Шановні споживачі!
Нагадуємо, що з метою попередження розповсюдження інфекції COVID-19, КП «Водоканал м. Ужгород» продовжує працювати в дистанційному режимі.
Просимо споживачів користуватись електронними сервісами КП «Водоканал м. Ужгород» та іншими способами віддаленої передачі показників. Зробити це Ви можете за допомогою:
Електронних засобів:
- Електронна абонентська книжка: my.voda.uz.ua
- Viber-bot: ”Водоканал м.Ужгород”
- Telegram-bot: ”Водоканал м.Ужгород”
- VIBER/SMS на номер: 095 307 71 25
Або зателефонувавши за будь-яким з телефонів:
- (0312) 64-31-05
- (0312) 64-06-98
- (0312) 44-39-31
- (0312) 44-03-42
- 050 302 27 70
- 050 432 72 27
Нагадуємо про необхідність оплати спожитих послуг, згідно виставлених рахунків. Вчасна оплата – запорука безперебійної роботи підприємства та якісного надання послуг водопостачання. Ми вдячні споживачам за розуміння та покладаємось на Вашу свідомість.
З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»
обновіть номера телефонів. ну капец з вами. половина номерів не відповідають або відключені
Шановний Володимир, це публікація дворічної давності. Актуальна інформація щодо способів передачі показників, вказана тут – http://voda.uz.ua/?p=18520.
Конкретно, з телефонів, залишився лише один (колл-центр): 0-800-400-130.