97924

До уваги користувачів електронної абонентської книжки “Ukrbilling”

Шановні споживачі!.

Повідомляємо що, на жаль, з технічних причин сервіс “Ukrbilling”, який надає послугу доступу до електронної абонентської книжки, тимчасово не працює.

Про відновлення роботи сервісу ми обов’язково повідомимо у новинах.


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

23 коментарі до теми “До уваги користувачів електронної абонентської книжки “Ukrbilling”

    • Ддоброго дня, шановний Віктор!
      Укрбілінг не являється сайтом Водоканалу, він лише надає послугу доступу до Вашої електронної абоненнтської книжки.
      Втім, ми розуміємо проблему та шукаємо шляхи для її вирішення.
      А до того часу, Ви можете передати показники через СМС-повідомлення за телефоном (095)3077125, або зателефонувавши за одним з телефонних номерів: 44-39-31, 64-31-05, 64-06-98, 44-03-42 та (050)3022770.

      • питання не тільки в показниках

        стоїть питання також оперативного контролю за своєчасним зарахуванням коштів на особовий рахунок

        • Ми Вас розуміємо та підтримуємо, шановний Володимир. Зручність електронної абонентської книжки в даних питаннях важко переоцінити.
          Як вже писалось вище, ми шукаємо шляхи для вирішення цієї проблеми.

        • Доброго дня, шановний Володимир!

          Раді повідомити, що роботу електронної абонентської книжки відновлено. Для користування нею, перейдіть за адресою: https://my.voda.uz.ua/.

    • І ще раз доброго дня, шановний Віктор!

      Раді повідомити, що роботу електронної абонентської книжки відновлено. Для користування нею, перейдіть за адресою: https://my.voda.uz.ua/.

    • Ще раз доброго дня, шановна Людмила!

      Раді повідомити, що роботу електронної абонентської книжки відновлено. Для користування нею, перейдіть за адресою: https://my.voda.uz.ua/.

  1. Доброго дня, я непобутовий споживач електроенргіїю Кожного місяця надавала показники через ukrbilling у певні числа місяця. Тепер я не можу ні надати показники, ні отримати рахунки та акти.

     

    • Доброго дня, шановна Олена!

      Раді повідомити, що роботу електронної абонентської книжки відновлено. Для користування нею, перейдіть за адресою: https://my.voda.uz.ua/.

    • Сервер сервiсу перенавантажено кiлькiстю запитiв. В таких випадках, просто спробуйте пiзнiше.
      Зараз сайт знову робить.

  2. Добрий день, нічого не працює, не можу навіть порахувати куби, бо не знаю попередні показники. Раніше заносила поточні показники і автоматично мені все рахувалось. Невже так важго налагодити роботу потрібних сайтів????

    • Доброго дня, шановна Ольга!
      Сервер сервiсу перевантажено кiлькiстю запитiв. В таких випадках, просто спробуйте пiзнiше.

  3. Доброго дня. У мене доступ до особового рахунку чомусь заблоковано через нове посилання https://my.voda.uz.ua/  Проблема виглядає так: Доступ до інформації що до цього особового рахунку через даний сайт заборонен постачальником комунальної послуги. Для з’ясування причини блокування доступу, будь ласка, зверніться до свого постачальника послуги. 

    • Доброго дня, Дмитро!
      Можливо, надавані Вами показники не сходилися з показниками, які були зняті контролером або Ви не допустили контролера до лічильника.
      В іншому випадку, звертайтесь за електронною поштою info@voda.uz.ua. В листі опишіть проблему та, обов’язково, вкажіть особовий рахунок або адресу.

    • Уважаемый Сергей, мы ведь Ужгородский водоканал. Соответственно, наших пользователей мы и отсылаем к нашему сервису, который обслуживает наших же пользователей.
      Насчет Луганской области, увы, подсказать Вам ничем не можем. У них, по всей видимости, должен быть свой аналогичный сервис.

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *