показання-2

Що робити, якщо не працює електронна абонентська книжка

Шановні споживачі!

Упродовж останнього тижня в окремих випадках могли виникати технічні несправності при роботі з електронною абонентською книжкою (my.voda.uz.ua).

У випадку, якщо у Вас досі спостерігаються технічні несправності при роботі з сайтом – натисніть комбінацію клавіш Ctrl+F5. Ця проста дія оновить кеш сайту і відновить його роботу.

Якщо Ви заходите в особистий кабінет зі смартфону, то зручніше користуватись Telegram- та Viber- ботами. Але Ви все одно можете зайти через браузер. Для корректного відображення сайту особистого кабінету, необхідно очистити кеш браузера, або зайти через режим “інкогніто”.

Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за порозуміння.


Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

2 коментарі до теми “Що робити, якщо не працює електронна абонентська книжка

    • CTRL+F5 пробували натискати? Після цієї простої операції – все працює.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *