онлайн1920-550

Надсилайте покази лічильників автоматизованими електронними засобами

Шановні споживачі!

Нагадуємо Вам про можливість передавати покази лічильників автоматизованими електронними засобами з мінімальними зусиллями з Вашої сторони.

Згідно статистики, чимало наших абонентів справно передають дані лічильників. І хоча значна їх частина вже перейшла на автоматизовані електронні засоби передачі показів, багато абонентів, як і раніше, віддають перевагу телефону.

На жаль, такий спосіб має певні недоліки. Дзвінки надходять в такій кількості, що наші оператори не встигають на них відповідати. І це не зважаючи на те, що на період прийому даних лічильників до цього долучають, максимально можливу кількість співробітників.

Нам доводиться вислуховувати чимало скарг від абонентів, які не можуть додзвонитись, оскільки всі оператори зайняті. Ми розуміємо, що ці скарги виникають з об’єктивних причин і, в тому числі, заради цього впровадили альтернативні автоматизовані способи передачі показів:

Особистий кабінет в електронній абонентській книжці:
my.voda.uz.ua

На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через електронну абонентську книжку:

Viber-bot: “Водоканал м.Ужгород
(посилання – viber://pa?chatURI=uzhgorod_vodokanal_bot)

На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через Viber-bot:

Telegram-bot: “Водоканал м.Ужгород
(посилання – tg://resolve?domain=uzhgorod_vodokanal_bot)

На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через Telegram-bot:

Використання вищевказаних сервісів, дає Вам значні переваги.

Користуючись ними, можна не лише в будь-який зручний момент передавати показники, але й постійно контролювати стан свого рахунку. А через електронну абонентську книжку можна також здійснювати оплату спожитих послуг. Такий спосіб дає гарантію, що кошти швидко будуть зараховані на Ваш особовий рахунок.

Кожен із Вас, користуючись будь-яким з перерахованих вище сервісів, не лише спрощує щомісячну передачу показників лічильників для себе особисто, але й дає можливість швидше додзвонитись тим людям, які не мають можливості користуватись електронними сервісами.

Звертаємо увагу на те, що незалежно від способу передачі показників, вони обов’язково повинні відповідати фактичним. У випадку виявлення невідповідності (завищення або заниження) показників фактичним – вони не будуть враховуватись у розрахунку нарахування оплати, а наступні показники прийматись не будуть.


Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *