97924

Зміна адреси сайту “Особистого кабінету” споживача

КП “Водоканал м. Ужгород” повідомляє, що з 28.09.2017 року змінена адреса сайта, через який споживачі підприємства мають змогу переглядати стан свого особового рахунку за допомогою мережі Інтернет, на https://www.ukrbilling.com/. Для вже зареєстрованих споживачів на сайті http://www.mega-billing.com процедуру перереєстрації проходити не потрібно.

Для незареєстрованих споживачів нагадуємо, що для користування цією послугою споживачу треба зареєструватися на сайті https://www.ukrbilling.com/. Для переходу на нього натисніть на приведене посилання або на логотип сервісу, який розташований з правого боку (“Переглянути особовий через Інтернет“) на сторінці нашого сайта.

Для реєстрації Вам необхідно знати номер Вашого особового рахунку (який має вигляд 70ххххх) та суму останньої оплати, а також мати робочу електронну поштову скриньку, на яку прийде запит активації.

Зверніть увагу! Якщо Ви вже зареестровані на цьому сайті як споживач електроенергії, повторно реєструватися не потрібно. Достатньо зайти на свій існуючий особовий рахунок, використовуючи Ваш логін і пароль, та в особистому кабінеті додати ще один особовий рахунок, який надасть доступ до Вашого особового на воду.

Доступ до Вашого особового рахунку через Інтернет надає можливість вчасно отримувати інформацію про здійснені Вами платежі, зняті контролерами показники приладів обліку, надані Вам пільги та субсидії, зміни тарифів, динаміку Вашого споживання тощо.


З повагою, КП “Водоканал м. Ужгород”

8 коментарі до теми “Зміна адреси сайту “Особистого кабінету” споживача

  1. вже другий м-ць не можу передаим дані.якщо я зареєстрована то навіщо вимагають ще раз  зареєструватися?

     

    • Шановна Валеріє, шо саме Ви маєте на увазі, конкретніше?

  2. Як зайти в кабінет, якщо змінилася електронна адреса і пароль? Як сеасувати попередню реєстрацію?

     

    • Доброго дня, шановна Лариса!
      Взагалі-то, для відновлення доступу до особистого кабінету необхідно подавати заяву. Але, оскільки доступ закрився з причини, на яку Ви не могли вплинути – напишіть листа (у формі заяви) на електронну пошту info@voda.uz.ua. В листі, обов’язково повинен бути вказаний Ваш особовий рахунок.

  3. Чому вже два місяці неможливо внести показники за воду через сайт? Усі на морях? Коли почнете працювати?

    • Шановний Петро, до цього, сайт особистого кабінету знаходився на окремому сервері та об’єднував споживачів усіх підприємств, які користуються програмою “Укрбілінг”.
      На жаль, завдяки “розумним та виваженим” рішенням нашої влади – вищезазначений сайт припинив свою діяльність.
      В зв’язку з цим, його функції, що стосуються КП “Водоканал м.Ужгород” лягли на наш особистий сервер (https://my.voda.uz.ua/), який не був розрахований на подібні навантаження. Через це, у пікові моменти, можливі тимчасові сбої.
      Якщо Ви не можете зайти на сайт, просто спробуйте пізніше.

  4. 20.11.18. 7.00год на вул.Верховинській нема води(((

    Діти пішли до школи не миті і без сніданку.

    Що на цей раз???

    • Шановний Микола, відсутність водопостачання у Вашому будинку пов’язана з аварійним витоком по вулиці Сріблястій. Витік призвів до падіння тиску в системі, що й зумовило перебої водопостачання.
      Найближчим часом, наші працівники повинні ліквідувати дану аварію.

Leave a Reply to КП "Водоканал м. Ужгород" Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *