изображение_viber_2021-02-17_11-26-35

Закликаємо споживачів вчасно оплачувати спожиті послуги!

Ми вдячні споживачам, які вчасно сплачують за послуги з водопостачання та водовідведення. Усіх інших споживачів закликаємо бути відповідальними та не нарощувати поточної заборгованості!

Додатково нагадуємо, що з 1 січня 2022 року вступили в дію нові тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення. Також нагадємо про обов’язок Споживача сплачувати абонентську плату, граничний розмір якої визначається Кабінетом Міністрів України і яка являється складовою частиною індивідуального договору про надання послуг.

Підприємство завжди йде на зустріч містянам, які опинилися у скрутному фінансовому становищі та не мають змоги повною мірою погасити заборгованість за надані послуги. Такі споживачі мають можливість укласти договір з реструктуризації. Для цього необхідно звернутися до абонентського відділу підприємства (тел. 0-800-400-130).

Провести звірку по оплаті спожитих послуг можна зателефонувавши за телефоном 0-800-400-130; через Viber-bot або Telegram-bot “Водоканал м.Ужгород” або за допомогою електронної абонентської книжки вашого онлайн-кабінету на сайті my.voda.uz.ua. Відповідь на Ваші запити щодо уточнення заборгованості та нарахування оплати Ви гарантовано отримаєте у найкоротший термін.

Тільки при забезпеченні своєчасної оплати КП «Водоканал м. Ужгород» може гарантувати стабільне надання послуг, тож розраховуємо на сумлінність споживачів і дякуємо кожному, хто вчасно та в повному обсязі сплачує рахунки!


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *