изображение_viber_2021-07-30_11-44-01-238

Звіт по проведених 2 грудня роботах

Упродовж 2 грудня, працівники дільниці водопровідної та каналізаційної мереж провели роботи на аварійних ділянках. Серед них:

Працівники дільниці водопровідної мережі виконали аварійно-відновлювальні роботи на вулицях Жемайте і Коцюбинського, на Слов’янській набережній та в Минаї, на вулиці Житній.

Працівники дільниці експлуатації водовідведення виконали аварійні та профілактичні роботи на вулицях Маресьєва, Шопена, Тихого, Анкудінова, Ломоносова та І.Франка.

Повний список адрес, де заплановане проведення ремонтних робіт протягом поточного дня, можна переглянути у відповідному пункті на головній сторінці сайту (звертаємо увагу, що цей список поповнюється новими поступленнями упродовж дня).

Нагадуємо, що у разі виявлення будь-яких несправностей мереж, що входять у сферу обслуговування нашого підприємства, для запобігання аварійних ситуацій, звертайтеся в диспетчерську службу КП «Водоканал м. Ужгород» за телефонами: (0312) 64-06-56 та 050-372-08-45. Або повідомляйте про них в спеціально для цього створених каналах у Telegram i Viber під назвою «Водоканал. Ужгород без аварій».


Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

5 коментарі до теми “Звіт по проведених 2 грудня роботах

  1. Що саме робили на Ломоносова? У мене як були перебої з водою, так і залишилися. Сусід досі без краплі води.

    • Яке відношення до перебоїв водопостачання мають роботи пов’язані з каналізацією?
      Якщо у Вас якісь проблеми з водопостачанням – звертайтесь в диспетчерську службу (64-06-56 або 050-372-08-45). Але цілком можливо, що проблема у стані внутрішньобудинкових комунікацій.

      • В дисьпечерчестку службу зверталась я 1 грудня. 2 грудня до диспечерскої звертались я, мій сусід та офіційно звертався “наш добробут”. На наші звернення ви провели роботи які пов’язані з каналізацією? На Ломоносова були проведені роботи тільки по каналізації?

        • Щодо Ваших звернень та реакції на них – уточніть безпосередньо в диспетчерській службі.
          Роботи на каналізаційних мережах, очевидно, не були пов’язані з Вашим зверненням.

        • За Вашим зверненням було направлено бригаду дільниці водопровідної мережі. У водопровідних комунікаціях, які постачають воду до Вашого будинку – жодних несправностей виявлено не було. Тоже проблема, очевидно, у стані внутрішньобудинкових комунікацій.

Leave a Reply to Аня Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *