Main

Короткочасний перехід на подачу води за графіком, в зв’язку з профілактичними роботами на дериваційному каналі

Повідомляємо, що з 6 по 9 листопада балансоутримувачем ПрАТ «Закарпаттяобленерго» проводитимуться профілактичні роботи по прочищенню дериваційного каналу, для покращення його пропускної здатності та якості води.

В зв’язку з цим, протягом цього періоду, водопостачання з насосно-фільтрувальних станцій подаватиметься за наступним графіком:

  • 7:00 – 9:00;
  • 12:00 – 14:00;
  • 18:00 – 21:00.

Район, який обслуговується насосно-фільтрувальними станціями, охоплює майже всю правобережну та, частково, лівобережну (райони Радванки, промзони та вулиці Гагаріна) частини міста.

Рекомендуємо, забезпечити себе необхідним запасом води.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за порозуміння.


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

Репортаж з телеканалу “21 канал” (6 листопада):

36 коментарі до теми “Короткочасний перехід на подачу води за графіком, в зв’язку з профілактичними роботами на дериваційному каналі

  1. Задрали ви вже з тими відключеннями.За такі гроші ще й по графіку жити,а може ви навчитеся ремонтувати вночі?

    • Шановна Олександра, це не ремонт, а профілактичні роботи по прочистці каналу. І виконуються вони не водоканалом, а ПАТ “Закарпаттяобленерго”, який являється його балансоутримувачем.

  2. Добрий День !я вже колись питав, але зараз питання з другого боку 🙂 а з Минайського водозабору не можна водою хоть старий центр запустити?

    Дякую.

      • Ну якось перебудем.

        А в мене одне питання вже не до теми: а скільки приблизно води споживає Ужгород за сутку?

        Дякую.

        • Дана інформація є у розділі “Про підприємство – Опис”: http://voda.uz.ua/?page_id=430
          – підземний водозабір – водозабір «Минай», продуктивністю 30,0 тис. м3/добу;
          – поверхневий водозабір – комплекс насосно-фільтрувальних станцій (НФС-І, ІІ, ІІІ) на дериваційному каналі р. Уж, загальною продуктивністю 37,3 тис. м3/добу.

    • Минайський водозабір працюватиме в штатному режимі. Хіба що, виникнуть аварійні ситуації на тій частині водопровідних мереж, які забезпечуються з “Минаю”.

  3. Доброго дня! Запитання частково по темі. До кого звертатися з питанням про цілодобове постачання води у будинку по вул. Грушевського. Як надали мені інформацію по телефону, вода в нашому будинку йде цілодобово, але це не так, в ночі води не має. Дякую

    • Шановний користувач, у оголошенні про перехід на безперервну подачу води (http://voda.uz.ua/?p=2303), вказано “через певні технічні особливості процесу водозабезпечення міста, вночі, після 12-тої години тиск буде меншим ніж вдень”. На наявність водопостачання, у випадку пониженого тиску, також впливає стан водопровідних труб у будинку та поверх.

  4. Скажіть будь-ласка, навіщо вказувати графік подачі води, та його самим не виконувати? Якщо вказано, що вода буде з 12-14, то не можна перекривати воду у 13:30. Люди можуть потерпіти три дні подачу води по графіку, але  ж водоканалу треба той графік хочаб виконувати, а не робити такі несподіванки. (Вже мовчу про те що вода йде з землею)

    • Шановний Володимир, роботи по прочистці каналу проводить ПрАТ “Закарпаттяобленерго”. Тож, питання до них.

  5. Доброго дня. Цілий день відсутня вода на вул Нахімова. Ніде немає ніякої інформації щодо цього. Телефон водоканалу вимкнений.

    коли очікувати відновлення водопостачання?

    дякую за відповідь

    • Доброго дня, шановний Олександр!
      Графік подачі водопостачання – орієнтовний. Якщо в якийсь конкретний момент у межах графіку водопостачання все ж таки відсутнє – значить, немає можливості подавати воду, оскільки вона не відповідатиме нормам якості.
      Телефонів на водоканалі багато (дзвонити слід в диспетчерську службу за телефоном 64-06-56 або 64-38-55). Але, все ж таки, можливо Ви маєте на увазі, що лінія зайнята?
      Безперервного відновлення водопостачання слід очікувати після завершення робіт по очистці каналу (орієнтовно – в кінці робочого тижня).

    • Шановна Вікторія, графік подачі водопостачання, вказаний у публікації – орієнтовний. Якщо в якийсь конкретний момент у межах графіку водопостачання все ж таки відсутнє – значить, немає можливості подавати воду, оскільки вона не відповідатиме нормам якості.

  6. Поясніть, будь ласка, чому за вказаним Вами графіком води нема? На вул. Ш.Руставелі крани сухі протягом дня.

    Дякую за відповідь, з повагою, Валерій.

    • Шановний Валерій, графік подачі водопостачання, вказаний у публікації – орієнтовний. Якщо в якийсь конкретний момент у межах графіку водопостачання все ж таки відсутнє – значить, немає можливості подавати воду, оскільки вона не відповідатиме нормам якості.

  7. Підкажіть, будь ласка, а що робити з повітрям у трубах? Після відключення води і відновлення подачі, вся система заповнення повітрям, виходячи з крану, лічильник крутиться, як урватий. Запитання: ЧОМУ Я ЗА ПОВІТРЯ ПОВИННА ПЛАТИТИ, ЯК ЗА ВАРТІСТЬ ВОДИ??? Можливо, ви б мали дати людям знижку, чи це новий спосіб красти від народу гроші???

  8. Якщо вже оприлюднили графік подачі води то дотримуйтесь його!!! Чи ви його для краси вказали? Безсовісні! Восьма година, води ані краплі!

    • Шановна Юлія, графік подачі водопостачання, вказаний у публікації – орієнтовний. Якщо в якийсь конкретний момент у межах графіку водопостачання все ж таки відсутнє – значить, немає можливості подавати воду, оскільки вона не відповідатиме нормам якості.

      • Добрий день. Ваш коментар до того , що графік подачі води є орієнтовним, дуже  корисний. Може треба його було дати в самому оголошенні? Не всі дочитують до коментарів .  Бажаю успіху  в  цій важкий але необхідній роботі.  Чекаємо на  якісну та смачну воду!

        • Дякуємо на доброму слові, шановний Тарас. Успіху, в даному випадку, слід побажати працівникам ПрАТ “Закарпаттяобленерго”. Все ж таки, це вони займаються чисткою каналу, як його балансоутримувач.
          Додавати уточнення в саме оголошення, через два дні після публікації, вже не будемо.

    • Шановна Валерiя, з нашого боку – водопостачання з Минайського водозабору не припинялось.

  9. Доброго дня ви зробили воду по графіку,але навіть у ті години коли є вода тиск зовсім слабкий, навіть колонка не включається, тобто можливості помитися немає!!!!!!!!

    • Шановна Інна, графік подачі водопостачання, вказаний у публікації – орієнтовний. Якщо, в якийсь конкретний момент, у межах графіку водопостачання все ж таки відсутнє – значить, немає можливості подавати воду, оскільки вона не відповідатиме нормам якості.

  10. Як завжди у нас все робиться аби  як. Графіку не дотримуєтеся. Де вода?! От якби виконавців робіт штрафувати, то можливо би і був порядок. У Вас все приблизне: графік приблизний, якість і терміни виконання робіт відносні. Добре, що тарифи самі високі в Україні.  Вкажіть, будь-ласка, точний час, коли воду подали і відключили сьогодні вранці та в обід. Вам “до лампочки”, а людям навіть 10 хв. відіграють роль.

    • Шановний Юрій, роботи проводить ПрАТ “Закарпаттяобленерго”, як балансоутримувач каналу.
      Вода поступає в такому стані, що очистити її в достатній кількості до необхідної якості немає можливості. Тому, протягом проведення цих робіт, доводиться миритись з такими незручностями.

  11. Доброго дня.

    Маю наступне питання:чи займається підприємство доставкою питної води в цестернах в межах Ужгородського району?

    Якщо так,то яка ціна за метер кубічний?

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *