Шановні споживачі!
Нагадуємо, що з початку 2021 року абонентський відділ підприємства було підключено до єдиного багатоканального номеру колл-центра – (0312) 428 328.
Починаючи з 21 червня 2021 року, нижчеперераховані телефонні номери будуть зняті з використання абонентським відділом:
- 050 200 18 18
- 050 200 19 19
- 050 302 27 70
- 050 432 72 27
- (0312) 64-31-05
- (0312) 64-06-98
Отримати всю необхідну інформацію по своєму рахунку, провести звірку та передати показники Ви зможете лише по телефону колл-центра – (0312) 428 328. Також, як і раніше, можна надсилати показники за допомогою Viber/SMS на номер – 095 307 71 25.
Графік роботи колл-центра відповідає графіку роботи абонентського відділу підприємства: з понеділка по п’ятницю, з 8:00 до 17:00, обідня перерва з 12:00 до 13:00 (в передсвяткові дні, робочий день скорочується на 1 годину).
Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»