a8300_77336

Нагадуємо про необхідність своєчасного розрахунку за спожиті послуги

Шановні мешканці міста Ужгород та Ужгородського району!

Просимо Вас своєчасно розрахуватись за спожиті послуги, згідно виставлених рахунків за жовтень 2019 року. Нагадуємо, що оплата за спожиті послуги повинна проводитись не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим.

При виникненні будь-яких питань щодо оплати, для проведення звірки та уточнення даних по стану оплати Ви можете звернутись до абонентського відділу підприємства, за адресою вул. Митна, 1. Тут же, у випадку необхідності, можна провести і оплату за спожиті послуги через платіжний термінал “ПриватБанк”. Режим роботи підприємства з 8:00 по 17:00 за київським часом.

Також, Ви можете проводити оплату через свій особистий кабінет на сайті my.voda.uz.ua.

Якщо Ви не маєте можливості особисто відвідати підприємство, то провести звірку можна, зателефонувавши за одним із номерів 64-31-05, 64-06-98, 44-39-31, 44-03-42, (050) 302-27-70, надіславши запит на електронну адресу підприємства info.uz.voda@gmail.com або за допомогою електронної абонентської книжки в особистому кабінеті на сайті my.voda.uz.ua. Відповідь на Ваші запити щодо уточнення заборгованості, нарахування, оплати тощо Ви гарантовано отримаєте у найкоротший термін.

Задля уникнення неприємних ситуацій та негативних наслідків для тих, хто має заборгованість за спожиті послуги, наполегливо просимо не зволікати з вирішенням проблем із заборгованістю та укласти договір на реструктуризацію боргу.

Наше підприємство завжди готове розглянути кожну ситуацію окремо та з порозумінням і повагою ставиться до кожного свого споживача.


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

6 коментарі до теми “Нагадуємо про необхідність своєчасного розрахунку за спожиті послуги

  1. Шановний Адмін, хіба я щось погане написав???

    Будьласка скажіть чи треба оплачувати за водопостачання коли тече каламутна вода з крана?

    Дякую.

    • Якщо в Вашому районі було відключення водопостачання по причині аварійно-відновлювальних робіт, то наполегливо просимо Вас, по-можливості, пропустити воду через систему змивних бачків, для її швидшого освітлення та не вживати воду в сирому вигляді до повного її освітлення.

  2. Хотів запитати у Вас, куди звертатись якщо диспетчерська служба не реагує (4 рази) на повідомлення про витік води?

    Дякую

    • Шановний абонент, якщо Ви звертались до диспетчерської служби то Ваша заявка в роботі.

  3. вже другий день не можу оплатити за спожиті послуги через власний кабінет

    • Доброго, ранку Ігор, робота сервісу оплати відновлена.

Leave a Reply to КП "Водоканал м. Ужгорода" Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *