показання-2

Щодо передачі показників за січень

Шановні споживачі!

Нагадуємо про необхідність щомісячного надання показів для правильного нарахування оплати за спожиті послуги. Прийом показів за січень проводитиметься до 3 лютого включно.

Звертаємо Вашу увагу на те, що в зв’язку з перебоями в електроживленні, прийом показів може проходити з деякими обмеженнями.

Передати покази лічильників за телефоном єдиного номеру колл-центру 0-800-400-130, можна з понеділка по п’ятницю, 8:00 – 12:00 та 13:00 – 17:00.

Автоматизованими засобами можна передати покази в будь-який час:

Зауважуємо, що в неробочий час, можливі короткочасні періоди, коли буде відсутня можливість передати покази автоматизованими засобами (при довготривалій відсутності централізованого електроживлення в адмінбудівлі підприємства). В такому випадку, Ви побачите повідомлення про неможливість підключення до бази даних. В іншому разі, покази будуть передані справно.

Альтернативно, як і раніше, Ви можете передавати покази вайбер/СМС-інформуванням та через електронну пошту:

По можливості, рекомендуємо віддавати перевагу автоматичним засобам передачі показників: «Електронній абонентській книжці», Telegram– і Viber– ботам.

Звертаємо увагу на те, що покази, передані після 3 лютого, не будуть враховані в розрахункових квитанціях за січень. Але, Ви можете передати їх пізніше у будь-який час і отримати відкоригований рахунок.

Особистий кабінет в електронній абонентській книжці:
my.voda.uz.ua

На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через електронну абонентську книжку:

Viber-bot: “Водоканал м.Ужгород
(посилання – viber://pa?chatURI=uzhgorod_vodokanal_bot)

На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через Viber-bot:

Telegram-bot: “Водоканал м.Ужгород
(посилання – tg://resolve?domain=uzhgorod_vodokanal_bot)

На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через Telegram-bot:


Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

5 коментарі до теми “Щодо передачі показників за січень

  1. Добрий день. Заблоковано сторінку електронного кабінету. Куди звертатися?

    • Добрий день.
      Точно заблоковано? Або просто в поточний момент не має доступу?

  2. Показники це добре, але як можна піднімати абонплату на 5 грн ? І це в період воєнного стану, коли тарифи змінювати заборонено!!!

    • Вибачаюсь, помилився: була 19.34 грн. стала 25.34 грн. тобто 6 грн. До речі, індексація пенсій у 2022 році також не проводилась, а ціни на все виросли у 2 рази (дещо і більше). Хоча інфляція за 2022 рік (про це свідчать дані Держстату) становила 26,6 %. Як виживати пенсіонерам???

Leave a Reply to Василь Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *