Засоби вимірювальної техніки (лічильники) можуть застосовуватись для розрахунків наданих послуг лише за умови проведення їх періодичної повірки. Не виконання вимог законодавства щодо вчасного проведення Державної повірки лічильника води, може привести до не врахування підприємством фактичних показів таких лічильників. Здійснення нарахування за послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведення може бути проведено за нормою споживання 8 м3, враховуючи фактичну кількість проживаючих осіб.
Усі без виключення лічильники централізованого водопостачання з простроченими свідоцтвами повинні своєчасно проходити метрологічну повірку, з урахуванням встановлених міжповірочних інтервалів. Для лічильників води встановлено міжповірочний інтервал 4 роки.
Інформацію про те, чи потребує повірки ваш лічильник, можна отримати в особистому кабінеті Електронної абонентської книжки на нашому сайті voda.uz.ua або звернувшись в колл-центр: 0-800-400-130. Також дата наступної державної повірки вказана в розрахункових квитанціях, які щомісячно надсилаються споживачам.
Відповідно до частини четвертої статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку.
Детально з інформацією про державну повірку лічильників Ви можете ознайомитись на нашому сайті у розділі: «Повірка лічильників».
Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»
Підкажіть як проводиться, повірка. Чи можлива повірка надому. Хто проводить
Доброго дня!
З інформацією щодо повірки лічильників можна ознайомитись тут: http://voda.uz.ua/?page_id=1441
Без демонтажу, повірку проводить ТОВ “Рівнестандарт” (їх телефон – 050 500 00 24).
Чи дійсний Договір №136/136-20 від 22.06.2020 р.?
Доброго ранку!
Про що цей Договір?
Доброго дня.
Скажіть, будь ласка, у мене підходить термін повірки лічильників. Ви самі надсилаєте спеціалістів? Два попередні рази з нами звязувалися і надсилали людину для повірки.
Повірка проводилась на місці.
Доброго дня!
Якщо повірка проводилась на місці, то це були не наші спецалісти, а фірма “Рівнестандарт”.
Якщо Вони самі дзвонили тоді звідки у них наші контакти?
Неможливо записатися по вказаному номеру 050-500024 на повірку лічильника.
Сьогодні телефонували 7 разів , постійно зайнятий телефон.
Куди звертатись?
Доброго ранку!
ТОВ “Рівнестандарт” не підпорядкована нашому підприємству. Спробуйте подзвонити пізніше.
Якщо хочете проводити повірку через Водоканал, то зверніться за телефоном абонвідділу (0-800-400-130), або водної інспекції (050-304-78-00).
А Ви з свого боку передаєте інформацію про абонентів яким потрібна повірка
Доброго дня!
ТОВ “Рівнестандарт” сформував свою базу абонентів, які вже робили у них повірку.
То, як ви передаєте дані ТОВ “Рівнестандарт” кому потрібна повірка лічильника
Доброго дня!
ТОВ “Рівнестандарт” сформував свою базу абонентів, які вже робили у них повірку.