осбб1920-550

До уваги отримувачів пільг та субсидій!

Звертаємо увагу на зміну порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Починаючи з січня 2023 року відповідно до Постанови КМУ №848 від 21.10.1995 року «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» (зі змінами та доповненнями), пільги та субсидії надаються виключно у грошовій готівковій формі органами Пенсійного фонду України.

В пункті 100 Постанови зазначено, що житлова субсидія надається громадянам у грошовій готівковій формі шляхом перерахування уповноваженим органом коштів на рахунок громадянина, якому призначено житлову субсидію, відкритий в уповноваженому банку, чи виплачується йому готівкою через відділення організації, що здійснює виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання.

У зв’язку з цим платіж за послуги централізованого водопостачання та водовідведення нараховується у повному обсязі, без врахування знижки, яка надається пільговику.

Громадяни, яким надається житлова субсидія та пільговики які мають право на пільги, зобов’язані щомісяця сплачувати вартість фактично спожитих житлово-комунальних послуг. В іншому випадку, субсидія призначатись не буде. Зокрема, про це йде мова у пунктах №81, 82 і 119 Постанови КМУ №848.

Пункт №81 Пункт №82 Пункт №119
81. У разі отримання інформації про наявність заборгованості за житлово-комунальні послуги та/або внесків/платежів об’єднанню на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком, що відповідає вимогам, визначеним у підпункті 5 пункту 14 цього Положення, житлова субсидія на наступний період не призначається, про що уповноважений орган інформує громадянина у порядку, визначеному пунктом 62 цього Положення, або відповідна інформація зазначається у платіжному документі.

{Пункт 81 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 1282 від 16.12.2020 – застосовується з 1 листопада 2020 року, № 420 від 14.04.2021 – застосовується з 1 травня 2021 року, № 1041 від 16.09.2022}

82. Якщо протягом двох місяців з дати отримання повідомлення про відмову в призначенні житлової субсидії на наступний період громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або уклав договір про її реструктуризацію, або оскаржив наявність заборгованості в судовому порядку, житлова субсидія призначається з початку такого періоду.

Зазначений строк продовжується на час хвороби заявника, що підтверджується документально.

{Пункт 82 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 420 від 14.04.2021 – застосовується з 1 травня 2021 року}

{Пункт 82 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 420 від 14.04.2021 – застосовується з 1 травня 2021 року}

119. За рішенням уповноваженого органу надання раніше призначеної житлової субсидії припиняється, у тому числі за поданням управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг у разі, коли:

{Абзац перший пункту 119 в редакції Постанови КМ № 420 від 14.04.2021 – застосовується з 1 травня 2021 року}

домогосподарству припинено надання житлово-комунальної послуги (послуг);

{Абзац другий пункту 119 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 420 від 14.04.2021 – застосовується з 1 травня 2021 року}

громадянин не виконує зобов’язання за договором про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг;

у заяві та/або декларації громадянин зазначив недостовірні дані, що вплинуло на встановлення права на житлову субсидію або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії;

громадянин не повідомив уповноваженому органу про обставини, зазначені у пункті 90 цього Положення, протягом 30 календарних днів з дня їх виникнення.

{Абзац п’ятий пункту 119 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 878 від 20.10.2019}

{Абзац шостий пункту 119 виключено на підставі Постанови КМ № 1035 від 06.10.2021}

{Абзац сьомий пункту 119 виключено на підставі Постанови КМ № 1184 від 15.11.2021}

{Пункт 119 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 16.09.2022}

Ще раз наголошуємо, що у випадку несвоєчасної оплати спожитих послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення зі сторони споживача, підприємство буде змушено звернутись до суду, з метою примусового стягнення заборгованості.

Лише при забезпеченні своєчасної оплати за спожиті послуги, КП «Водоканал м. Ужгород» може гарантувати їх стабільне надання, тож розраховуємо на свідомість споживачів і дякуємо кожному, хто вчасно та в повному обсязі сплачує рахунки.


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *