Шановні споживачі!
Нагадуємо про наявність зручних сервісів автоматизованої передачі показників. Користуючись будь-яким з цих сервісів, Ви можете з легкістю постійно контролювати стан свого рахунку.
Але багато наших споживачів продовжують надавати перевагу передачі показників за допомогою прямих телефонних дзвінків або через SMS/Viber.
Звертаємо Вашу увагу на те, що надсилаючи показники через SMS/Viber, Ви не отримуєте зворотного зв’язку, що наданий Вами показник врахований до розрахунку.
Невнесення показників у програму трапляється у випадках, коли вони передані невірно, не вказано або вказано невірно дані для ідентифікації абонента. Такий текст ігнорується і не заноситься в базу даних.
Для коректної обробки показників, надісланих через SMS/Viber – необхідно вказати наступні дані:
- Особовий рахунок у форматі 70***** (всього 7 цифр) та/або адресу;
- Показник лічильника (лише куби, без літрів);
- Якщо лічильників декілька, необхідно вказувати їх номери.
ВАЖЛИВО! Текст повідомлення повинен мати «читабельний» формат з пробілами та, при необхідності, знаками пунктуації.
Повідомлення, текст яких надіслано в «нечитабельному» форматі або такі, що не містять мінімально необхідної інформації – НЕ ПРИЙМАТИМУТЬСЯ ДО УВАГИ.
Також, не потрібно дублювати показники СМС-ками, якщо Ви передали їх будь-яким іншим доступним способом.
Просимо поважати робочий час наших операторів. Кожна зекономлена мить дає можливість іншим споживачам швидше додзвонитись для вирішення своїх питань.
Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»