vodokanak

Перехід на нову програму обслуговування клієнтів

Комунальне  підприємство “Водоканал м. Ужгород” звертається до мешканців міста та Ужгородського району, які користуються послугами з водопостачання та водовідведення, із порозумінням поставитися до можливого виявлення Вами помилок або неточностей в отриманих рахунках на оплату послуг. Такі неточності можуть виникати з різних причин, в тому числі пов’язаних із налагодженням роботи програмного комплексу «МегаБілінг», на який для зручності обслуговування абонентів переходить підприємство.

В разі виникнення розбіжностей,  виявлення Вами помилок чи інших недостовірних даних, на Ваш погляд, переконливо просимо звертатися на підприємство для уточнення та коригування даних. Окрім цього, просимо звернути Вашу увагу на те, що запорукою безперебійної та безпомилкової роботи програми, яка запроваджується підприємством, є своєчасне щомісячне надання Вами показників приладів обліку спожитих послуг, а в разі відсутності таких приладів, відповідність кількості мешканців помешкання обліковим даним, які подаються Вами у вигляді довідок про склад Ваших сімей.

В разі потреби у коригуванні, внесенні відповідних змін тощо, переконливо просимо Вас звертатися до підприємства за адресою вул. Митна, 1 в м. Ужгороді  у зручний для Вас час. Робочі години  з 8:00 до 17:00, перерва на обід з 12:00 до 13:00. Або телефонувати за номерами (0312) 61-60-45, (0312) 44-39-31, (0312) 44-39-38, (0312) 64-31-05, (0312) 64-06-92, (0312) 64-08-26.

Також Ви можете надсилати покази Ваших лічильників, свої звернення, зауваження, пропозиції чи запитання на електронну пошту підприємства info@voda.uz.ua або через форму зворотнього зв’язку на нашому веб-сайті.

Заздалегідь просимо вибачення у всіх Абонентів за можливі незручності, з якими пов’язаний перехід на нове програмне забезпечення.


З повагою, адміністрація КП “Водоканал м. Ужгород”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *