Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне – економічно вигідно. Адже в такому випадку споживачі сплачують лише за фактично спожиті послуги. Проте, коли ужгородці вчасно не подають показники своїх лічильників, підприємству доводиться нараховувати плату за надані послуги по середньодобовому споживанню. І в такому разі у споживачів можуть траплятися різні казуси: розбіжності у розрахунках, заборгованість за послуги або переплата.
Щоб цього не виникало, КП «Водоканал міста Ужгород» нагадує споживачам про необхідність щомісячно знімати показники водолічильників в останні дні розрахункового місяця та надавати ці дані до водоканалу.
Своєчасно передавати у Водоканал показники квартирних засобів обліку води – це обов’язок кожного споживача.
Як правильно зняти показання лічильника води?
На лічильнику є 8 цифр, 3 останні цифри червоні, а 5 цифр чорні. Червоні цифри — це літри, але Вам для зняття показань вони не потрібні, так як знімати показання потрібно в кубах, оскільки КП «Водоканал міста Ужгород» літри не враховує, і приймає показання тільки в кубах. Залишаються наступні 5 цифр, ось з них ми і знімаємо показання.
Слідкуйте за тим, щоб не було витоків — всі крани, змішувачі, бачок унітазу працювали справно, інакше, багато кубів накрутить, і замість економії, заплатите набагато більше. Як перевірити, чи є витік води — закрийте всі крани, і подивіться, крутиться лічильник, якщо ні, то все в порядку.
Передати показники в робочий час Ви можете зателефонувавши за єдиним номером колл-центру 0-800-400-130 (з понеділка по п’ятницю, 8:00 – 12:00 та 13:00 – 17:00).
В будь-який інший час, передати показники можна наступними засобами:
- Електронна абонентська книжка – my.voda.uz.ua;
- Viber-bot – ”Водоканал м.Ужгород”;
- Telegram-bot – ”Водоканал м.Ужгород”;
- Viber/SMS-інформуванням, на номер 095-307-71-25;
- Електронна пошта: info.uz.voda@gmail.com.
Рекомендуємо віддавати перевагу автоматичним засобам передачі показників: «Електронній абонентській книжці», Telegram– і Viber– ботам.
Особистий кабінет в електронній абонентській книжці: На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через електронну абонентську книжку: |
|
Viber-bot: “Водоканал м.Ужгород” На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через Viber-bot: |
|
Telegram-bot: “Водоканал м.Ужгород” На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через Telegram-bot: |
|
Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»