Шановні споживачі!
Нагадуємо Вам про необхідність розрахуватись за спожиті у листопаді послуги водопостачання та водовідведення.
Звертаємо Вашу увагу на те, що інформація про припинення оплати рахунків на банківські реквізити «Комінвестбанку» не має відношення до щомісячної оплати спожитих послуг.
Наголошуємо, що лише своєчасна оплата спожитих послуг водопостачання і водовідведення може гарантувати стабільність їх надання. Сподіваємось на Вашу свідомість і виражаємо подяку кожному, хто вчасно і в повному обсязі оплачує рахунки.
Звіритись щодо оплати спожитих послуг можна за телефоном 0-800-400-130; через Viber-bot або Telegram-bot “Водоканал м.Ужгород” та у особистому онлайн-кабінеті електронної абонентської книжки на сайті my.voda.uz.ua. Відповідь на Ваші запити щодо уточнення заборгованості та нарахування оплати Ви гарантовано отримаєте у найкоротший термін.
Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»