Шановні споживачі!
Нагадуємо, що з метою попередження розповсюдження інфекції, спричиненої коронавірусом COVID-19, згідно прийнятих рішень та рекомендацій Міністерства охорони здоров’я, до зняття обмежувальних заходів, КП «Водоканал м. Ужгород» проводитиме прийом громадян усіма структурними підрозділами виключно в дистанційно-телефонному режимі.
Будь-яку необхідну інформацію Ви можете отримати за допомогою телефону та інших засобів зв’язку.
Починаючи з 14 січня, ми підключаємо абонентський відділ до єдиного багатоканального номеру колл-центра – (0312) 428 328.
Поступово, до колл-центру планується підключити усі основні підрозділи підприємства.
Як і раніше, Ви можете дзвонити на звичні телефонні номери.
Телефони відділів:
- Абонентський відділ:
- 050 200 18 19
- 050 200 19 19
- 050 302 27 70
- 050 432 72 27
- (0312) 64-31-05
- (0312) 64-06-98
- Диспетчерська служба:
- (0312) 64-06-56
- (0312) 64-38-55
- 050 372 08 45
- Розрахунковий відділ по підприємствам:
- (0312) 64-23-93
- Приймальня:
- (0312) 64-08-26
- (0312) 64-35-03
- Водна інспекція:
- 094 918 39 38
- 050 304 78 00
- Юридичний відділ:
- 094 918 01 34
- 099 002 16 46
- Виробничо-технічний відділ:
- (0312) 64-38-00
- Відділ по укладанню договорів з юридичними особами:
- 094 918 04 73
Електронні поштові адреси:
- Канцелярія підприємства: kanc.uz.voda@gmail.com
- Виробничо-технічний відділ: vtv.uz.voda@gmail.com
- Відділ по укладанню договорів з юридичними особами: dogovor.uz.voda@gmail.com
Електронні засоби передачі показників:
- Електронна абонентська книжка: my.voda.uz.ua
- Telegram-bot: ”Водоканал м.Ужгород”
- Viber-bot: ”Водоканал м.Ужгород”
- VIBER/SMS: 095 307 71 25
Наголошуємо, що структурні підрозділи, які забезпечують роботу по водопостачанню, водовідведенню та проводять аварійно-відновлювальні роботи – працюватимуть в штатному режимі.
З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»
Чому знову немає води?
Аварія на водогоні. Проводяться ремонтні роботи.