277d39d-92873

З технічних причин, стаціонарні телефони абонентського відділу, на даний момент не працюють

Повідомляємо, що з технічних причин, пов’язаних з діяльністю АТ “Укртелеком”, на даний момент не працюють телефони абонентського відділу: (0312) 64-31-05 та (0312) 64-06-98.

Рекомендуємо дзвонити на інші номери:

  • (0312) 428 328 – колл-центр
  • 050 200 18 18
  • 050 200 19 19
  • 050 302 27 70
  • 050 432 72 27

Принагідно нагадуємо, що починаючи з 21 червня 2021 року, усі номери, окрім номеру колл-центра – будуть зняті з обслуговування. Отримати всю необхідну інформацію по своєму рахунку, провести звірку та передати показники Ви зможете лише по телефону колл-центра(0312) 428 328. Також, як і раніше, можна надсилати показники за допомогою Viber/SMS на номер – 095 307 71 25.


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

4 коментарі до теми “З технічних причин, стаціонарні телефони абонентського відділу, на даний момент не працюють

  1. 1. Прослушивание музыки в ожидании ответа вашего CAll-центра уже обошлось мне однажды в 20 грн. Неужели тяжело выделить номер сотовой связи для контактов? Людей давно вынудили отказаться от стационарной связи, а звонить с мобильного вашим неторопливым телефонисткам не всем по карману. Похоже, вас такая ситуация устраивает: чем меньше звонков, тем  спокойнее жизнь.

    2. Какие на сегодня существуют способы поверки счетчиков воды?

    За 20-минутную работу вырывать из мизерных пенсий 390 грн за поверку счетчика    бессовестно!

    Пан Карташов, должна быть альтернатива. Иначе, похоже, что вы с  обдиральщиками из ТОВ “Рівнестандарт” в доле. Не портите себе карму, бездействуя и не реагируя на возмущения абонентов!

  2. Колька Іван, Ужгород:

    По всім вашим стаціонарним телефонам додзвонитися неможливо,
    перераховую: 640656,643855,640698,643105,640826,

    на номері 428328 з”єднання з оператором не було на протязі 10 хвилин,

    потім просто надоїло чекати, незрозуміло тепер, як вам передати показники

    лічильника в останній день червня. на вашому сайті не видно як хоча б СМС

    повідомленням передати показники, тобто відсутній шаблон(зразок)

    відповіді., а при спробі зв”язатися через кредитну картку з рахунком

    видається помилка зв”язку інтернету.

    Для чого тоді всі ці новації?

  3. Перші 2 номери із перерахованих Вами – це диспетчерська служба, останній – приймальня. Вони показників не приймають. Якщо Ви не могли додзвонитись, очевидно Ви намагались це зробити учора після обіду. В цей час в районі було відключено електроживлення і робота підприємства, була паралізована.

    Передати показники по телелефону можна ВИКЛЮЧНО за номером колл-центру (0312)428328 (http://voda.uz.ua/?p=15551).

    Для передачі показника(ів) Вайбер/СМС інформуванням, необхідно щоб в повідомленні було чітко прописано на який особовий рахунок/адресу заносити показник(и) та сам(і) показник(и). Для ідентифікації достатньо вказати особовий рахунок або адресу. Після чого вказати показники.

    Значна частина ужгородців передає показники електронними засобами.

    Усі можливі способи передачі показників перераховані в статті: (http://voda.uz.ua/?p=15683). Ця стаття оновлюється щомісяця.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *