Schetchiki1920x550

Інформація по державній повірці засобів обліку

Згідно з п. 2 ст. 8 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”, засоби вимірювальної техніки дозволяється застосовувати лише за умови, якщо вони пройшли державну повірку. У тому ж законі (п. 1 ст. 17) вказано, що засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці через міжповірочні інтервали, які встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності. Суб’єкти господарювання зобов’язані своєчасно, з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів, подавати законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуататції, на періодичну повірку. Лічильники, що не пройшли державну повірку, до експлуатації не допускаються.

Через зміни в законодавстві – у листопаді 2017 року, з тарифу на централізоване водопостачання та водовідведення було вилучено складові, пов’язані з проведенням періодичних державних повірок засобів обліку. В зв’язку з цим, оплата вищезазначених послуг після зміни тарифів – проводиться за рахунок абонентів.

Періодична повірка засобів обліку водопостачання та водовідведення здійснюється раз на 4 роки.

Вартість послуги з періодичної повірки лічильника діаметром 15-20 мм, становить – 69,23 грн.

Маючи на руках акт обстеження та розпломбування, Ви можете самостійно принести лічильник(и) до нашого підприємства на повірку. Або можете скористатись послугами працівників водної інспекції, які самостійно проведуть усі необхідні дії, пов’язані з повіркою засобів обліку (розпломбування, демонтаж, повірка, монтаж та перепломбування).

Вартість послуг по демонтажу та монтажу лічильника, діаметром 15-20 мм становить:

  1. Для лічильників, які знаходяться в приміщенні – 353,66 грн.;
  2. Для лічильників, які знаходяться в колодязі – 487,79 грн.

Нагадуємо! Ні в якому разі не знімайте лічильник(и) самовільно, не маючи на руках акту від представника КП «Водоканал м. Ужгород», в якому зафіксовано поточні показники лічильника(ів). Також не забувайте, що без опломбування водоміру, показники будуть вважатися недійсними і розрахунок буде проводитись відповідно до нормативів (норм) водоспоживання, в залежності від кількості зареєстрованих осіб.

Більш детально, ознайомитись з інформацією, пов’язаною з повіркою засобів обліку, Ви можете у відповідному розділі нашого сайту: «Абонентам ► Повірка лічильників».

12 коментарі до теми “Інформація по державній повірці засобів обліку

  1. А хто і коли поверне гроші, які сплачені за повірку (входили у тариф) за період з 1.02.2016 по 28.11.2017 ???

    • Шановний Іван, в цей період повірка лічильників проводилась за рахунок підприємства.

  2. За той самий період працівники водоканалу намагались провести повірку лічильника на платній основі, апелюючи до того, що оплата за повірку не була включена у тариф на водопостачання. Ця ж інформація також була у вас на сайті. Згодом її видалили.

    Був підключений лічильник, у платі за воду враховано витрати на повірку. Наступив час повірки, ви винесли витрати за повірку за межі терифу. Тобто, фактично, за повірку сплачено, яку ви зараз збираєтесь провести на платній основі?

  3. Доброго дня, Слава.

    В період з 1.02.2016 по 28.11.2017 державна повірка лічильників для населення проводилась без додаткової оплати (вона була включена в тариф). Виключення склали ті випадки, коли термін планової повірки лічильника ще не настав або мова йшла про повторну повірку (з якихось причин).

     

  4. Доброго дня, прислали повідомлення про поведення повірки. Однак, телефон, за яким потрібно записатися (050 500 00 24), – мертвий. Він просто не набирається, немає ніяких гудків. За телефонами абонентського відділу теж дозвонитися не можливо – то зайнято, то не беруть трубку. Дайте адекватний, ПРАЦЮЮЧИЙ номер, будь ласка.

    • Доброго дня, шавновний Владислав!
      Іншого номеру ми дати не можемо, оскільки дану послугу надає не наше підприємство, а стороннє, з яким укладено договір. В публікації щодо ТОВ “Рівнестандарт”, яка розміщена на нашому сайті (http://voda.uz.ua/?p=13416), також вказаний номер (050 500 00 24).

        • Доброго дня!

          Ще раз повторюю, з будь-якими питаннями щодо проведення державної повірки ТОВ “Рівнестандарт” – звертайтесь до них.

          Якщо у них, як Ви висловились, “підтримка просто нульова”, то претензії щодо цього їм і пред’являйте.

  5. Короче, всё с вами ясно… Решили содрать с людей денег и придумали проверку счётчиков. Горите в аду, мрази!

    • Прежде чем писать очевидную глупость, ознакомились бы с законодательством касательно метрологии и стандартизации. Любые счётчики должны проходить периодическую поверку.
      Если хотите, можете самостоятельно снимать счётчик и нести к нам на предприятие, на поверку. ТОВ “Рівнестандарт” проводит поверку на месте, не снимая счётчика.
      Спасибо за стой лестный “экспертный” комментарий.

  6. Доброго дня! Звоню на ваш номер 0503022770 і запитую,чи ви присилали повідомлнення про закінчення терміну діі повірки лічильника води,мені відповіли «ні,це Рівнестандарт». Звоню «Рівнестандарт»,кажуть «це Водоканал» Прошу працівників   водоканалу не вводити в оману людей!!!

    • Доброго дня, шановна Ірина!
      Працівники нашого підприємства не розсилають повідомлення про прострочення терміну державно повірки лічильників. На даний момент, цим займається ТОВ “Рівнестандарт”.
      П.С.: Якщо не складно, будь-ласка, опублікуйте у відповіді фото такого повідомлення.

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *