DSC_1866(cut)

Нові подробиці про хід аварійно-ремонтних робіт та терміни відновлення водопостачання з водозабору «Минай»

Шановні мешканці міста Ужгорода та Ужгородського району!

Аварійно-ремонтні роботи по ліквідації аварійної ситуації на каналізаційному колекторі в районі провулка Соляного тривали протягом всієї ночі. Нажаль, через складність робіт, станом на 6:00 ранку (3 вересня) повністю їх завершити не вдалось. Через це, подача водопостачання відбуватиметься з 8:00 по 10:00 ранку. Після 10:00 водопостачання знову буде призупинено і роботи продовжаться.

Про додаткові подробиці щодо терміну завершення робіт та відновлення водопостачання, по мірі можливості, буде повідомлено окремо.

DSC_1863.jpg

DSC_1866.jpg

DSC_1870.jpg

DSC_1876.jpg

image-0-02-01.jpg

image-0-02-01-3.jpg


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

69 коментарі до теми “Нові подробиці про хід аварійно-ремонтних робіт та терміни відновлення водопостачання з водозабору «Минай»

  1. Доброго дня! Скажіть будь ласка орієнтовний час відновлення  ( тимчосового) водопостачання? Дякую.

  2. Чудово. Про те, що зранку буде вода, треба написати сьогодні зранку. Логічно. А можна повідомляти про включення трішки заздалегідь? Чи це складно? Задрали ви з своїми відключеннями. Чемпіонат “Встигни помитися” і “Встигни приготувати їжу”. Серпень – місяць аварій. Кожен другий день – “просимо з розумінням…”

  3. Чому ремонтні роботи не проводяться виключно вночі? Якщо ремонтні роботи проводяться вдень, то чому не постачається вода з резервуарів, із-за чистки і наповнення яких ми теж літом сиділи без води??? І останнє питання: чому за такий жахливий сервіс ми повинні платити такі величезні гроші?

    P.S. КОЛИ УВІМКНУТЬ ВОДУ???

  4. Доброго дня.

    Скажіть, будь ласка, коли з’явиться вода? Хоча б тимчасово?

  5. З 8 до 10 ранку  ледве текла вода тільки до 4-го поверху!!! На верхніх поверхах її зовсім не було!  Коли буде вода ?

     

  6. Что за дегенераты… Что, сложно дать воду на сутки, а не на 2 часа? Потом бы доделали свою работу…

  7. Директор водканала має буте звільнений.  За некомпетентність треба відповідати!

  8. Думаю, що доцільно було б хоча б раз у дві години оновлювати інформацію. Зрозуміло, що всі нервують за повної відсутності перспктив відновлення водопостачання.

  9. рівень компетенції “спеціалістів” водоканалу лякає.  ви гірше природніх катаклізмів…

  10. Совершенно не интересно смотреть на ваши картинки. Все лето какой-то ужасный фильм про жизнь “от воды и до воды”. Воду выключаете, когда вздумается. Работы – НОЛЬ!!!
    Не весь Ужгород сидит в интернете и ждет от вас информацию по выключению воды.
    Нет людей – НАЙМИТЕ: цена на воду в нашем городе выше всех цен по Украине в разы!!! –  можно оплатить работу.

    Пора работать на благо людей, особенно за ваши зарплаты! Не Водоканал, а сборище саботажников, ей Богу!

    • Доброго дня, Ирина.
      Фотографии выложены не исключительно для Вас.
      Судя по Вашему комментарию, нужно оставить все как есть, пускай нечистоты растекаются по городу. Зато вода в кране будет, так?
      Мы понимаем, что не все сидят в интернете. Поэтому информация распространяется и в других СМИ.
      Цена на воду в нашем городе – далеко не наивысшая по Украине. И уж, тем более, не в разы.
      И, совершенно непонятно, что же Вам позволяет судить о размерах наших зарплат? Не вводите людей в заблуждение.

      • Будь ласка спілкуйтеся українською, ви на роботі!

        А про нечистоти можна пару питань?

        1. Чому все місто смердить лайном? Тільки не кажіть, що саме із за поломки у тому провулку, бо смердить роками. Особливо на Петефі, Корзо.

        2. Вже десятки років біля заправки WOG на Легоцького дико смердить нечистотами. Ви про це не чули? Там весь район дихає невідомо чим. Це когось бентежить?

        3. Наслідком вашої “професійної” роботи є купа вічних ям в місті, провалів, що виникають на місті проривів води з підземних труб.

        4. Також наслідком вашої “професійності” є недолуге розміщення каналізаційних люків в місцях, де вони категорично заборонені, та  ще й не прикриті.

        Зрозуміло, що до цих справ приклалася і династія попереднього мера, що роками безглуздо керували чи то містом, чи комунальними службами, а ви продовжуєте традиції.

         

        • Шановний, Янко!

          Ми спілкуємося із нашими споживачами тією мовою, якою їм зручно. Це по-перше.
          А по-друге, чи не спадало Вам на думку, що як раз зараз ми намагаємось виправляти все те, що було занедбано роками? І чи це в дивовижу, що такі речі не робляться за помахом чарівної палички?

          • Мало не так… Рівень кваліфікації персоналу підприємства визначається якраз в таких випадках, а також у повсякденній роботі.

            Як кажуть ті, з ким вам зручно спілкуватися – результат налицо…

          • Панове, керівництво Водоканалу! Будь ласка, не ведіться на хамство і не опускайтесь до їхнього рівня.

            Але: 1. Ви ПОВИННІ, розумієте, Повинні повідомляти користувачів як мінімум за 3 (три) дні до початку робіт. Якщо роботи не аварійні, а планові, то за тиждень.

            2. В вартості ваших робіт- повідомлення у всіх міських газетах це навіть не копійки,  а 0,0001% відсотка. Так що не відмазуйтесь – це ваша вина(щоб не сказати гірше). А інтернет це, як мінімум в найближчі 15-20 років менше половини населення.

            3. Тіштеся поки ви монополісти (природні). Але до вас також дійде черга. Як дійшла до Закарпатгазу і зараз цей маленький звірок (песець) підбирається до Обленерго. Про Укртелеком, я вже не говорю – у нього цей звірок уже 5 років хазяйнує. І, щоб вижити, вони крутяться, як вуж на сковороді.

            4. Щоб знизити собівартість, потрібно зменшити затрати. Зрозуміло, “папередніки” нахазяйнували. Але, коли вам повідомляють про витік води, а реакції – 0., по два тижні.

            Я вже мовчу про якість води.

            Отже – якщо хочете мати хороші зарплати, треба добре працювати, а не “кивати на дзеркало”

          • Шановний Богдане! Коли мова йшла про планове відключення (коли міняли ділянку водогону у липні), ми попереджували за тиждень. Але ці роботи не планові, а аварійні.

          • Потрібно було краще роками працювати, а не чекати щоб все поламалась, з каналізаційні воняло, води не було. Як би ви працювали, а не штани протирати, то цього всього б не було і люди б вас та не критикували. Як би моя воля, я б вас власними руками задушила за те, що моя дитина із- за вас СВИНЕЙ не може нормально поїсти, бо не має води.

          • Яке відношення діюче керівництво Водоканалу має до того, що було роками до нього?

      • Город маленький – практически одна семья, родственники, знакомые, бизнес. Мы все друг у друга на ладони и в тесных связях. Судить можно о многом. А в цену на товар закладывается и зарплата. Так что все взаимосвязано.

        Удачи и творчества в работе. А нам от Водоканала – качественно предоставленной услуги и вовремя!

      • Шановне керівництво ВОДОКАНАЛу .

        Всі коментарі тут  – це скарги від клієнтів.

        На скарги ви маєте реагувати адекватно та хоча б пробувати покращуватися, а не хамити ТИМ ЛЮДЯМ ЯКІ ВАМ ГРОШІ ПЛАТЯТЬ І БЕЗ ЯКИХ ВИ НІХТО .

        На рахунок цін  – ви знову обгрунтовуєте одними й тими самими словами причини підвищень, але після підвищення сервіс не змінюється.

        На рахунок боргів – чому не відключаються злісні неплатники?

        Чому якість самої води на рівні болота?

        Чому в Мукачеві воду з під крана пити можна при найменшій ціні в області?

        Як ви поясните людям що всі підвищення напрвалені на покращення коли ніякого покращення немає взагалі?

        • Шановний Сергію, ніхто не “хамить”. Почитайте спочатку, в яких виразах тут подаються скарги.

          Важко пояснювати, коли ніхто нічого не хоче слухати. Який сенс доводити зараз мещканцям нашого міста, які не володіють інформацією, про те як часто проводяться відключення водопостачання в інших містах України, що це усталена практика, і якщо люди хочуть змін і покращень в нашій роботі, то їм періодично прийдеться посидіти без води – інакше роботи проводити неможливо.

          Стосовно тарифів – вони зумовлюються постійно зростаючими цінами на електроенергію, а щодо відключень боржників вже також неодноразово пояснювали, що законодавчо це заборонено. А якість води залежить не в останню чергу від стану внутрішньобудинкових мереж. Що стосується цін у Мукачеві, то і у них найближчим часом тарифи дуже помітно зростуть.

        • Если не воровать и умно распоряжаться деньгами , то водоканалу 5 грн. за куб. хватит на всё. А так, как они работают и 40 грн. за куб. будет мало.

      • Доброго дня. Дякую, звичайно, за відповідь пані Ірині. Судячи з всього її коментар справив на вас найбільше враження. Якщо ви компетентні відповідати на питання щодо фото, цін і зарплат робітників водоканалу, то прошу відповісти і на основне запитання сьогоднішнього дня: КОЛИ БУДЕ ВОДА?

        • Шановно Ольго!

          Ми не можемо відповідати на кожен коментар, кожному особисто.

          Наразі ми не можемо дати відповідь з приводу точного часу відновлення водопостачання – роботи тривають, але з ускладненнями. Як тільки буде якась певна інформація – вона буде оприлюднена.

      • За таку цяну вода повинна бути чистою а не те що в нас крані … люди обуренні тому що ви свою роботу виконуєте не якісно тому завжди якісь проблеми а страждають лише люди.тим більше що це вихідний день а ви навіть відповісти не можите коли це все закінчиться.

         

  11. де вода? чому про графік на сьогодні ніхто не попереджав?
    а робітників водоканалу срочно треба поміняти бо ні роботи ні по телефону не можуть нормально говорити!

  12. У них сьогодні вихідний, так що вони вам відповідять в понеділок,лишній раз не нервуйтесь, ітак від того нічого не поміняється

    На фото видно чому складно їм працювати, бо бидло настроїло забори і їм важко нормально розкопати і працювати

    • Доброго дня, Арнольд.

      Огородження території приватної власності, дійсно створює незручності при виконанні робіт. Тим не менш, ми не пред’являємо претензій власнику ділянки, а він в свою чергу (як і ми), також зацікавлений в якомога скоршому завершенні робіт.

  13. Шановні працівники Водоканалу. Зробіть, будь ласка, оновлення стосовно стану робіт і коли, приблизно планується відновлення водопостачання. Заздалегідь вдячна.

    • Шановна Наталія, нажаль на даний момент, ми не можемо прогнозувати, коли будуть завершені роботи і буде відновлено водопостачання.

      Як тільки в нас з’явиться нова інформація, щодо терміну завершення робіт, ми обов’язково про це повідомимо.

  14. На скільки видно по фотографіям,колектор знаходиться на приватній території,трактор копає по-обидві сторони забора,як зі сторони газону так і зі сторони провулку,питання ось в чому,як так може бути ,щоб міські комунікації проходили по приватному подвір”ї,щось тут не так?! Я думаю ,що після цього випадку,керівник міського водоканалу напише заяву про звільнення…

    • Спочатку були проведені міські комунікації. А потім, так сталось, набагато пізніше було дано дозвіл на забудову цього участку. То до чого тут директор Водоканалу? Чи може він видає дозвола на забудівлю? Будь ласка, не пишіть речі, які не мають стосунку до нашої роботи

      • Скоріш за все,це не міська аварія ,а банальна приватна ситуація,де ви комусь проводите підключення до міської комунікаціїі каналізаційних систем, і проводите його не грамотно! Тому і страждає половина ужгородців,а директор,як керівник установи,має правильно організувати роботи! Не мені вас учити,але з минулої суботи,вже можна було закрити це питання і спланувати роботи так,щоб не писали всеукраїнські інтернет ресурси” Ужгород знову без води”,чесно кажучи позор і не професіоналізм… Вибачте за відвертісь

          • Я ж написав “Скоріш за все”,це не дезінформація,а здогадки і припущення які виникають  з викладених Вами фотографій! Судячи з розмаху проведення робіт,нічого глобального там не проводиться. Дякую,за оперативну відповідь на мої запитання і критику,надіюсь одержати відповідь на останнє моє запитання: Коли буде вода???

          • Своїми, так званими, “здогадками і припущеннями” Ви вводите людей в оману.
            Сумніваюсь, що Ви маєте кваліфікацію, яка дозволяє Вам оцінити розмах робіт по фотографіям.

  15. Бачили як працюете, один робить, 10 дивляться…. Це кабздець перебачаюсь за францюзький….

  16. Ви обіцяли спочатку включити воду о 6-й. Потім відновити водопостачання на 2 години з 8-ї до 10-ї. Я живу на 9-му поверсі і до мене вода так і не дійшла. Яка ще інформація у вас буде?

  17. Шановні колеги по незручностям! Не треба ображати працівників водоканалу – вони роблять все що можна і впевнена, навіть більше. Переконана, що нинішнє керівництво водоканалу в рази компететніше за попереднє і будь-колишнє. Всі питання, з якими мешканці мого будинку зверталися до нього були вирішені швидко, чітко і на користь людей. Отож, наберіться терпіння і дайте людям виконати свою роботу!

    • Дякуємо за підтримку! Ми дійсно намагаємось завершити роботи якомога швидше.

  18. Доброго дня! Ми все таки отримаємо відповідь на попередньо поставленні запитання, коли все ж таки буде відновлено водопостачання? Дякуємо.

    • Доброго дня, Ірина.

      Як тільки в нас буде нова інформація щодо терміну виконання робіт – ми про це обов’язково повідомимо.

  19. Весело… Води було набратої лише стільки, щоб налити коту. Ні вмитись, ні поїсти(( Напишіть хоча б орієнтовне включення води будь ласка

    • Та ви щаслива людина,у вас хоть кіт напився)) А їсти по-суботам шкідливо,і вмиватись також шкідливо,водоканал так вирішив ) Всім хорошого настрою! Вода з”явиться… Колись….

  20. Жила в іншмих містах України. Порівняно з ними наш Водоканал працює на відмінно! Щоб хтось там уночі працював? Пф, смієтесь! А відключення гарячої води на місяць, а то й більше – взагалі норма (при умові, що газові котли там ставити заборонено. Рятує тільки кастрюля на плиті)

    Так що дякую Водоканалу за роботу. По фото чудово видно, в яких умовах Вам приходиться працювати. А на додачу ще й ці гнівні коментрарі. Все в дусі наших людей – для них ремонтують систему, а їм ще й не подобається.  НЕ звертайте увагу на такі дурниці. Жителі міста насправді цінують Вашу роботу.

    • Доброго дня, Аня.

      Щиро вдячні Вам за підтримку!

      Ми також зацікавлені в якомога скоршому завершенні робіт.

  21. Шановний водоканал, якщо вам не вдається швидко ліквідувати цю аварію, то може  потрібно направляти машини-водовози в мікрорайони міста?

     

  22. Шановний водоканал. Ви насправді спілкуєтеся “по-хамськи”. Ви зобов’язані відповідати кожному на коментарі. Адже кожен із нас платить за послуги і повірте у рази більшу за ціни у інших регіонах. Для того, щоб ліквідувати наслідки у вас була ніч! Скажіть, чи КП “Водоканал” цікавить коли у споживачів буде заробітна плата, аби оплатити послуги водопостачання та водовідведення?( я наразі говорю про добросовісних, а не про боржників, будемо рівнятися на кращих, а не на  Коритнянську сільраду). Вас не цікавить, головне, – аби було оплачено. Адже так?! І так ясно, що так. То чому нас має цікавити, як споживачів, чому “Водоканал” не справився із своїми обов’язками? До того ж, це вихідний!!!! Узгодьте будь ласка із п. Карташовим ( у найближчі 10-15 хв) коли буде відновлено водопостачання. Для містян це дуже важливо, не наражайтеся на ще більші обурення, аніж є наразі. Інакше не дивуйтесь чому до вас всі так вороже налаштовані. Дякую заздалегідь.

    • Коментарі всі однотипні, тому що всіх хвилює одне і те саме – і це зрозуміло (ми, працівники Водоканалу, також мешканці цього міста, і також знаходимось в тих самих умовах, що й інші споживачі). Тому немає сенсу робити дублікати одних і тих же відповідей під кожним повідомленням.
      Але добре, ще раз повторимо: будь ласка, не розповсюджуйте неправдиву інформацію, про те, що в Ужгороді найвищі тарифи по Україниі і тим більше не “в рази”.
      Наразі робітники Водоканалу працюють і вдень, і вночі задля відновлення водопостачання, не озираючись на поняття “робочий час” та таке інше. Дякуємо за розуміння.

      • Гаразд. Підемо іншим шляхом. Якщо вам написати лише одне питання, я сподіваюся, Ви зможете на нього відповісти. КОЛИ!!! КОЛИ!!!!і ще раз КОЛИ БУДЕ ВІДНОВЛЕНО ВОДОПОСТАЧАННЯ????????так зрозуміло?!?!?! Напишіть, уточність, узгодьте ь. Годі!!! Кормити нас недолугим відповідями,які ніякої суті абсолютно не несуть!!!!!!

  23. Шановний водоканал, якщо вам не вдається швидко ліквідувати цю аварію, то може  потрібно направляти машини-водовози в мікрорайони міста?

  24. Люди в будні з ранку до вечора на роботі, субота – день коли плануєш прибирати, прати, готувати і т. Д. А тут беруть і всі  твої плани руйнують. І це ми йдемо в Європу, там всі роботи виконуються вночі, щоб для людей було зручніше, а в нас всім комунальним службам на людей начхати! Якщо ви воду не постійно включаєте, можливо нам теж за неї платити коли захочеться? ??

    • Просто згадаймо, що ще нещодавно у місті не було безперервного водопостачання. Ну невже, дійсно, Ви вважаєте, що Водоканал навмисно робить Вам назло? Так, планувалося закінчити роботи за ніч, але є фактори, які ці плани відкорегували у бік ускладнення робіт http://voda.uz.ua/?p=4662

  25. Здравствуйте, предлагаю всем вместо того чтоб тут сидеть и бесполезно бурчать написать жалобу в администрацию президента или куда еще там  на идиотов мэра и директора водоканала, раз эти дебилы не могут решить проблему .Понимаю что в нашем конечном государстве ничего так просто не решается но все же толку больше будет чем тут строчить вопросы и ждать ответа от неадекватных зажравшихся  сотрудников водоканала

  26. Попри масове обурення мешканців Ужгорода хочу все таки подякувати Водоканалу за те, що він виконує ремонтні роботи, щоб потім нам всім спокійно жилось без аварійних відключень та поганої якості води.

    П.С. Чекаю воду з літром купленої в обнімку.

  27. Панове! Я не заперечую, що роботи аварійні. Але… поперередження за 3 дні у всіх Ужгородських газетах вам практично нічого не коштує. Не оправдуйтесь, А зробіть ВИСНОВКИ!

    Ремонтні  роботи робити треба, і робити якісно. Тут молодці однозначно.

    АЛЕ… . В своєму запиті я звертав увагу на пофігістське відношення персоналу до проривів, на які вам звертають увагу користувачі.

    А судячи з ваших робіт… , вони скоріш не аварійні, а “блатні”. Каналізація практично на набережній? Маленька вуличка на десяток будинків, а без води пів міста?… Ми що, міську каналізацію в УЖ зливаємо?

     

    • Ми кожен день працюємо над покращенням відношення наших працівників до своїх обов`язків, і намагаємось не допускати ігнорування фактів сповіщення про витоки. Якщо у Вас і конкретні факти з адресами, де не було реагування, назвіть їх.

    • Коли ми розміщаємо на сайті попередження, ми його одночасно відправляємо також і в міську  раду, для розповсюдження в інших ЗМІ.

      В даному випадку, ситуація склалась так, що це не каналізаційний колектор маленької вулички на десяток будинків, а як раз навпаки – ця вуличка проходить над одним із центральних колекторів міста.

  28. Якщо вже все так серйозно, включіть воду хоча б на декілька годин, а вночі все доремонтується, дайте відчути себе по-людськи, хоча б помитися і набрати воду , вибачте для туалету, у нас маленькі діти , їм не поясниш…

    • Якщо в найближчі години ситуація не поліпшиться – так і буде зроблено.

  29. вже не одноразово звучало питання:ДЕ ВОДОВОЗИ?ЧОМУ НЕМА МАШИН З ВОДОЮ НА ТАКІ ВИПАДКИ?

  30. Ищу инвестора для открытия 20-30 стационарных ларьков с продажей родниковой воды по цене водоканала…

    Вместо когда будет вода?

    Пилите Шура! Пилите!

  31. Скажіть чи є сенс чекати ще сьогодні на воду? Дайте чесну відповідь , щоб люди знали до чого і як готуватись. Ви ж в будь-якому разі повідомлені на  якому етапі зараз робота? І скільки , хоча б , приблизно вона ще триватиме?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *