Businessman's hand showing diagram on financial report with pen.

Стан оплати населенням житлово-комунальних послуг за перше півріччя 2015 року

Як вже повідомлялось, заборгованість споживачів за надані нами послуги з водопостачання та водовідведення, неухильно зростає. Пов’язано це, вочевидь, як із підвищенням тарифів, так і зі зниженням рівня фінансового стану у населення в цілому.

Згідно ж даних, опублікованих на сайті «Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України», Закарпаття входить у число областей, серед яких спостерігається негативна динаміка обсягів заборгованості населення з житлово-комунальних послуг у порівнянні із початком року, хоча й не входить у десятку «лідерів» по загальній сумі заборгованості.

Dinamika-oplaty01.jpg

Dinamika-oplaty02.jpg

Ми розуміємо, що в ситуації, коли рівень статків населення неухильно знижується, а рівень тарифів на послуги, що надає підприємство, відповідно зростає, Вам все складніше виділяти кошти на їх оплату. Але з іншого боку, це призводить до ситуації, коли підприємство не може належним чином надавати послуги з водопостачання та водовідведеннята забезпечувати їх належну якість.

Тож, ми просимо Вас із порозумінням віднестися до цієї інформації та не накопичувати заборгованість. Для покращення стану розрахунків з підприємством, у разі якщо Ви, з будь-яких причин, не можете сплатити всю заборгованість одразу, ми пропонуємо Вам її реструктуризувати на певний період (в залежності від суми боргу).


 Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгорода»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *