DSC00007

Погіршення ситуації із заборгованістю споживачів за спожиті послуги

Шановні  абоненти, мешканці Ужгорода та ужгородського району!

Інформуємо Вас, про те, що ми ретельно щомісяця аналізуємо стан розрахунків абонентів за спожиті послуги з водопостачання та водовідведення. Однак, дані, які ми маємо, свідчать про те, що заборгованість споживачів неухильно зростає. За 7 місяців поточного року заборгованість зросла на 4 220 321,55 грн., що суттєво погіршує не тільки фінансовий стан підприємства, а ще й унеможливлює проведення робіт, пов’язаних із переведенням абонентів на цілодобове водопостачання, оскільки ці роботи потребують значних капіталовкладень, на які підприємство не має коштів внаслідок росту заборгованості. Так, наприклад, загальна заборгованість за спожиті послуги з водопостачання абонентів Коритнянської сільської ради станом на 1 серпня 2015 року складає  9 049 415,80 грн. , у тому числі  тільки за 7 місяців поточного року не оплачені послуги складають 1 306 190,97 грн.

Звертаємось до Вас, із проханням, якомога швидше вжити заходів, спрямованих на покращення розрахунків із підприємством. Підприємство пропонує Вам реструктуризувати свою заборгованість на відповідний період, в залежності від суми боргу. Принагідно повідомляємо, що за останній період до підприємства задля укладення таких договорів про реструктуризацію заборгованості звернулось більше 150 осіб. В разі непогашення боргу абонентом, підприємство буде вимушено  звертатися через суд до кожного боржника окремо і, в такому випадку, борг абонента буде збільшено на суму судового збору за судовий розгляд справи.

Просимо з порозумінням та відповідальністю віднестися до цієї інформації, та очікуємо на тих, хто бажає скористатися нашою пропозицією. При собі необхідно мати паспорт, ідентифікаційний код та довідку про склад сім’ї.


Адміністрація КП “Водоканал м. Ужгорода”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *