97924

Відновлено роботу електронної абонентської книжки

Шановні споживачі!

Раді Вам повідомити, що роботу електронної абонентської книжки відновлено.

Відтепер, Ви можете переглядати свій абонентський рахунок, заносити показники та здійснювати платежі в особистому кабінеті на сайті my.voda.uz.ua.

Для вже зареєстрованих користувачів повторну реєстрацію проходити не потрібно.

Приємного користування!


Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

20 коментарі до теми “Відновлено роботу електронної абонентської книжки

  1. ЩИРО ВДЯЧНА,АДМІНІСТРАЦІЇ КП ВОДОКАНАЛ м.УЖГОРОД.за відновлення посилання,для передачі фактичних даних  використаної води згідно облікових пристроїв.

    Успіху Вас всім, і наснаги в роботі.Хай щастить!!!

    Марія Волинець.

  2. Доброго дня, вже майже місяць не працює сайт erc.work, неможливо занести показники, яким чином ще їх можна передати?, скоро кінець червня.

    • Шановна Олеся Миколаївна, спробуйте перейти по посиланню, що вказане в публікації, до якої Ви написали свій коментар. 😉

  3. Доброго дня!

    з чим може бути повязана наступна проблема:

    заходжу на сайт my.voda.uz.ua, вибираю свій особовий рахунок, і отримую:

    “Доступ до інформації що до цього особового рахунку через даний сайт заборонен постачальником комунальної послуги. Для з’ясування причини блокування доступу, будь ласка, зверніться до свого постачальника послуги.”

     

    • Доброго дня, шановний Володимир!
      З приводу даного питання звертайтесь за електронною поштою info@voda.uz.ua. В зверненні, обов’язково вказуйте свій особовий рахунок та адресу.

      • Дякую за відповідь.

        Питання вирішено позитивно при телефонному звернені.

        Причину пояснили, проблему вирішили.

        Питання закрито 🙂

  4. Я щиро вдячна адміністрації КП ВОДОКАНАЛ м.Ужгород,за те що переслали повідомлення в Новини Закарпаття, з вашого роз”яснення я дуже легко і просто відкрила свій особовий рах.і ввійшла на відповідний сайт, мені 67р,а молодь читаю проблеми мають,дарма скаржаться на роботу водоканалу.Дуже приємно що ви відписали на мій попередній коментар,успіху молодим господиням і господарам, находити потрібний сайт при потребі,якщо знову щось поміняється.Дякую .

  5. Сайт  –       https://my.voda.uz.ua/  

    ПЕРЕСТАВ ПРАЦЮВАТИ  СЬОГОДНІ 02 ЛИПНЯ    пробував  в  18-59
    ПІД ЧАС ПОСИЛАННЯ сайт  ВИДАЄ  –
                  502 Bad Gateway
     

      Що знову сталося з сервером ??? ?!

  6. Доброго дня! Хочу внести показники лічильника в електронну абонентську книжку, але пише помилка. Перехожу за Вашим посиланням. Що робити

  7. Мегабілінг здох, Укрбілінг здох, Заходжу з надією в особовий кабінет, а там ”
    У Вашого постачальника послуг тривають регламентні роботи
    Дізнатися рекомендований час роботи для певного підрозділу можна на сторінці «Доступність серверів постачальників послуг». 

     Коли вже нарешті запрацюють онлайн платежі. Другий місяць поспіль не працює. Квитанції не завжди доходять. Кам’яний вік якийсь, чесне слово. Я не хочу бігати і тратити час в довбаних касових чергах з пенсіонерами – зробіть вже бляха муха хоч що-небудь. Невже, курва, не можна укласти угоду з якоюсь нормальною білінговою системою. Ілон маск скоріше Марс колонізує ніж ви щось розродите. Каліки якісь, чес слово.  Слів нема.                                                               !!!!!!!!   З А Д О В Б А Л О!!!!!!!!!!!!

  8. Шановні громадяни, сайт сервісу протягом дня працював, що неодноразово перевірялось протягом дня.

    Індивідуальні проблеми могли виникати хіба що в момент пікового навантаження на сервер.

  9. Нарешті працює особовий кабінет.  Особовий кабінет має майже еталонний вигляд – у всіх постачальників  би так. Платежі працюють. Подяка за пророблену роботу.  Лиш би не наврочити.

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *