Шановні споживачі!.
Повідомляємо що, на жаль, з технічних причин сервіс “Ukrbilling”, який надає послугу доступу до електронної абонентської книжки, тимчасово не працює.
Про відновлення роботи сервісу ми обов’язково повідомимо у новинах.
З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»
Доброго дня!!! Як передати показники лічильника, був зареєстрований- і все кудась пропало, не працює жоден сайт Водоканалу!!! Дякую!!!
Ддоброго дня, шановний Віктор!
Укрбілінг не являється сайтом Водоканалу, він лише надає послугу доступу до Вашої електронної абоненнтської книжки.
Втім, ми розуміємо проблему та шукаємо шляхи для її вирішення.
А до того часу, Ви можете передати показники через СМС-повідомлення за телефоном (095)3077125, або зателефонувавши за одним з телефонних номерів: 44-39-31, 64-31-05, 64-06-98, 44-03-42 та (050)3022770.
питання не тільки в показниках
стоїть питання також оперативного контролю за своєчасним зарахуванням коштів на особовий рахунок
Ми Вас розуміємо та підтримуємо, шановний Володимир. Зручність електронної абонентської книжки в даних питаннях важко переоцінити.
Як вже писалось вище, ми шукаємо шляхи для вирішення цієї проблеми.
Доброго дня, шановний Володимир!
Раді повідомити, що роботу електронної абонентської книжки відновлено. Для користування нею, перейдіть за адресою: https://my.voda.uz.ua/.
Потрібно заново реєструватись?
Нi, логiн та пароль залишаються.
Який має бути формат смс?
Шановний Геннадій, інформація, яка Вас цікавить детально розписана у публікації, розміщеній на головній сторінці: http://voda.uz.ua/?p=8607 .
І ще раз доброго дня, шановний Віктор!
Раді повідомити, що роботу електронної абонентської книжки відновлено. Для користування нею, перейдіть за адресою: https://my.voda.uz.ua/.
Укрбіллінг найкрвщий сайт. Щось не так з його відміною!
Доброго дня, шановна Людмила!
Ми шукаємо шляхи для вирішення даної проблеми.
Ще раз доброго дня, шановна Людмила!
Раді повідомити, що роботу електронної абонентської книжки відновлено. Для користування нею, перейдіть за адресою: https://my.voda.uz.ua/.
Доброго дня, я непобутовий споживач електроенргіїю Кожного місяця надавала показники через ukrbilling у певні числа місяця. Тепер я не можу ні надати показники, ні отримати рахунки та акти.
Доброго дня, шановна Олена!
Раді повідомити, що роботу електронної абонентської книжки відновлено. Для користування нею, перейдіть за адресою: https://my.voda.uz.ua/.
Доброго дня.
Сервіс https://my.voda.uz.ua/ перестав працювати.
Сервер сервiсу перенавантажено кiлькiстю запитiв. В таких випадках, просто спробуйте пiзнiше.
Зараз сайт знову робить.
Добрий день, нічого не працює, не можу навіть порахувати куби, бо не знаю попередні показники. Раніше заносила поточні показники і автоматично мені все рахувалось. Невже так важго налагодити роботу потрібних сайтів????
Доброго дня, шановна Ольга!
Сервер сервiсу перевантажено кiлькiстю запитiв. В таких випадках, просто спробуйте пiзнiше.
Доброго дня. У мене доступ до особового рахунку чомусь заблоковано через нове посилання https://my.voda.uz.ua/ Проблема виглядає так: Доступ до інформації що до цього особового рахунку через даний сайт заборонен постачальником комунальної послуги. Для з’ясування причини блокування доступу, будь ласка, зверніться до свого постачальника послуги.
Доброго дня, Дмитро!
Можливо, надавані Вами показники не сходилися з показниками, які були зняті контролером або Ви не допустили контролера до лічильника.
В іншому випадку, звертайтесь за електронною поштою info@voda.uz.ua. В листі опишіть проблему та, обов’язково, вкажіть особовий рахунок або адресу.
Я вот не пойму,вы всез отсылаете на УЖГОРОД,а как передать да и войти в свой ЛК с Луганской обл?
Уважаемый Сергей, мы ведь Ужгородский водоканал. Соответственно, наших пользователей мы и отсылаем к нашему сервису, который обслуживает наших же пользователей.
Насчет Луганской области, увы, подсказать Вам ничем не можем. У них, по всей видимости, должен быть свой аналогичный сервис.