Від 11 лютого 2022, на території Закарпатської області встановлений «червоний» рівень епідемічної небезпеки. Відповідне рішення 8 лютого було прийняте на позачерговому засіданні Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (https://bit.ly/3Lr1Tli).
Як передбачено постановою КМУ №1236 від 09.12.2020 р. «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (https://bit.ly/3HCCgLP), на території регіонів, на яких установлений «червоний» рівень епідемічної небезпеки, забороняється приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері торговельного і побутового обслуговування. Це обмеження не застосовується за умови наявності у всіх учасників (відвідувачів, користувачів):
- негативного результату тестування на COVID-19 методом ПЛР;
- експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, яке проведене не більш ніж за 72 години до відвідування закладу;
- документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації;
- одужання особи від зазначеної хвороби (за наявності підтвердження).
Отже, споживачам, які мають вищенаведені документи, при відвідуванні підприємства слід:
- дотримуватися вимог кількості одномоментного перебування відвідувачів у приміщенні;
- користуватися засобами індивідуального захисту (маски);
- дотримуватися дистанції в 1,5 метра;
- очікувати на прийом згідно з чергою.
КП «Водоканал м. Ужгород» також звертає увагу споживачів на те, що підприємством запроваджені численні сервіси, які працюють онлайн і дозволяють виконувати операції дистанційно, тож у більшості ситуацій не обов’язково відвідувати абонентський відділ.
Для вас працюють такі онлайн-сервіси:
- електронна абонентська книжка, за допомогою якої можна дистанційно формувати рахунки, оплачувати водопостачання та водовідведення без комісії: https://my.voda.uz.ua/;
- сервіси для онлайн-розрахунків;
- Viber-bot для передачі показників онлайн: viber://pa/?chatURI=uzhgorod_vodokanal_bot;
- Telegram-bot для передачі показників онлайн: tg://resolve/?domain=uzhgorod_vodokanal_bot;
Отримати консультацію можна за допомогою кол-центру: 0-800-400-130.
Графік роботи: Пн–Чт з 08:00 до 17:00, Пт: з 08:00 до 16:00, обід з 12:00 до 13:00.
КП «Водоканал м. Ужгород» бажає всім міцного здоров’я!
З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»
Доброго дня! Скажіть, будь ласка,чому нема відповіді на електронне звернення?Чи відповіді надаються лише на письмові звернення ?
Доброго дня!
Відповіді на електронні звернення надаються так само як і на письмові. Щодо конкретних звернень, відповісти не зможу. Можете звернутись з цим питанням в приймальню (тел. 050-500-25-52).