показання-2

Відносно передачі показників за листопад

Шановні споживачі!

КП «Водоканал м. Ужгород» приносить свої вибачення за незручності, пов’язані з неможливістю приймати Ваші дзвінки на колл-центр, у зв’язку з тим, що внаслідок збройної агресії РФ пошкоджена енергетична інфраструктура держави, а робота мережі, якою Ви передаєте покази на підприємство залежить від наявності централізованого електроживлення адміністративного корпусу. Без цього, відсутній інтернет від провайдера, що й унеможливлює роботу колл-центру і автоматизованих засобів передачі показів.

Просимо з розумінням поставитись до ситуації.

Нагадуємо, що прийом показів за листопад продовжено до 5 грудня, включно.

Передати покази лічильників за телефоном єдиного номеру колл-центру 0-800-400-130, можна з понеділка по п’ятницю, 8:00 – 12:00 та 13:00 – 17:00, але лише за умови наявності на підприємстві подачі централізованого електроживлення.

Автоматизованими засобами можна передати покази в будь-який час, але, так само, лише за умови наявності на підприємстві подачі централізованого електроживлення:

У разі неможливості передачі показів, Ви побачите повідомлення про неможливість підключення до бази даних. В іншому випадку, покази будуть передані справно.

Альтернативно, як і раніше, Ви можете передавати покази вайбер/СМС-інформуванням та через електронну пошту:

По можливості, рекомендуємо віддавати перевагу автоматичним засобам передачі показників: «Електронній абонентській книжці», Telegram– і Viber– ботам.

Звертаємо увагу на те, що покази, передані після 5 грудня, не будуть враховані в розрахункових квитанціях за листопад. Але, Ви можете передати їх пізніше у будь-який час і отримати відкоригований рахунок.


Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *