Шановні споживачі!
Нагадуємо, що регулярна, щомісячна передача показів не лише являється обов’язком абонента, але й дозволяє уникнути помилок при нарахуванні оплати. Більшість непорозумінь через невірне нарахування оплати пов’язані саме з ненаданням або несвоєчасним наданням вірних показів.
З огляду на це, а також на необхідність забезпечення стабільного функціонування насосних станцій та водозаборів, які забезпечують споживачів Ужгородського району централізованим водопостачанням та водовідведенням, звертаємось до Вас з проханням надати покази приладів обліку для визначення фактичних обсягів споживання.
Показники за жовтень прийматимуться до 2 листопада включно.
Передати показники в робочий час Ви можете зателефонувавши за єдиним номером колл-центру 0-800-400-130 (з понеділка по п’ятницю, 8:00 – 12:00 та 13:00 – 17:00).
В будь-який інший час, передати показники можна наступними засобами:
- Електронна абонентська книжка – my.voda.uz.ua;
- Viber-bot – ”Водоканал м.Ужгород”;
- Telegram-bot – ”Водоканал м.Ужгород”;
- Viber/SMS-інформуванням, на номер 095-307-71-25;
- Електронна пошта: info.uz.voda@gmail.com.
Рекомендуємо віддавати перевагу саме автоматичним засобам передачі показників: «Електронній абонентській книжці», Telegram– і Viber– ботам.
Звертаємо Вашу увагу на те, що показники, передані після 2 листопада, не будуть враховані в розрахункових квитанціях за жовтень. Але, користуючись сервісом «Електронна абонентська книжка», Ви можете провести оплату по внесених Вами показах у будь-який час.
Особистий кабінет в електронній абонентській книжці: На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через електронну абонентську книжку: |
|
Viber-bot: “Водоканал м.Ужгород” На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через Viber-bot: |
|
Telegram-bot: “Водоканал м.Ужгород” На зображеннях – покрокове керівництво для простої реєстрації та передачі показів через Telegram-bot: |
|
Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород»