callcenter

Колл-центр переведено на єдиний, безкоштовний телефонний номер

Шановні споживачі!

Повідомляємо, що колл-центр підприємства переведено на безкоштовний номер 0-800-400-130. Поточний телефонний номер колл-центру (0312) 428-328 буде знято з використання після 5 серпня 2021 року.

Нагадуємо, що 21 червня 2021 року, вже були зняті з використання абонентським відділом телефонні номери:

  • 050-200-18-18
  • 050-200-19-19
  • 050-302-27-70
  • 050-432-72-27
  • (0312) 64-31-05
  • (0312) 64-06-98

Отримати всю необхідну інформацію по своєму рахунку, провести звірку та передати показники Ви зможете безкоштовно зателефонувавши в колл-центр по телефону 0-800-400-130. Надсилати показники за допомогою Viber/SMS, як і раніше, можна на номер 095-307-71-25.

Графік роботи колл-центра відповідає графіку роботи абонентського відділу підприємства: з понеділка по п’ятницю, з 8:00 до 17:00, обідня перерва з 12:00 до 13:00 (в передсвяткові дні, робочий день скорочується на 1 годину).


Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

2 коментарі до теми “Колл-центр переведено на єдиний, безкоштовний телефонний номер

  1. Доброго дня!

    Потрібна Ваша допомога.

    З повагою Володимир

    • Доброго дня!
      Відповідь на Ваше питання надіслано на електронну пошту.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *