DSC09999

До уваги мешканців міста (доповнення)! (виконано)

В додаток до попередньої інформації, повідомляємо що, в зв’язку з непередбаченими обставинами, які можуть виникнути в процесі робіт, можлива тимчасова відсутність водопостачання також і в центральній (старій) частині міста.

Детальніше – район обмежений вулицями Митна, Собранецька, Підгірна, Корятовича, Корзо, Волошина, площа Театральна та набережна Незалежності.

Просимо всіх зробити достатній, по можливості добовий, запас води!

Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за порозуміння.

Доповнено: повідомлення в новинах на телеканалі Тиса-1.


З повагою, адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»

35 коментарі до теми “До уваги мешканців міста (доповнення)! (виконано)

  1. По вулиці Другетів не планується відключення водопостачання?

    • Шановний Василь, ні, по вулиці Другетів відключення водопостачання не планується. Максимум, можливі перебої в початку вулиці, приблизно до повороту де знаходиться пожежна частина.

  2. Доброго ранку!  На вул. Гвардійській буд.11 теж води не має сьогодні під ранок. Скажіть будь-ласка коли буде? Дякую за відповідь.

     

    • Шановна Марія, нажаль точних сроків робіт сказати на даний момент не можемо. Орієнтовний термін – до 18:00.

  3. Дякую. Але там згадали Загорську, площу Постолакі, Собранецьку, але Гвардійську не згадано.

     

    • Шановна Марія, на жаль, там не згадано ще чимало вулиць, оскільки їх перелік був би занадто об’ємним. Мова йде про цілий район охоплений вказаними вулицями.

    • Доброго дня, шановна Світлана!

      Причини відсутності води описані в основній статті, доповненням до якої являється дана публікація: http://voda.uz.ua/?p=9460

      Також це вказано у прикріпленому відео з телеканалу Тиса-1.

  4. ДОбрый день! По Корзо, д 25 с ночи нет воды! Маленькие дети! Скажи те когда будет вода?

    • Здравствуйте, уважаемый Алекс!
      Водоснабжение включат после завершения работ. Ориентировочный срок – 18:00

  5. Коли налагодите смс-розсилку? Або підписку на новини? Ніхто ваш сайт читати щодня не зобов”язаний. Як варіант – інформуйте ОСББ і ЖЕКи, а від них уже добиватимемося, щоб оголошення клеїли.

    А так – це не можна рахувати своєчасним інформуванням. Вічно якісь цирки перед 1-м вересня.

    • Шановна Катерина, інформування іде не лише через наш сайт. Ми паралельно передаємо інформацію в пресслужбу міської ради і вони додатково її розповсюджують через інші засоби інформації. В тому числі, по телебаченню. Власне, випуск новин, в якому інформувалось про відсутність водопостачання прикріплений до публікації.

      • Ще раз вам повторюю. Зараз ніхто не читає сайти і не дивиться телевізор. Реальне інформування – це смс-розсилки і оголошення на під”їздах.

        Ваше “інформування” – це для галочки, нате та не гавкайте, мовляв, ми інформуємо. Ви робите як зручно ВАМ, а не як зручно споживачам. А має бути навпаки.

        • Шановна Катерина, говорити Ви можете лише за себе.

          • Так зробіть опитування щодо способів інформування, то й дізнаєтесь! Та ви й самі прекрасно знаєте, що я права. Робите своє “інформування”, щоб відзвітувати і прикритися, коли що. А на споживачів вам начхати насправді.

          • КОЛИ БУДЕ ВЖЕ У ВАС СМС ПОВІДОМЛЕННЯ? так видно? відповісте?

          • Я підтримую Катерину. Треба зробити смс розсилки. Новини і телевізор дивиться невелика кількість населення, регулярно відвідувати ваш сайт  також не варіант. За період  багатократних відлючень я в перший раз завчасно узнала про сьогодняшню відсутність води, випадково зайшовши на ваш сайт. Про всі і минулі відключення я не мала інформації. Колега говорить, що мешканців їх будинку інформує голова ОСББ: оголошення на дверях  та смс сповіщення.

        • ви з якого століття? Телевізор не дивитеся, сайти не читаєте? Якшо ви не користуєтеся засобами масової інформації, то невже маєте мобільний і читаєте смс-ки? Друзів теж не маєте які б вас проінформували?

          • Зомбоящик і сайти – це позавчорашній день. Самі прокиньтеся.  Сидите 24 години на добу на сайті Водоканалу – то я лиш рада за Вас, що не маєте інших справ.

            А з боку “Водоканалу” писати “говоріть за себе” – це натуральне хамство. Про смс-розсилку люди просять давним давно.

          • Навіщо Ви пишете нісенітницю про 24 години на добу, якщо достатньо заглянути 1-2 рази (зранку/ввечорі)?
            Про планові роботи при цьому, Ви дізнаєтесь заздалегідь, а про аварійні, ми все-одно не встигнемо повідомити завчасно. При цьому, аварійні роботи не часто вибиваються за межі кількох годин і як правило виконуються в період, коли більшість населення на роботі.
            Щодо того, що Ви назвали натуральним хамством, то було написано не “говоріть за себе”, а “говорити Ви можете лише за себе”. Тож не треба приписувати іншим свої погляди.

    • Два рази на добу заходити на ваш сайт??? Гарний жарт. Коротше, нормального інформування немає і не передбачається. На споживачів, за гроші яких ви існуєте – ви плювали. Дякую, що приділили час, не трудіться більше відповідати. Все ясно.

      • *коротше*? Бачу, ви не тільки засоби масової інформації не визнаєте, а і орфографію рідної мови)

  6. по 8-Березня знов пропала вода.
    роботи ще продовжуються?

    • Шановний Василь, звернiться в нашу диспетчерську службу.

        • Шановний Варган, водопостачання, після учорашніх робіт, було відновлено близько 18:00. У випадку, якщо у Вас водопостачання не відновилось – звертайтесь до нашої диспетчерської служби, за телефонами: 64-06-56 або 64-38-55.

  7. погоджуюсь із Катериною про інформування за допомогою розсилки. на мою думку, це може бути розсилка ботом у Вібері/Телеґрамі/Месенджері/Вотсапі й інших месенджерах, якщо, як написав Водоканал, “У них немає коштів” для смс-розсилки.

    інформувати по тв — не варіант. у мене ящика нема вже 10 років, і не тому, що не можу собі його дозволити, а тому, що мені він нафіг не треба в час, коли все існує в Інтернеті. крч телик — минуле століття.

    ніхто також не буде заходити на ваш сайт по кілька разів на день, адже, крім вас, це  в теорії це може просити й Закарпаттяобленерго, і Служба вивезення сміття Ave, й інші сервіси, які існують на наші кошти.

    А за завчасний ремонт учора дякую.

    • Оооо  Романе, ти так файно інформуєш+++++ та я стара в 68 років і телік ся не дивлю,то старовинне зомбі.Хай маскалям показують.Все шукаю в ОНЛАЙ -ПОСЛУГИ, з водоканалом проблем не має, вчасно прочитала тут і онлайн, в новинах про відключення, і все таки провірила, включення,так як КП Водоканал повідомляв так і 18 год воду включили.

      Я дуже задоволена інтернетом і рекомендую кожному користуватися все взнавати в онлайн.

      А на тому місці де стояв ТЕЛІК, я собі поставила портрет Степана Бандери.

    • ви кажете *все існує в інтернеті*- інформування від водоканалу було теж в інтернеті! не обов*язково заходити на сайт водоканалу. Оголошення було на різних сайтах новин, фб. Ви думаєте, люди 50+ користуються вайбером, телеграмом…?  У мене теж років 5 нема телевізору, але це не заважає знати про події у місті. Пані Катерина говорить про оголошення на під*їзді… Це точно минуле століття, уже не кажучи про зовнішній вигляд тим обклеєних під*їздів. Водоканал нормально всіх проінформував, буор навіть оголошення по радіо, просто ми такі- головне попсіхувати.

    • Шановний Василь, звертайтесь до нашої диспетчерської служби, за телефонами: 64-06-56 або 64-38-55.

  8. Коли буде нормальний напор і чиста вода????

    ВИ ЗА ЩО ГРОШІ ДЕРЕТЕ?????!!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *