Шановні споживачі!
КП «Водоканал м. Ужгород» приносить свої вибачення за незручності, пов’язані з неможливістю приймати Ваші дзвінки на колл-центр, у зв’язку з тим, що внаслідок збройної агресії РФ пошкоджена енергетична інфраструктура держави, а робота мережі, якою Ви передаєте покази на підприємство залежить від наявності централізованого електроживлення адміністративного корпусу. Без цього, відсутній інтернет від провайдера, що й унеможливлює роботу колл-центру і автоматизованих засобів передачі показів.
Просимо з розумінням поставитись до ситуації.
Нагадуємо, що прийом показів за листопад продовжено до 5 грудня, включно.
Передати покази лічильників за телефоном єдиного номеру колл-центру 0-800-400-130, можна з понеділка по п’ятницю, 8:00 – 12:00 та 13:00 – 17:00, але лише за умови наявності на підприємстві подачі централізованого електроживлення.
Автоматизованими засобами можна передати покази в будь-який час, але, так само, лише за умови наявності на підприємстві подачі централізованого електроживлення:
- Електронна абонентська книжка – my.voda.uz.ua;
- Viber-bot – ”Водоканал м.Ужгород”;
- Telegram-bot – ”Водоканал м.Ужгород”.
У разі неможливості передачі показів, Ви побачите повідомлення про неможливість підключення до бази даних. В іншому випадку, покази будуть передані справно.
Альтернативно, як і раніше, Ви можете передавати покази вайбер/СМС-інформуванням та через електронну пошту:
- Viber/SMS на номер 095-307-71-25;
- Електронна пошта: info.uz.voda@gmail.com.
По можливості, рекомендуємо віддавати перевагу автоматичним засобам передачі показників: «Електронній абонентській книжці», Telegram– і Viber– ботам.
Звертаємо увагу на те, що покази, передані після 5 грудня, не будуть враховані в розрахункових квитанціях за листопад. Але, Ви можете передати їх пізніше у будь-який час і отримати відкоригований рахунок.
Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»