ZaborgovanistZaVodu

Тимчасове призупинення подачі води з водозабору “Минай”, в зв’язку з аварійними роботами (відновлено)

Повідомляємо, що в зв’язку з аварійно-відновлювальними роботами на проспеті Свободи, в районі будинку №52, на період виконання цих робіт, призупиняється подача води з водозабору “Минай”. Орієнтовно, водопостачання буде призупинено близько 10:20, а відновлено – одразу ж по виконанні робіт.

Тимчасова відсутність водопостачання відчуватиметься по всій лівобережній (в тому числі, в промисловій зоні та у населених пунктах Коритнянської сільради) і, частково, правобережній (район вулиць, Загорська, Закарпатська, Гвардійська, Щедріна, І.Франка, Довженка, набережна Незалежності) частинах міста.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за порозуміння.

З відновленням водопостачання, необхідно, по-можливості, пропустити воду через систему змивних бачків, для її швидшого освітлення та не вживати воду в сирому вигляді до повного її освітлення.


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

53 коментарі до теми “Тимчасове призупинення подачі води з водозабору “Минай”, в зв’язку з аварійними роботами (відновлено)

  1. Добрый день.

    1.Объясните, пожалуйста, почему вы пишете   “аварійно-відновлювальними роботами на проспеті Свободи, в районі будинку №52” если тут же на сайте в закладке Запланированные работы у вас значиться “Ліквідація витоків (інші роботи) за адресами: – пр-т Свободи, 52”. Тоесть, я правильно понимаю, что эти работы запланированные и вам просто плевать на потрибителей и на то что вы должны как бы были заблаговременно предупредить об отключении воды? А также должны бы указать сроки проведения работ? И для этого пишем волшебное слово АВАРИЙНОЕ и плевать на всех. ( кстати очень удобное время для аварий  –   10-20 , вам так не кажеться?)

    2. Почему для работ в районе одного дома надо отключать пол-города? Отсутствие и неработоспособность запорных агрегатов – это ваша проблема. Но почему мы должны страдать из-за вашей безалаберности. А как сказать по другому если у нас в городе тариф на водообеспечение один из самых больших в Украине.

     

    • В колонке по работам на день значатся все заявки, на которые планируется выезд. По факту выезда на место аварии, обнаружилось, что для ликвидации аварийной ситуации – необходимо понижение давления в системе водоснабжения. Поэтому пришлось приостановить подачу воды с водозабора “Минай”.

  2. Уїбани водокАНАЛіські, це вже десятитисячний раз відколи в місті надовго пропадає вода!!!! Зато тарифи ви – гнойні підори – поставили самі високі в україні! Насру під дверима-входом до вашого вонючого водоканалу і заставлю зжерти моє гавно карташова і всю вашу смердючу команду!!!!

    Зі щирою зневагою до вас – смердючих скунсів.

    • Добрий день.
      Водопостачання відновлять одразу ж як виконають роботи по ліквідації аварійної ситуації.

      • Или сформулируем вопрос так:

        Вы хотите сказать, что при проведении планового ремонта ваши специалисты создали аварийную ситуацию требующую понижения давления воды в городе?

        Тоесть вы планировали и готовились к ремонту, и как обычно оказались неготовы?

        • Не нужно выдумывать ответ за других.
          Ремонт – не плановый.
          На поступившее сообщение, о аварийной ситуации направлена бригада для обследования места аварии и проведения аварийных ремонтных работ.
          По факту обследования – оказалось, что ликвидировать аварию невозможно без понижения давления в системе.
          Об этом сообщили в уведомлении на сайте.

          • Тоесть как  не плановый? Вы хотите сказать что “авария ” случилась у вас сегодня?

            но минуточку…. а как же “Заплановані роботи”?

            Вот смотрите – ваша новость от 03.02.22 -http://voda.uz.ua/?p=18171
            Повідомляємо, що працівники дільниці водопровідної мережі будуть проводити аварійно-відновлювальні роботи на проспекті Свободи, в районі будинку №52.
            Там ни слова о аварии. Вы предупредили водителей, но проигнорировали абонентов. Вам плевать на абонентов потому что водоканал -монополист.

            Вопрос о компенсации жителям городаза причиненные неудобства до сих пор открыт….

            Когда водоканал г.Ужгород перестанет быть “пофигистским совком” а станет адекватной современной компанией оказывающей качественные услуги и ответственно подходящей к работе?

             

             

             

          • “Повідомляємо, що працівники дільниці водопровідної мережі будуть проводити аварійно-відновлювальні роботи”
            АВАРІЙНО-відновлювальні
            Речь об аварийной ситуации.
            “Вы предупредили водителей, но проигнорировали абонентов”
            На тот момент место аварийной ситуации ещё не обследовали и не было известно о необходимости понижения давления в системе.
            Но Вы продолжаете выдумывать аргументы и разоблачать свои выдумки.

  3. Уважаемый водоканал, а что там по срокам окончания работ? Ну как бы полгорода выключать не совсем хорошо. Что за волшебная формулировка “до окончания работ”? И когда уже вы эти чОртовы задвижки поставите при цене 42 грн. за куб?

     

  4. Чергове свідчення недолугого керівництва Водоканалу в систематичному ігноруванні питання адекватності до споживачів міста Ужгород. Головне-платіжки🤔, а про інше придумаємо потім…. Так що мешканцям територіальної громади залишається тільки очікувати… Поки не надоість😡

  5. Чи доживеме ми до того момента, коли аварія буде аварією, а не звичною і регулярною ситуацією? Коли в місті буде нормально даватися вода, а не кожен раз коли прорвало труби, нехай половина міста сидить без води до вечора ?? Чи то за 40 гривень за куб більшого народ не заслуговує? Може не самий дорогий тариф в Україні треба поставити, а самий дорогий в Європі, тоді буде добре !?? Набридло вже

  6. До речі-телефони диспетчера Водоканалу не відповідають, хоча на сайті пише-цілодобово. Непорядок в кадрах

  7. настолько сложно предупредить людей , что будет аварийное отключение, что бы могли сделать запас воды? Почему Вы комунальное предприятие , считаете , что можете себя так вести , со своими кредиторами, с ума сойти, на сколько у нас терпеливые люди, з.ы. а вы конечно же просто черти

    • Как только стало известно о необходимости отключения – об этом сообщили на сайте.

      • лучше раскройте тему с абонентской оплатой, или руководство посмотрело на облгазы которые дерут с людей деньги за розподiл i доставку и подумало , а чем мы хуже? так вот проблема будет заключаться у вас в том что рано или поздно Верховный Суд обяжет Вас ,эти бабки отдать, но у вас их конечно же не будет, соответственно будете “отдавать” “бесплатными” услугами, но нюанс в том что оплату труда и другие рассходы предприятия оплатить будет некому и вот тогда ваше тупое руководство начнет ныть и требовать денег с бюджета (читай с людей)и естественно будете посланы нах, после чего создадут много рыночных НОРМАЛЬНЫХ поставщиков услуг.. но это будет потом, а пока вы тупые твари просто зажрались

        • Необходимость введения абонентской платы определяется не руководством предприятия, а законодательством Украины. Вопросы по этому поводу – к нему.

  8. КП “Водоканал м. Ужгород” – Вам ганьба за таке ставлення до людей!!!

    1. Не попередили заздалегідь людей, щоб підготувалися

    2. Не даєте жодних термінів закінчення цього неподобства, тільки відписка – коли полагодимо, тоді і буде вам вода, начебто ви там наосліп працюєте і взагалі немає жодних прогнозів та розуміння.

     

    • 1. Неможливо заздалегідь попередити про призупинення водопостачання, якщо воно викликано аварією.
      2. В ході робіт можуть виникати непередбачувані обставини, які впливають на термін виконання робіт.

      • Ви вже так довго усуваєте цю аварію, що цілком могли б зрозуміти її масштаби і дати приблизну оцінку на її усунення навіть з урахуванням можливих ризиків.

  9. Ми в 21 столітті дожились до того, що воду потрібно просити в КП, якому ми платимо. Хоча такі “аварійні” роботи могли б виконувати в нічний час-але це подвійна оплата для робітників, економлять напевно. В мене сім’я з коронавірусом, вдома троє людей. Помити руки і елементарно спустити унітаз-жесть

  10. Да не выдумывайте ! За то , что ночью выполняете ремонтные работы , никто на вас не жалуется .

  11. Модератор, а почему ты удаляешь мои сообщения?

    за конструктивную критику?

    Спецально оставил матерный пост – типа показал какие абоненты неадекваты… с кем приходиться работать..

    А все посты о компенсации неудобств  – удалил.

     

    • Ваши комментарии не несут смысловой нагрузки. Вы из комментария в комментарий повторяете одно и то же.
      Вы просто не видите, сколько матерных постов удалено.

  12. Станом на 16:45 повідомили, що починається поступове відновлення тиску подачі води з водозабору “Минай”. Протягом деякого часу, подача водопостачання відновиться до нормального рівня.

  13. а потім всі за коронавірус і його розповсюдження- дякую за “хороші” умови, хоча в нашому власному будинку переплата за воду

  14. Уже просто це все дістало!! Ви відключаєте воду на цілий день, без попередження! Особисто у мене новонароджена дитина. Я нічого не можу зробитити! Це просто сюр якиїсь. По декілька разів на місяць виключаєте воду без попередження, на цілий день! Треба якось виділяти на це по 2-3 години. Мало того що в деяких районах вночі виключають воду, це взагалі для мене шок, відколи я переїхала в Ужгород, так іще і в день нема води. Дістало це вже так, що сил просто нема!!!!

    • Треба їхню шайку зустріти на вулиці і добре побити. Бо вони дуже давно уже зажралися. Деруть космічні гроші, а якість води – гівняна, відключення – нереально часті, досить це все терпіти!!! Я буду перший, хто поб’є чмиря карташова та його НЕДОкоманду!

  15. Доброго дня.

    Чи могли б ви виділяти інфо про відключеня води у вайбер спільноті?

    Наприклад шапку поста писати жирним текстом. (У вайбері так можна).

    Тимчасове призупинення подачі води з водозабору “Минай”, в зв’язку з аварійними. або і нижнє підкреслення також  
    Тимчасове призупинення подачі води з водозабору “Минай”, в зв’язку з аварійними.

    Це моя пропозиція. Може ви щось краще придумає.

    Я часто пропускаю повідомлення про відключення води через те, що там частіше повідомлення про ускладнений рух для автівок, або звіт про проробленні роботи. Та там іще багато чого пишеться.

    Я не являюсь керманичем, а найкращим звітом про пророблену роботу для мене є безперебійне постачання води.

    А ось пропускати інформацію про відключення води мені би хотілось ще менше, ніж саме відключення. Для цього я і підписався на спільноту у Вайбері.

    Сьогодні я залишився геть без води на весь день.  Якби відразу помітив повідомлення, то щось би і встиг набрати.

    Буду вдячний, якщо приймете моє побажання до уваги.

    Дякую. 

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *