Керівництво та трудовий колектив КП «Водоканал м. Ужгород», за підтримки міського голови та депутатського корпусу Ужгородської міської ради, цілеспрямовано працює задля покращення якості послуг водопостачання та водовідведення, прагнучи забезпечити цілодобове водопостачання на всій території міста.
Однак, на жаль, не усі споживачі належно виконують свої обов’язки щодо оплати спожитих послуг. Тому підприємство було вимушено вдатись до непопулярного, але дієвого способу змусити боржників сплатити заборгованість. Так, протягом минулого тижня було проведено ряд заходів по відключенню неплатників від мереж водопроводу та/або каналізації.
Їх результатом стало те, що 29 абонентів повністю розрахувалися з КП «Водоканал м. Ужгород», 3-є частково погасили борг, 4 бюджетні організації надали гарантійні листи щодо оплати боргу, щойно надійдуть кошти на їх рахунки. І лише 6 об’єктів таки позбавлені можливості отримання послуг. Тобто, можна зробити висновок, що, за несуттєвим винятком, оплата не проводиться не через відсутність коштів, які знайшлися перед загрозою позбавлення водопостачання. При цьому, боржниками додатково оплачуються роботи по відключенню та повторному підключенню до централізованих мереж.
Звертаємося до усіх боржників із переконливим проханням погасити свої борги, та не змушувати підприємство здійснювати роботи по позбавленню послуг замість заходів по їх покращенню.
З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»