Нагадуємо, що як ми неодноразово писали, з відновленням водопостачання після його призупинення – необхідно, по-можливості, пропустити воду через систему змивних бачків, для її швидшого освітлення та не вживати воду в сирому вигляді до повного її освітлення.
З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»
Пропускаємо вже 2 дня,а платити за витік хто буде.І причина такої грязної води,пустити на пряму з канала то чистіша буде,а тут вона ще через очисні”тіпа” проходить і тече грязна
Вимагаю перерахунку, за неякісно надану послугу. Два дні пропускаю воду, а в крані все одно фанта.
Сегодня 15 октября. Вода течёт жёлтая. Когда вы думаете исправить эту проблему? Где опубликованы результаты анализов качества питьевой воды? Ваши данные за квартал(!) никому не интересны. Или действительно лаборатория мониорит этот вопрос раз в три месяца? Ну и самое интересное: а как насчёт оплаты? Это ржавое недоразумение так и будет стоить по самому высокому тарифу на Украине?