Abonentskij

Водоканал переходить на сервіс обслуговування споживачів по принципу «єдиного вікна»

КП «Водоканал м. Ужгорода» переходить на новий, якісний рівень сервісу обслуговування населення. По принципу роботи «єдиного вікна», всі відділи комунального підприємства, що обслуговують споживачів, працюватимуть в одному місці.

Якщо раніше ужгородцям, що приходили вирішувати питання з водопостачання та водовідведення доводилось підніматись на другий-третій поверхи (іноді по декілька раз), то відтепер, усі відділи будуть зосереджені на першому поверсі. Зрештою, це також суттєво скоротить час обслуговування клієнтів.

У відділі можна буде заключити договір на обслуговування, на встановлення приладів обліку, отримати інформацію про стан особових рахунків, оформити субсидію та реструктуризувати борг.

Минулого тижня з роботою оновленого абонентського відділу ознайомився мер Ужгорода Віктор Погорєлов та секретар міської ради Богдан Андріїв. Також, вони відвідали лабораторію повірки лічильників, де використовується сучасне українське обладнання.

Ремонтні роботи практично завершено, мер Ужгорода залишився задоволений нововведеннями Водоканалу, єдине рекомендував – заключити договір з одним із банків, щоб той прямо в приміщенні підприємства приймав платежі у населення, що зробить обслуговування ще більш зручним.


Адміністрація КП “Водоканал м. Ужгорода”

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *