Шановні споживачі!
Нагадуємо про необхідність щомісячного надання показів для правильного нарахування оплати за спожиті послуги. Прийом показів за листопад проводитиметься до 5 грудня.
Звертаємо Вашу увагу на те, що в зв’язку з перебоями в електроживленні, прийом показів буде проходити з обмеженнями.
Передати покази лічильників за телефоном єдиного номеру колл-центру 0-800-400-130, можна з понеділка по п’ятницю, 8:00 – 12:00 та 13:00 – 17:00, але лише за умови наявності на підприємстві електроенергії.
Автоматизованими засобами можна передати покази в будь-який час, але, так само, лише за умови наявності на підприємстві електроенергії:
- Електронна абонентська книжка – my.voda.uz.ua;
- Viber-bot – ”Водоканал м.Ужгород”;
- Telegram-bot – ”Водоканал м.Ужгород”.
У разі неможливості передачі показів, Ви побачите повідомлення про неможливість підключення до бази даних. В іншому випадку, покази будуть передані справно.
Альтернативно, як і раніше, Ви можете передавати покази вайбер/СМС-інформуванням та через електронну пошту:
- Viber/SMS на номер 095-307-71-25;
- Електронна пошта: info.uz.voda@gmail.com.
По можливості, рекомендуємо віддавати перевагу автоматичним засобам передачі показників: «Електронній абонентській книжці», Telegram– і Viber– ботам.
Звертаємо увагу на те, що покази, передані після 5 грудня, не будуть враховані в розрахункових квитанціях за листопад. Але, Ви можете передати їх пізніше у будь-який час і отримати відкоригований рахунок.
Особистий кабінет в електронній абонентській книжці: На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через електронну абонентську книжку: |
|
Viber-bot: “Водоканал м.Ужгород” На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через Viber-bot: |
|
Telegram-bot: “Водоканал м.Ужгород” На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через Telegram-bot: |
|
Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»