показання-2

Щодо передачі показників за листопад

Шановні споживачі!

Нагадуємо про необхідність щомісячного надання показів для правильного нарахування оплати за спожиті послуги. Прийом показів за листопад проводитиметься до 5 грудня.

Звертаємо Вашу увагу на те, що в зв’язку з перебоями в електроживленні, прийом показів буде проходити з обмеженнями.

Передати покази лічильників за телефоном єдиного номеру колл-центру 0-800-400-130, можна з понеділка по п’ятницю, 8:00 – 12:00 та 13:00 – 17:00, але лише за умови наявності на підприємстві електроенергії.

Автоматизованими засобами можна передати покази в будь-який час, але, так само, лише за умови наявності на підприємстві електроенергії:

У разі неможливості передачі показів, Ви побачите повідомлення про неможливість підключення до бази даних. В іншому випадку, покази будуть передані справно.

Альтернативно, як і раніше, Ви можете передавати покази вайбер/СМС-інформуванням та через електронну пошту:

По можливості, рекомендуємо віддавати перевагу автоматичним засобам передачі показників: «Електронній абонентській книжці», Telegram– і Viber– ботам.

Звертаємо увагу на те, що покази, передані після 5 грудня, не будуть враховані в розрахункових квитанціях за листопад. Але, Ви можете передати їх пізніше у будь-який час і отримати відкоригований рахунок.

Особистий кабінет в електронній абонентській книжці:
my.voda.uz.ua

На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через електронну абонентську книжку:

Viber-bot: “Водоканал м.Ужгород
(посилання – viber://pa?chatURI=uzhgorod_vodokanal_bot)

На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через Viber-bot:

Telegram-bot: “Водоканал м.Ужгород
(посилання – tg://resolve?domain=uzhgorod_vodokanal_bot)

На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через Telegram-bot:


Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *