Шановні споживачі!
Нагадуємо про необхідність оплати спожитих послуг, згідно виставлених рахунків. Вчасна оплата – запорука безперебійної роботи підприємства та якісного надання послуг водопостачання.
З огляду на карантинні заходи, зручно та швидко здійснити своєчасну оплату Ви можете за допомогою електронної абонентської книжки Вашого онлайн-кабінету або через систему миттєвої оплати комунальних послуг Приват24.
У випадку, якщо Ви користуєтесь іншими платіжними системами, звертаємось до Вас з проханням уважно перевіряти всі реквізити рахунків, які вказані на квитанції при оплаті спожитих послуг!
Нерідко виникають непорозуміння з тим, що гроші сплачено, але вони не дійшли до отримувача. Це відбувається через те, що споживачі, створивши шаблони в програмах банківських установ, можуть, автоматично користуватись ними щомісяця, не звіряючи правильність рахунків на які перераховують кошти. Просимо Вас при оплаті спожитих послуг, перевіряти правильність внесених у шаблони реквізитів.
Дякуємо всім споживачам за вчасне проведення оплати спожитих послуг.
З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»
Чому оплата здійснена ще 15.12. не відображається у Вас досі (20.12.)?
Це питання скоріш до банку, через який Ви робили оплату.