показання-2

Щодо надсилання показників через SMS та Viber

Шановні споживачі!

Нагадуємо про наявність зручних сервісів автоматизованої передачі показників. Користуючись будь-яким з цих сервісів, Ви можете з легкістю постійно контролювати стан свого рахунку.

Але багато наших споживачів продовжують надавати перевагу передачі показників за допомогою прямих телефонних дзвінків або через SMS/Viber.

Звертаємо Вашу увагу на те, що надсилаючи показники через SMS/Viber, Ви не отримуєте зворотного зв’язку, що наданий Вами показник врахований до розрахунку.

Невнесення показників у програму трапляється у випадках, коли вони передані невірно, не вказано або вказано невірно дані для ідентифікації абонента. Такий текст ігнорується і не заноситься в базу даних.

Для коректної обробки показників, надісланих через SMS/Viber – необхідно вказати наступні дані:

  • Особовий рахунок у форматі 70***** (всього 7 цифр) та/або адресу;
  • Показник лічильника (лише куби, без літрів);
  • Якщо лічильників декілька, необхідно вказувати їх номери.

ВАЖЛИВО! Текст повідомлення повинен мати «читабельний» формат з пробілами та, при необхідності, знаками пунктуації.

Повідомлення, текст яких надіслано в «нечитабельному» форматі або такі, що не містять мінімально необхідної інформації – НЕ ПРИЙМАТИМУТЬСЯ ДО УВАГИ.

Також, не потрібно дублювати показники СМС-ками, якщо Ви передали їх будь-яким іншим доступним способом.

Просимо поважати робочий час наших операторів. Кожна зекономлена мить дає можливість іншим споживачам швидше додзвонитись для вирішення своїх питань.


Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *