як виявилось, проведення ремонтних робіт на перехресті вулиць Митної та Івана Франка під тиском не представляється можливим. В зв’язку з цим, тимчасово, на період усунення аварійної ситуації, понижено тиск водопостачання з водозабору “Минай”.

Короткочасні перебої водопостачання можуть відчуватись на лівобережній та частково правобережній частині міста.

Відновлення тиску водопостачання до нормального, відбудеться одразу ж по завершенню ремонтних робіт.


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгорода»

22 коментарі до теми “Пониження тиску водопостачання, в зв’язку з аварією на прехресті вулиць Митної та Івана Франка

  1. Коли нарешті припиняться ці раптові відключення води?????!!!! Щотиждня в найнезручніший момент від вас такі сюрпризи!!! Ви можекте хоча б тиждень не відключати воду???

    • Шановний Володимир, нажаль ми не маємо змоги наперед передбачувати виникнення аварійних ситуацій і усувати їх повинні постфактум.

      • Шановний Водоканал, я, на жаль, маю змогу на перед передбачувати виникнення ваших аварійних ситуацій – вони відбуваються ЩОТИЖНЕВО!!! І якщо по вашому це добре характеризує вашу роботу, то вас усіх потрібно замінити на більш компетентних працівників. Тим більше, що це можливо. Такої жахливої ситуаціїї з водою не було навіть в 90-ті.

  2. Коли орієнтовно можна очікувати сьогодні воду? У мене закладка. Я спеціально вчора дивилася на Вашому сайті чи буде сьогодні вода.

    • Шановна Поліна, як вже написано нижче – аварію планують усунути не пізніше ніж до обіду. Відповідно і тиск водопостачання до норми відновиться в цей же час.

      • Дивує формулюванння “не пізніше ніж ДО ОБІДУ”))) Це що за термін такий? Він допустимий в офіційній відповіді? Це 11-та, 12-та, 13-та, 14-та година? Чи, може, 15-та?

        Людям потрібно планувати свій день! В них робота, особисті справи!!! Скільки можна знущатися??? Давайте воду по графіку, якщо не можете справитись з цілодобовим водопостачанням!

         

        • Яке відношення до цілодобового водопостачання мають аварійних стуацій?
          Якби аварію доведелось ліквідовувати в “графік”, то Ви б сказали що графік слід звузити, раз ми не справляємось?

          • Давайте розберемося, чому мають бути аварії?Якщо їх можна передбачити, попередивши, що ведуться профілактичні роботи по перевірці справності, Тоді не було б аварій… люди… ви шо! подивіться як працюють у світі! Я підтримую попереднього дописувача…безліч раз була в дурних ситуаціях через несподіване відключення води…отак ще трохи, позліть громадян своїм поводженням і відповіддями і вам судебної тяганини не позбутися!

          • 1. Коли вода подавалася за графіком, аварійні ситуції відбувалися значно рідше. Ось така закономірність.

            2. Аварійні ситуації почастішали з приходом нового керівництва Водоканалу. Теж, така дивна закономірність.

            3. Регулярно проводяться ремонтні роботи, які тим не менш, не зменшують кількість аварійних ситуацій, а якраз, навпаки, тих ситуацій стає більше. Теж, дивна закономірність.

            В результаті, ми маємо жахливе водопостачання, раптові щотижневі відключення(а це лише в моєму районі), та постійні ремонтні роботи, які мали б покращувати водопостачання, але чомусь не покращують.

            Питання: нове керівництво настільки бездарне, що не справляється з роботою? чи може спеціально дестабілізує ситуацію і шкодить? або просто банально відмиває гроші на нібито ремонтні роботи, та усунення аварійних ситуацій?

          • Ще раз пояснюємо. Коли вода подавалась за графіком – значну частину аварійних ситуацій можна було ліквідувати в період, коли по графіку води не було. Відповідно, цього всього не було помітно так як зараз, коли водопостачання цілодобове і для ліквідації аварій, в окремих випадках, доводиться понижати тиск в системі.

          • Ми за воду платимо, щоб вона по трубах  текла в оселю! В ціну входить щоб ці труби були якісні і без аварій, ви забуваєте хто кого наймає… безкошовно воду можна в річці попити… тому будь ласка… за наші гроші, що не мало… і кожного місяця… ! Ше так раз…

          • Шановна Марія, робота над заміною труб на нові також ведеться. Нажаль, це довготривалий процесс, який проводиться поетапно, ділянками.

  3. Передбачити виникнення аварійних ситуацій ви дійсно не можете. Проте чому ви не інформуєте  населення про те з якого часу, конкретно з котрої години, ви усуватимете ці аврійні ситуації . Чи ви і цього передбачити не можете?

    • Далеко не кожна аварійна ситуація потребує пониження тиску в системі для її ліквідації. Перш за все необхідно оцінити масштаб аварії та робіт для її усунення. Лише після цього приймається рішення про пониження тиску водопостачання. Нажаль, повідомляти про це, в переважній більшості випадків, ми можемо лише постфактум.

  4. Ваше керівництво, часом, не виконує завдання ворожих спецслужб по дестабілізації ситуації в країні? Бо йому це добре виходить.

  5. Яким чином раніше обходилося без щотижневого відключення? Невже раніше нічого не ламалося? Тепер ваш сайт для мене став обов’язковим для перегляду кожного ранку.

    • Шановний Діма, раніше, не маючи власного сайту, ми переважно не мали змоги оперативно повідомляти про відключення пов’язані з аварійними ситуаціями. Крім того, коли вода подавалась по графіку, значна їх частина ліквідовувалась в періоди, коли вода не подавалась. Через це, більшість відключень, пов’язаних з ліквідаціями аварій, проходили непоміченими.

  6. Тиск подачі водопостачання з Минайського водозабору відновлено до нормального з 11:00.

  7. А сьогодні 20.09.2016 о 08:00 що вже ремонтується?

    І де ваше оперативне інформування через сайт?

    І взагалі навіщо ви розміщуєте телефон приймальні якщо його ніколи і ніхто не піднімає…

    Краще б кошти які виділяють вам на інтернет ресурс – вклали в диспетчерів які б могли якісно і вчасно проінформувати громадян в телефонному режимі, так як значна більшість тих же громадян ніколи ваш сайт і не відвідувала…Не в тому руслі розвиваєтесь шановні…

     

    • Доброго ранку, Василь
      Призупинення подачі водопостачання на ПНС “Юність”, в зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на електричних мережах – http://voda.uz.ua/?p=4780.
      Якщо особисто Ви не змогли дозвонитися – це зовсім не означає, що телефонні дзвінки не приймаються.
      Значна кількість громадян і диспетчерам николи не дзвонить.
      Чи компетентні Ви в питаннях розвитку комунальних господарств?

  8. Шановний модератор!

    Ви напевно не зрозуміли суть поставленого питання?

    Мене не цікавить ваше посилання на інформацію яке вже не є актуальною та як Ви вище згадували “ОПЕРАТИВНОЮ”…

    На рахунок ніколи не дзвонять диспетчерам – то зверніть увагу на те що всі мега-компанії та компанії монополісти не спілкуються з своїми клієнтами через сайт…а приймають інформацію через гарячу лінію…

    Чи компетентні Ви в спілкуванні та інформуванні ваших клієнтів?

    • Шановний Василь!
      Ми зрозуміли суть поставленого питання.
      Якщо, особисто Вас, не цікавить інформація, яку ми викладаємо на нашому сайті та через яку, стараємоь, оперативно інформувати населення – Ви вільні його не відвідувати, це особисто Ваша справа. З приводу питань, які Вас цікавлять, можете дзвонити диспетчерам. Номера телефонів вказані на сайті у відповідному розділі.
      На рахунок методів спілкування зі своїми клієнтами “мега-компаній” та компаній монополістів, то, окрім “гарячої лінії”, вони в ОБОВ’ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ мають власний сайт, через який також ведуть спілкування з клієнтами та інформують їх про новини відносно своєї діяльності.
      Написане Вами, ще раз підкреслює Вашу некомпетентність в питаннях, які Ви намагаєтесь тут піднімати.
      На цьому, дискусію вважаю завершеною.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *