Scania2

Роботи, виконані протягом вихідних днів (2-3 вересня)

Протягом минулих вихідних, працівниками служби дільниці водопровідної мережі було виконано аварійно-відновлювальні роботи за наступними адресами:

  • вул. Тельмана, 59-61;
  • вул. Тельмана, 97.

Що ж до каналізаційних мереж, то працівниками дільниці експлуатації водовідведення та профілактики мереж водовідведення були виконані роботи по прочистці каналізаційних мереж або усуненню будь-яких інших несправностей за такими адресами:

  • вул. 8 Березня, 26;
  • пр-т Свободи, 37;
  • вул. Лавріщева. 10а;
  • вул. Митна, 17;
  • вул. Загорська, 20;
  • вул. Острівна, 20.

Як завжди, висловлюємо подяку мешканцям міста, за своєчасне сповіщення про помічені несправності в системі водопровідних та каналізаційних мереж. Саме завдяки Вам, ми маємо можливість оперативно реагувати та запобігати аварійним ситуаціям.

Нагадуємо, що у разі виявлення будь-яких несправностей мереж, що входять у сферу обслуговування нашого підприємства, для запобігання аварійних ситуацій, звертайтеся в диспетчерську службу КП «Водоканал м. Ужгорода» за телефонами: (0312) 64-06-56 та (0312) 64-38-55.


Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

11 коментарі до теми “Роботи, виконані протягом вихідних днів (2-3 вересня)

  1. Кортокочасні перебої водопостачання, могли спостерігатись, в зв’язку з аварійо-відновлювальними роботами на водогоні у Новому районі.

  2. Не бачу на сайті, де б можна оприлюднити інформацію, тому напишу сюди. Живу в районі п”яного ринку, 04.09.2017, вночі, о 00:20  год., відкривши кран з водою, з якого трохи ще й текла вода, помітила, що вона дивного кольору. Набрала в білу кружку, і відразу стало видно, що вода голубого кольору. На жаль, тут не можна прикріпити фото, я б продемонструвала. Це, до речі, вже третій раз помічаю таку воду після опівночі. Залишила воду у кружчі, колір на ранок не змінився, плюс був запах хімії. Що ж ви в неї кидаєте? Якої якості та вода? Про здоров”я людей хтось думає?? А ще й які гроші ми за неї платим!

    • Шановна Людмила, наступного разу, у випадку необхідності, повідомлення подібного характеру, Ви можете відправляти через форму зворотнього зв’язку (вона знаходиться у нижній частині сайту). В такому разі, воно одразу ж потрапляє на електронну пошту нашого керівництва або безпосередньо на саму електронну пошту (адреса поштової скриньки також вказана на головній сторінці сайту).
      Наразі, Ваша скарга вже перенаправлена до керівництва.
      Дякуємо за повідомлення.

    • Доброго дня, Людмила!
      Очевидно, хтось з Ваших сусідів встановив у себе в квартирі посудомийну машину. Нажаль, бувають випадки, коли при підключенні подібних приладів нехтують інструкцією експлуатації.
      Судячи з Вашої ситуації, у користувача посудомийної машини, при підключенні був неправильно встановлений (або відсутній) зворотній клапан, який запобігає поверненню води з посудомийної машини назад у систему водопостачання. Через це, у водопровідну систему будинку разом із водою потрапляє також миюча рідина.
      Слід звернутись до сусідів, щоб вони виправили дану помилку.
      З нашої ж сторони, подається вода, яка відповідає усім стандартам якості.

      • Добрий день. Написала саме сюди, щоб люди змогли прочитати і написати, можливо, ще у когось були такі випадки.

        З приводу посудомийної машини. Я не кожну ніч перевіряю воду після опівночі, але якщо б у когось працювала не вірно підключена посудомийна машина, то такі випадки, мабуть, були б частіші, і не тільки вночі, а й за день були б помітні. Крім того, всі знають, що вночі відключають воду, то ні посудомийка, ні пральня машина не зможуть працювати. І не думаю, що її включають лише 1-2 рази на місяць.

        • Справа в тому, що повернення води, з внутрішньоквартирної системи до стояка, можливе як раз у випадку, коли тиск водопостачання низький або відсутній. Машинці при цьому, зовсім не обов’язково працювати, просто залишок води змішаної з миючою рідиною при падінні тиску в системі міг повернутись до загального стояка.

  3. До речі, дякую за відповідь. Водоканал якось може допомогти виявити це? Живу на 3-у поверсі, не вірно підключений пристрій має бути вище, що така вода стікає мені, чи це може бути і 1-2 поверх?

    • Шановна Людмила, нажаль, у вирішенні цього питання, ми Вам допомогти не можемо, оскільки обслуговування внутрішньобудинкових систем не входить в компетенцію КП “Водоканал м. Ужгород”.

      Натомість, з подібними питаннями слід звертатись до представників ОСББ Вашого будинку або в ЖРЕР.

Leave a Reply to елена Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *