dsc_0111cut

Інформація щодо ходу робіт на провулку Соляному

Повідомляємо, що завдяки призупиненню водопостачання, вдалось понизити рівень нечистот на місці аварії, до рівня, при якому можливе проведення робіт. Для наглядності, додаємо фотографії на яких видно, який рівень був до та після пониження.

Фотографія з місця проведення робіт, до пониження рівня в каналізаційній системі
Фотографія з місця проведення робіт, після пониження рівня в каналізаційній системі

Після пониження рівня, з 6:30 ранку, розпочались роботи по переключенню старого, непрацюючого каналізаційного колектора на нову лінію. Роботи ведуться двома бригадами, кожна з яких працює на різних кінцях переключення ділянки колектора.

Фотографії з місця робіт

Свіжа інформація щодо ходу робіт та терміну відновлення водопостачання буде оприлюднюватись протягом дня.


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгорода»

94 коментарі до теми “Інформація щодо ходу робіт на провулку Соляному

  1. Добрый день! Хоть примерно можно сказать, когда будет вода? сегодня? завтра?

    • Добрый день, Кристина.
      К сожалению, мы не можем, на данный момент, точно сказать, когда возобновится водоснабжение. Планируется завершить работы сегодня.

    • Доброго дня Кирил, поточну інформацію щодо ходу робіт, ми оприлюднили тут: http://voda.uz.ua/?p=4814
      Щодо свіжої інформації по ходу робіт та терміну відновлення водопостачання, то вона буде оприлюднюватись протягом дня. На даний момент, точної інформації ми надати не можемо.

  2. Здравствуйте. Подскажите, пожалуйста, где находится этот самый переулок Соляной. А то ни гугл, ни яндекс карты не смогли его найти.

    • Здравствуйте, Сергей.
      Это один из проулков отходящих в сторону набережной от Улицы Победы, в промежутке между улицами Солнечной и Радищева.

  3. Значить так. Сьогодні має бути вода. Якщо двох бригад мало – залучайте більше. Ви не маєте визначатися з цим в процесі робіт. А ціле місто чекає “як вам ся вдасть”! “Вадь нись, вадь завтра…”. Що це таке? У вас є певний об’єм робіт і певний час – сьогодні. Ви маєте розрахувати скільки для цього потрібно робітників. Це єдина змінна у вашому рівнянні. Користуєтеся тим, що ви монополісти і місто від вас залежить. І забуваєте, хто ваші клієнти.

    • Не делают – плохо,  делают – тоже плохо.  Можете пойти и помочь. Или третья бригада должна начать рыть по середине? У всех дети и нужды но вселенской катастрофы нет, нас заранее предупредили,  чего ещё?

  4. Действительно. Если 2 бригады не справляются- берите больше. Даже хирурги примерно говорят, когда закончится операция. А вы с железом не можете справиться. Сколько можно это терпеть? Кроме этого отключения будут еще? У вас есть график работ? И можно ли с ним ознакомится населению?

    • Уважаемая Катя, 2 бригады работают в двух разных участках (2 конца колектора, на который переключается канализационная сеть), если на одном из них будет работать еще дополнительная бригада – они будут просто мешать друг-другу.

      • чому на провулку Шевченка немає цілий ранок води? Ніде інформація не оприлюднена щодо її відключення

  5. Дітей зі школи відпустили, бо школа не в курсі про відключення, я теж, не в курсі і всі сусіди також. Чому не було нормального анонсування, звідки взяти воду, де машини з водою?????

    • Шановна Ярослава, інформація щодо призупинення водопостачання оприлюднювалась ще у вівторок – http://voda.uz.ua/?p=4789
      Крім нашого сайту, це озвучувалось в інших ЗМІ, в тому числі, по телебаченню.

  6. Доброго дня.

    Чи є список запланованих заходів (хоча б на жовтень.) ? Дізнавати “з вчора на сьогодні” вже трошки втомило. Можливо оприлюднити цей список (бажано з датами проведення робіт)?

    • Доброго дня, Дмитро.
      Виникнення аварійних ситуацій, ми не плануємо наперед. Відповідно, повідомляти про них, можемо лише постфактум.
      В даному ж випадку, інформація оприлюднювалась з вівторка.

  7. Чи передбачена компенсація за відключку води на невизначений срок, за все незручності, що з цією відключкою пов”язані?

  8. Без води погано-це правда,але і ремонтні роботи треба проводити.Удачі вам.Хочеться вірити,що до вечора бригади робочих справляться з роботою.

    • Шановні Віка та Наталія, інформація щодо терміну відновлення водопостачання, буде оприлюднюватись протягом дня, по мірі її поступлення.

  9. ДОРОГІ! ВИСОКОПОВАЖНІ! ВЕЛЬМИШАНОВНІ! ПРИСВЯТІ!!! КП “Водоканал м. Ужгорода” Дякую вам, що робите нас щасливими!!! Щоб і ви були такими щасливими, як ми тепер!!!

  10. Благодарен, что заранее предупредили об отключении. Вы отключаете Минайский водозабор уже третий раз за последние 19 суток. Вопрос№1 – это разовая проблема, или вы будете регулярно отключать воду по 2-3 раза в месяц в теплое время года всему Левому берегу для решения разнообразных проблем?

    Также Вы ранее сообщали, что нашли причину – захламление канализации строительным мусором на очень большом участке. Вопрос№2 – будут ли наказаны виновные в данной ситуации, и насколько вероятно её повторение в будущем на других участках? Спасибо

    • Уважаемый Дмитрий, еще в прошлый раз, когда нашли причину аварии, мы сообщали, что на тот момент полностью решить проблему не удастся и будет решатся вопрос прокладки новой линии коллектора (http://voda.uz.ua/?p=4688). В данный момент, как раз и идет завершающий этап переключения старого коллектора на новую линию, который должен решить проблемы с канализацией на данном участке.
      Касательно вопроса о наказании виновных в захламлении канализации, то он находится вне компетенции Водоканала.

  11. Если я правильно понял из фотографий, то только сегодня начали прокладывать магистраль. А нельзя было максимально проложить магистраль до этого и сегодня только стыковать концы???  Насчет мешать друг другу – уберите оттуда начальство чтоб не мешало работникам делать свою работу и дайте бригадам премии тогда дело пойдет быстрее.  Наверное пора писать заявления об увольнении главному инженеру и директору, потому что ихнюю работу можно сравнить с саботажем или терроризмом. Неужели для опустошения канализации необходимо 10 часов? Нужели чтоб врезать магистраль – соединить 2-4 стыка на концах и заглушить старый участок нужно столько времени для двух бригад? Неужели “умы” которые всем этим руководят не могут нормально и эфективно спланировать  работы? Я понимаю что философствовать за компом все могут, но думаю, если посмотреть на Вашу работу то многие со мной согласятся …

    • Уважаемый Василий, сама магистраль уже проложена. Переключение же старой линии на, уже проложенную, новую – задача, несколько сложнее, чем может казаться. Оценивать же работу инженеров и работников, не являясь компетентным специалистом в обсуждаемой области – несколько некорректно.

      • Все рассказывают врачам как надо лечить, а стыковать трубы никто не знает кроме инженеров!!!

    • я завжди казав, що закарпат газ, ужгородські тепло мережі та ужгород водоканал – терористи!

  12. Мы не дураки и понимаем, что аварии бывают. Люди спрашивают о плановых отключениях воды. Вы же не за 1 и не за 2 дня решаете, где будете вести работы. Дайте график! Ваш сайт не такой интересный чтобы каждый день на него заходить и узнать утром, что в обед не будет воды. Как в каменном веке с ведрами и баклушами в ванной.

    • Уважаемая Катя, мы понимаем, что люди не сидят постоянно на нашем сайте. Поэтому, о плановых работах мы сообщаем не только на нашем сайте, а передаем информацию для распространения через другие средства массовой информации.

  13. У мене одне питання ніччю не можна було зробити? Навіщо існує дежурна бригада якщо роботи проводяться коли вам зручно. А світла з прожекторів достатньо для більш небезпечних і точних робіт(кровельних, з власного домвіту).

     

     

     

     

     

    • Шановний Михайло, вже неодноразово вказувалось, що перед тим, як приступити безпосередньо до самих робіт, необхідно було спустити стоки з каналізаційної мережі до рівня, при якому можливо проводити роботи. Нажаль, це довготривалий процес (близько 10 годин). В іншому випадку, до робіт приступили би одразу після зупинення водопостачання і працювали б вночі.

  14. График дайте. Даже ваши диспетчера не в курсе. Не в этот раз, но примерно неделю-две назад специально звонила узнавала, сказали, что не планируют отключение и через день отключили (плановые работы). ГРАФИК

    • Уважаемая Катя, если диспетчер была не в курсе каких-либо отключений и через день воду отключали, то это никак не могло являться плановыми работами.
      График же будущих аварий, мы никак не можем дать, по понятным любому причинам.

      • Да никто у Вас не просит график аварий… Поймите же.. Люди просят график ПЛАНОВЫХ ОТКЛЮЧЕНИЙ (это те,  которые планируются заранее), ведь сейчас же, Вы не во вторник решили что будете в среду начинать работы??  Или во вторник?? тогда вопросов нет по поводу отключения нет, а есть вопрос о компетентности..

  15. Доброго дня Вам! Я Все прекрасно розумію, що це не ваша вина, але розумієте справа в чому: те, що люди зляться через те, що немає води. Зробіть будь ласка все, що у Ваших силах. Будь ласка надалі більше повідомляйте про відключеня води . Це неприпустимо, що люди ненабрали води  і вода в нашому славетному Ужгороді по 16.67 ???!!

  16. Води нема, їсти не приготувати, в домі не прибрати, туалет (вибачайте за подробиці) не змити. Організуйте хоча б підвезення води. Або скажіть приблизний час завершення ремонтних робіт.

  17. Шановна Дарія, як тільки з’явиться конкретна інформація, щодо терміну відновлення водопостачання, ми її обов’язково опублікуємо.

  18. Убедительно прошу наладить водоснабжение до 16:00 22.09.2016. Хотя бы на временных условиях. В противном случае  я буду вынуждена явиться в ваш офис с несовершеннолетними детьми с целью временного проживания там, так как квартира не соответствует санитарным условиям

  19. Шановні колеги з КП “Водоканал м. Ужгорода, інформацію щодо відключення води необхідно широко розміщувати у місцевих ЗМІ, а не тільки на своєму сайті. Ваша прес-служба працює незадовільно!!!

    • Доброго дня, Лєна.
      Ця інформація опубліковувалась у місцевих ЗМІ, в тому числі, по телебаченню. Тож Ваш коментар недоречний.

  20. Всі все розуміють, то є життя, десь трапиться аварія, десь прорве, а десь заплановано ремонтні роботи – так добре, що вони заплановані, але повідомляйте про це трошки ширше, ніж лише в Інтернеті. Бо добре, звісно, тим, хто має змогу заходити на сайт і почитати, це дуже зручно насправді (дякую за те, що публікуєте інформацію про ремонтні роботи і на яких саме вулицях вони проводяться), але ж не всі мають таку можливість.

     

    Разом з тим є питання по ціноутворенню на водопостачання та водовідведення. Для прикладу:

    Київ – за 1 куб метр  – 13 грн 78 коп – для мешканців багатоквартирних будинків (з використанням внутрішньобудинкових систем)

    Львів – за 1 куб метр – 10 грн 49 коп – для мешканців багатоквартирних будинків;

    Одеса – за 1 куб метр – 14 грн 12 коп – для мешканців багатоквартирних будинків;

    Ужгород – за 1 куб метр  – 16 грн 67 коп?

    Чи існують об*єктивні обставини, які настільки впливають на те, що вода в Ужгороді дорожча за інші регіони?

    • Шановна Олеся, дякуємо Вам за порозуміння.
      Повідомлення про відключення, все ж таки, публікувалось не тільки на нашому сайті і не лише в інтернеті, а й у інших місцевих ЗМІ, для якомога ширшого його розповсюдження.
      Що ж до ціноутворення на водопостачання та водовідведення то зі структурою тарифу можна ознайомитись в нас на сайті, у відповідному розділі і на сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/). Саме НКРЕКП визначає обгрунтованість тарфів та затверджує їх.

  21. Да, в Вопаке менеджеры которые занимаются водой знали, что будут отключать воду и заказывали намного больше чем обычно, а ваш диспетчер не знал. Это была не авария подчёркиваю, а плановое отключение. А когда была авария, она часа 2 говорила нашему главе осбб, что проблема у нас в доме и не информировала ваших рабочих. Среагировали когда пошли звонки с других домов.

    • Поясните, пожалуйста, подробнее, о каком конкретно случае идет речь? Когда и где проводились работы (хотябы когда)?

  22. По поводу оповещения населения о плановых отключениях, и не только.

    Обратитесь к разработчикам сайта, пусть сделают форму подписки на рассылку новостей. Таким образом вы сможете своевременно информировать большее количество абонентов, поскольку, я уверен, личную почту проверяют гораздо чаще чем новости на вашем сайте, или смотрят тису/21. 

     

    • Это просто совет. Думаю что для вашего сайта такой функционал это необходимость.

    • Чтобы понять, о чем идет речь, нам нужно знать хотя бы дату, по которой будет видно, какие работы проводились в тот день

  23. Доброго дня. Практично ніхто не знав, що буде відключена вода. Тим більше, я вважаю, що недостатньо інформувати на сайті, за яким жителі міста не слідкують щодня, по телебаченню на Ужгородському каналі, який люди теж рідко дивляться і в газеті, які купляють максимум люди похилого віку. Треба було хоча б оголошення якісь розклеїти, ти проїхатись по вулицях із гучномовцем. Якщо вже би ви пожаліли потратити кошти і час на друковане оголошення, то звукове повідомлення, по місту, можна було би вже організувати. Люди тепер дома без води сидять, або тратять гроші на магазинну. Супер, продовжуйте свою роботу в тому ж дусі.

  24. Добрий день. Насправді трішки важко дізнатися про припинення водопостачання, навіть заплановані. Я б хотіла звернути Вашу увагу на дуже хороший, зручний та недорогий спосіб попередження людей – відсилати електронні листи. Не сві ми одинакові, хтось дивиться телевізор, хтось слухає радіо, хтось можливо висить цілими днями на Вашому сайті, я наприклад читаю свою електронну пошту кожен день. Передайте цю пропозицію компетентним особам, будь ласка.

    • Дякуємо за ідею, але, на жаль, наші споживачі навіть номерами мобільних телефонів діляться неохоче, не кажучи вже про електронні адреси.

      • Не переживайте. Если клюнет в одно место, поделятся не только почтой. Тем более что данную доработку все-равно рано или поздно, скорее всего, придется реализовывать. А база подписчиков-абонентов дело наживное.

        • Мы будем только рады сотрудничать в этом направлении

  25. Вода отключена уже 20 часов. С 6.30 идут работы (почти 12 часов). Неужели нет ясности, насколько ещё это счастье затянется? Никто не просит точности до минуты, но хотя бы приблизительно озвучьте сроки. И да, с информированием совсем слабо. Судя по отзывам, почти никто из жителей и не знал. Попросите разрабов сайта приделать кнопочку для подписки на рассылку новостей

    • Уважаемая Матильда, к сожалению, ясности на данный момент нет.
      Большинство тех, кто был информирован, не пишет таких отзывов – поэтому, в комментариях, такая картина.
      Насчет того, что тут предлагали (в том числе и Вы), насчет рассылки, мы примем во внимание. Хотя это и не решит в полной мере проблемы.

      • Чому б це не змінило проблеми? Всі люди були б проінформовані, у всіх були б запаси води! Вам не спадає на думку, що якби все населення було попереджене, то коментарів на цю тему взагалі не було б?

  26. Добрий день!

    Поясніть будь-ласка чому ремонтні роботи не проводяться швидко і організовано?

    В якій країні можлива така ситуація, коли в пів міста відключають воду на 2 дні? Це вже третій раз за останній місяць на одному участку? Хто з ваших інженерів придумав проводити ремонтні роботи у вихідні дні, як було минулого разу?

    НОРМАЛЬНО ПРОВОДИТИ РЕМОНТНІ РОБОТИ В НОЧІ! ЗРОБИЛИ ЧАСТИНУ НА ДЕНЬ ВКЛЮЧИЛИ ВОДУ, ТО ТРЕБА ОПЕРАТИВНО РОБИТИ! ні виключили воду, хай стече все, у день будем проводити ремонтні роботи!

    Це свідчить повністю про погану організацію і відсутність планування ваших робіт.

    P.S: та не треба думати за половину споживачів міста…та побудуть без води…головне щоб гроші платили…

    • Шановний Іван, чи компетентні Ви в питаннях організації та проведенні подібних робіт? Якщо ні, то як Ви можете давати оцінку в питаннях, у яких Ви не компетентні?
      Роботи, тим не менш, проводяться організовано, хоча й просуваються не так швидко як хотілось би.

  27. Скажите пожалуйста когда хоть примерно будет вода на Закарпатской ул.? Спасибо.

  28. Доброго дня! Є вже відомості про відновнення водопостачання, хоча б приблизний час???

  29. У вас ведется журнал работ. Посмотрите когда вы отключали воду, когда были аварии и проведите работу с персоналом. Я не записываю даты, теперь наверное начну.

  30. Доброго дня! Шановні працівники водоканалу не дуріть народ а кажіть коли буде вода в квартирах.. Ви привикли займатися відписками.. Не забувайте що ціну на воду підвищили а послуги які були такі і осталися…..

    • Ми вже розглядали цю ідею як один з варіантів сповіщення. Якщо буде можливість – цей механізм буде реалізовано.

  31. Шановний, ситуація яка складається не є нормальною!!! Тут не питання моєї компетентності, оцінювати треба результати вашої роботи, а результати такі: воду відключаєте вкотрий раз, не на один день, крім того якість води після включення буде поганою. Де компенсацї, що через мій лічильник протікає вода ні для чого не придатна?

  32. Ва не відповіли на запитання…коли відновиться водопостачання в ужгороді….

  33. Когда вода будет? Правда что включаете только на 2 часа с 18 до 20.00? Или вы уже ушли домой и откл. Телефон

  34. В людей які пробують давати вам поради ви зразу запитуєте,чи компетентні вони в цих питаннях,чесно кажучи,це 3-е відключення води на 100% показує,що ваші працівники є НЕ компетентні в роботі яку вони виконують і всі роботи проводяться з низьким рівнем організації! Досить вже відписуватися статтями,мовляв “виявилось… нажаль…” і т.д. ,які “виявилось”,які “нажаль”,ви ж маєте бути професіоналами і маєте підготуватися заздалегідь до всіх форс-мажорів,коли мова йде про 60 тис.населення ніяких “нажаль” не може бути! Дома в себе можете “рити”хочь місяць,а тут потрібен професіоналізм,прогнозування і передбачування ситуації,стидно за таких “б’юджетників”!!!

    • Цілком вірно! Грунт осипається у них. Та викопайте ту траншею попередньо, не поспіхом, не на 5, а на 4 метри, але на всю довжину, укріпіть стіни щитами. А далі можна вже перекривати воду. Вже значно менше часу займе. Середньовіччя якесь. Добре, що екскаватор мають, а то могли б лопатами, як дорожники.

  35. Ужгородці!  Пора єднатись та починати наводити лад у рідному місті!!! Тепломережі зруйновано, доріг та тротуарів немає, житловий фонд на межі повної руйнації, під’їзди, ліфти, підвали, дахи будинків не відповідають правилам безпеки та санітарним нормам, а тепер хотять залишити нас без води!!! Треба боротись, за свої умови життя!

    • Не чекайте води сьогодні. Водоканал знущається над своїми клієнтами.

      Сьгодні 22 вересня на бунках по вул. Легоцького зявилися обяви про відключення водопостачання 21 серпня з 20:00. Це для Водоканалу нормально, води нема майже добу, а вони обяви розвішують.

      Станом на 16:30 у провулку Соляному сидить бригада з надцяти чоловік. Саме сидить, деякі курять інші бережуть здоровя. Працює 2 екскаватори. Вони виймають грунт і завантажують на два автомобілі КАМАЗ. Ось так працює ВОДОКАНАЛ.

       

      А тепер запитання:

       

      1. Коли буде вода?

       

      2. Землерийні роботи не можна проводити без відключення водопостачання?

       

      3. Чи будуть виключені з оплати три доби у вересні місяці для громадян, які сплачують золоті послуги водоканалу без лічильника?

       

      А всіх небайдужих до знущань Водоканалу прошу обєднуватися в соціальних мережах і в разі продовження знущань приймати відповідні дії аж до блокування доріг, кордонів і т.д.

       

      • Не вводьте людей в оману, всі об`яви були роз’клеені вчора. Якщо Ви помітили їх тільки сьогодні, то це не наша провина.
        Бригада не сидить, проводились роботи во вивезенню грунту, який обвалився – ледь не загинули люди.

        Тепер по питанням:

        1. В статті http://voda.uz.ua/?p=4839 написано, що “Роботи планується проводитись безперервно, до їх завершення та можливості відновлення водопостачання, в тому числі і вночі, для чого ділянка місця робіт забезпечена автономним освітленням.” Це означає, що до ночі води не буде.

        2. На це питання також вже давали відповідь:
        “технологія робіт не дозволяє, як пропонують деякі дописувачі, розкопати все заздалегідь і “подивитися”. Тому що це провокує обвали грунту, з певними наслідками. Тому укладання труб іде наступним чином: розкопали невелику ділянку – проложили частину труби – засипали. Інакше виконати ці роботи неможлив: це глибина 5 метрів, а ширина траншеї не дозволяє її робити налешного розмірі, бо ця ділянка обмежена заборами приватних будинків. Ось чому дірявий колодязь, до якого мав підключатись колектор, був виявлений тільки зараз.”

        3. Так, вони будуть виключені.

        • Обяви на підїздах висять ?Ви шо зовсім охреніли ,ніяких обяв нема а на ваших сайтах сидіти дньом і ночу я не збираюсь і чекати коли ви виставити обяву .Моя жінка раз за вас пострадала ,тоже виключили воду без попередження вона покрасила волося  а на той час вона була вагітна ,вона за вас сук просиділа дві години з краскою на голові поки вода не включилась ,вона вам позвонила а груба диспечерша сказала на сайті було попередження ,вам повезло шо я не був у місті…Ви суки тупі ,у мене тижнева дитина яку мені пити потрібно а за вас я немаю чим і жінка після родому ,жінки які народжували її зрозуміють як їй зараз ,вона нормально помитися не може …

          • Ви з цієї пошти пишете вже далеко не перший комментар з різними зворушливими історіями та під різними іменами. Можливо Ви їх на ходу вигадуєте?

        • В 11-00 ви писали :

          КП “Водоканал м. Ужгорода” пише:
          Вересень 22, 2016 at 10:59

          Добрый день, Кристина.
          К сожалению, мы не можем, на данный момент, точно сказать, когда возобновится водоснабжение. Планируется завершить работы сегодня.

          Тепер пишете, що ” це означає, що до ночі води не буде“.

          Отже, ніякого графіку роботи у вас немає, і ви підійшли до цих робіт абсолютно не підготовлені.

          Очевидно, що й завтра води не слід чекати. Планували, планували, а потім виявилося, що того немає, цього немає …

  36. Здравствуйте.Сейчас как и в прошлый раз вы не даёте ответ на вопрос почему нет машин с водой?Понимаете что кто то не знал про отключение воды,кто то не был дома и физически не смог набрать воды.Понятное дело рабочие работают и днём и ночью.Они реально работают за копейки и в говне ковыряються.(извените за прямоту)Но неужели люди не могут быть в таких случаях уверенны,что не остануться без воды?Почему вы не страхуете население которое не набрало запасы воды?Почему нет машин с водой?Почему не подготовились к тому,что бы обеспечить людей водой???Так не правильно!Работы работами,отключили ладно уж….ремонтируйте.Но люди должны знать что могут взять тару выйти из дому и набрать воды.Ответьте пож на вопрос по поводу подвоза воды?Дайте ответ!!!!!!!!!!!!!!!!

  37. Дописувач * Уж* лад наводити потрібно було коли у обласній раді керував пан з Мукачева. За його часи керевуння ті гроші були направлені на потребу м. Мукачево , тепер можемо тільки дивуватися чому так все погано. Каков поп – таков и приход. Та і архітектура підкачала, працюють та раздають дозволи на що завгодно, замість уважного розгляду проектів та їх обгрунтованого висновку, тепер маемо ось таку халепу. В місті дуже давно не приймаеться план розвитку міста, бо його блокують на сесіях наші вельмо шановані депутати – бо їм це дуже не вигідно деребаніть земельку. Рибка смердить з голови але її турбують з хвоста. Терпіть і другим порадьте і ніколи не стійте осторонь .

     

    • Поки що немає новин, крім того, що роботи не припиняються

  38. представник водоканалу чомусь нхиляється від відповіді про забезпечення людой привозною водою. Прочитав всі коментарі, це питання ставилось неодноразово. Але відповіді на нього так і не дали

     

  39. Коли вода є кожен день протягом років(тобто коли вся система в нормі) то ніхто не напише просто “дякуємо що завжди є вода”, а зараз коли робляться ремонті роботи(для населення, тобто для нас) то Водоканал погані люди 😀

    Люди просто напевно які сюди пишуть ідеально роблять свою роботу, без помилок, в них ніколи нічого не ламається і заробляють купу грошей напевно =0

    P.S.: Ні я не працівник водоканалу,проживаю на вулиці І.Франка і також немає води, але потрібно поважати одно одного і мати терпіння!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *